header to ads



L.U.V Telephone

image2223

Mina Tube Lena funkade aldrig riktigt, den största anledningen var väl kanske att jag köpte dem i en för stor storlek, de har därför inte använts i någon större utsträckning.
Idag var jag i Acnebutiken och provade deras nya modell L.U.V i färgen Telephone och kom då fram till att de skulle få ersätta Lena. Den här gången valde jag att köpa ett par som satt så tajt att jag nästan måste operera bort blindtarmen för att få på mig dem. Det kommer att bli en plåga den första perioden men jag hoppas att de töjer sig lika mycket som mina andra Acnejeans.

PS. Är någon intresserad av att köpa mina Tube i färgen Lena så kan ni maila mig. 700 kr inkl frakt är mitt pris.

Kommentarer
Postat av: ullis

vilken storlek är det på jeansen?

2008-02-16 @ 16:09:35
Postat av: Eyra

Vilken storlek? Jag köper dem gärna om de är i rätt storlek.

2008-02-16 @ 16:12:05
Postat av: Linn

Haha, så gjorde jag med. Riktigt jäkla supertajta runt magen och det är jag glad över nu. De sitter grymt bra!

Postat av: Anonym

råkar dom möligtvis vara i storlek 27/34?????? har ett par andra tube, men i en annan färg, och dom sitter som en smäck i väggen, och säljer du dom för 700 måste man ju passa på......:):)

2008-02-16 @ 17:24:02
Postat av: Snöstjärna

Apropå jeans som töjer sig: när jag köpte ett par jeans igår fick jag tipset att aldrig tvätta dem med sköljmedel eftersom stretchfibrerna då gradvis förlorar sin spänst. Kanske ingen nyhet för andra men jag hade faktiskt ingen aning.

2008-02-16 @ 17:32:11
Postat av: Saray

Grattis till ett riktigt snyggt inköp!! Lyckades själv klicka hem sista paret i min storlek i acnes webshop igår (jippeee). Jag tänkte precis som du att det är bättre att ta min vanliga storlek eftersom de lär töja sej trots avsaknandet av stretch. Om de mot förmodan inte töjer sig så har ju Linn en bra guide för detta:)

2008-02-16 @ 18:44:08
Postat av: Sonja

Hej! Vet ej vilken storlek som passar mig ... kanske 28???? Skulle gärna vilja köpa dem från dig! Kramar och trevlig helg!

2008-02-16 @ 19:54:05
Postat av: Magdalena

Som sagt... Vilken storlek? Köper gärna.

2008-02-16 @ 21:51:34
Postat av: Emma

Dem var riktigt snygga!

2008-02-17 @ 08:56:39
URL: http://twodressrooms.fashionblogg.se
Postat av: Louise Adolphson

Eftersom de är 100% bomull och inte en enda procent stretch så tjäner de sig i stort sett inget :/ de sa dem i Acne butiken till mig när jag köpte dem igår. Men jag köpte också ett par som nästan var för små :P

2008-02-17 @ 14:02:55
URL: http://rightnow.tjejsajten.se
Postat av: Maria

Precis som Louise skriver, så är de i 100% bomull. Men vad många inte tänker på är att bomull är ett material som töjer sig väldigt mycket. Ni har själva säkert någon top i ribbad bomull/100% bomull. Då vet ni att dessa töjer ut sig när ni bär dem och drar ihop sig betydligt när man tvättar. Ett par jeans som innehåller stretch kan alltså töja sig mindre än ett par som är i 100% bomull. Lite fel information från personalen som sålde dem...

2008-02-17 @ 23:35:15
URL: http://marialoving.blogspot.com
Postat av: jossan

jag har också tube lena och älskar dem. men jag undrar, förutom att de är högre i midjan och mer raka, men jämförelsevis med L.U.V, är de lika eller väldigt olika? jag undrar om det är någon idé att satsa på ett par sådana också eller om det kommer kännas som sak samma. däremot har jag sett på webshoppen att de har såna där streck bak på benen, vilket jag inte gillar då jag är en kortis och de brukar hamna nere på vaden istället. :( kommer ihåg fornarinas jeans, de var så.

2008-02-18 @ 08:46:11
Postat av: hotspot

ullis: de är redan sålda
Eyra: De är redan sålda :)
Linn: Ja vi får se hur det ska gå :)
Anonym: Ha ha, I wish... 27/34 och för stora...det är inte Elin Klings byxor som är till salu
Snöstjärna: Jag tvättar aldrig med sköljmedel :)
Saray: Jag har kört på Linns trick förr och det funkar, iallafall lite
Sonja: De är tyvärr sålda
Magdalena: Sålda, tyvärr
Emma: Ja fina :)
Louise: Hm, min erfarenhet är dock att även jeans utan stretch töjer sig lite
Maria: Jo, precis min erfarenhet också
jossan: LUV är som sagt var lägre i midjan och även smalare vid knäna för att sen gå ut, lena är ju ganska raka. Hm, de har inte en söm bak, det måste bara se ut så på webbshopen.

2008-02-18 @ 10:52:55
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Anna

Ha, ha till dina kommentarer. Din humor är kalas! Hoppas att dina nya jeans är perfekta!

2008-02-20 @ 06:38:28
URL: http://www.thedailytrend.blogspot.com
Postat av: Coach Bags

I admire the valuable information you offer in your articles. I will bookmark your blog and have my children check up here often. I am quite sure they will learn lots of new stuff here than anybody else!uyfghkljhg

2011-07-25 @ 08:41:52
URL: http://www.bagssaleonline.com/
Postat av: Coach Outlet Online

love with him and Coach Outlet Onlinewanted to make sure that he would be your guy for good

2012-04-17 @ 11:27:51
URL: http://www.2012-coachstoreonline.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links