header to ads



Infusion d'Homme - To myself


Film: Kortfilm för Infusion d'Homme av Cyril Guyot

Miuccia Prada hittar alltid nya och kreativa sätt att marknadsföra sina produkter på och allt som oftast väljer hon att samarbeta med konstnärer, regissörer och andra esteter som hon gillar, personer som hon tycker kan gestalta modehusets produkter på ett intressant och nytt sätt men ändå i linje med Pradas varumärke.
För Infusion d'Homme-kampanjen valde hon att engagera nio unga regissörer som hon sedan lät producera en kortfilm var. Jag bjuder på Cyril Guyots film som jag tycker är fin.

Kommentarer
Postat av: lis

kan du inte göra ett inlägg där du tipsar om snygga terndiga vanliga klassiska stövlar som funkar i höst? hittar liksom inga NÅNSTANS som stämmer in på min krav! :( tack på förhand! mvh lis

2008-08-13 @ 15:02:57
Postat av: Denise

Gratis smink på Kicks! http://www.gratismakeup.se/Register.asp?=5796



Mvh Denise

2008-08-13 @ 16:45:55
URL: http://deddenisen.blogg.se/
Postat av: Lina

Fint! Men påminner mycket om Baz Luhrmanns "Everybody's free (to wear sunscreen)", vilken är en av de finaste sångerna/talen jag hört. http://www.youtube.com/watch?v=sTJ7AzBIJoI

2008-08-13 @ 19:45:04
Postat av: Lina

Här är en delen av texten:

"Dance…even if you have nowhere to do it but in your own living room. Read the directions, even if you don’t follow them. Do NOT read beauty magazines, they will only make you feel ugly. Get to know your parents, you never know when they’ll be gone for good. Be nice to your siblings; they are the best link to your past and the people most likely to stick with you in the future. Understand that friends come and go,but for the precious few you should hold on."

2008-08-13 @ 19:48:49
Postat av: Anonym

tack för den, den var som en spegel av mitt liv just nu. 20, vilsen och flyttar till ett främmande land om två veckor...

2008-08-13 @ 22:11:10
Postat av: Anonym

tack för den, den var som en spegel av mitt liv just nu. 20, vilsen och flyttar till ett främmande land om två veckor...

2008-08-13 @ 22:11:39
Postat av: sophie

Hej Karolina!

Jag vill mest tacka dig för din otroliga modeblogg. den innehåller så mycket fint!

du har koll och känsla och stil till skillnad från många många andra "modebloggare".

de flesta av dagens bloggare bedriver någon slags egoblogg med tusen fina kort på sig själva i någon bikini hit och dit. riktigt riktigt töntigt enligt mig,men det finns säkert de som tycker att det är intresant och bra. jag tycker iaf att du är bäst!

tack för att du gör en seriös och bra blogg!

Mvh/ Sophie

2008-08-13 @ 23:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links