header to ads



Dagens (önske)outfit

26631-2218

Idag fick jag ett mail från min vän Cissi där hon skrev: "Jag har ramlat ner i ett hål på Park Ave och kan inte komma upp.". Hon syftade naturligtvis på Gossip Girl och hur hon har blivit närmast besatt av Blair Waldorfs stil, så fixerad att hon till och med använder sökordet "Gossip Girl" när hon letar kläder på Ebay. Jag är inte mycket bättre.

Örhängen: Fina dinglande pärlor från
Accessorize
Blus: Topshop kan stilen
Kavaj: Kort liten blazer från Topshop
Skor: Jag gillar skor med resår
Kjol: Miu miu gör kjolarna
Väska: Min lilla mini-Stam

Kommentarer
Postat av: SOLO

Här på SOLO känner vi likadant! Snart är ditt nummer med Gossip Girl-modet ute!

Postat av: Anna

Skönt att det är fler än jag som trillat i hålet! Känns mer accepterat om fler i min ålder vill se ut som skolklickor.

2008-02-14 @ 14:20:14
Postat av: shifte

ååhh kjolen är underbar

2008-02-14 @ 20:41:51
URL: http://shaft.blogg.se
Postat av: Linda

I hear you girls... Det är en konst att kunna se sexig ut utan att alls visa hud, precis som Blair. Bara älskar looken då hon kommer ut från kyrkan efter ett samtal med prästen, det är så 'svunnen elegans'.

2008-02-19 @ 04:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links