header to ads



Pradas vårkampanj


Bild: Pradas vårkampanj 2009

Bilder på Pradas vårkampanj har spridit sig på det världsomspännande nätet. En hel armada av modeller, alla nya heta namn i modellsvängen, har radat upp sig för att för att på ett ganska klassiskt kampanjmaneér mannekänga Pradas vårkollektion. Miuccia är känd för att vara ovanligt kräsen och noga när det kommer till att välja modeller och det är fler än en flickas karriär som hon har varit med att lansera. Vill du hänga med i svängarna rekommenderar jag med andra ord att du lägger följande namn på minnet: Nimue Smit, Giedre Dukauskaite, Sigrid Agren, Toni Garrn, Katrin Thormann, Viktoriya Sasonkina och Ymre Stiekema.
Kampanjen då? Fin men ganska trist. Som de flesta vårkampanjer som man sett än så länge. Jag vill kittlas, förtrollas, fascineras!

Kommentarer
Postat av: M

Förmodar att ingen vågar ta ut svängarna i lågkonjunktur. Back to basics.

2008-12-22 @ 12:02:44
Postat av: parisbloggen

Jag måste säga att jag var förvånad över att det inte var några metallicfärger i kampanjen.

Postat av: tuzz

Kanske inte så vågat men ljust och just inspirerande iaf :)

2008-12-22 @ 13:59:42
URL: http://tuzzangoessmartshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links