header to ads



Frågor om hår

image2367
Bild: Kampanj för Chloé S/S 08

Jag får ofta frågor om hår, både här på bloggen och när jag chattar på Aftonbladet. Jag tycker att det är svårt att tipsa om hår då förutsättningarna alltid är så enormt olika. Själv har jag mycket begränsade förutsättningar eftersom jag begåvats med jordens tunnaste hår i världens tristaste färg. En frisyr som den ovan är med andra ord bara att drömma om men om jag hade kunnat, ja då är det så jag hade sett ut precis så i vår - man vill alltid ha det man inte kan få... Det är iallafall mitt hetaste hårtips till er!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Karolina det är panik, jag köpte för inte så länge sedan ett par svarta lack pumps med öppen tå. Dom är aldrig använda eftersom dom är för trånga. Har du något tips om hur jag kan töja ut dom?

2008-04-13 @ 13:00:12
Postat av: hotspot

Sophie: Skor töjer sig naturligt en aning men är de fel storlek så är det tyvärr inte mycket att göra. Att försöka töja ut dem kommer troligtvis bara att förstöra skon :(

Postat av: Free Fashion Pia

Jag som har lockigt hopplöst hår tycker såklart det är mycket finare med rakt, men vem är nånsin nöjd :-)?

2008-04-13 @ 15:47:16
URL: http://freefashionblogg.blogspot.com/
Postat av: SammyJo

Mitt hår ser precis sådär ut när jag vaknat, men det är dessutom längre! Trust me, be happy with what you got, tog mig 25 år att växa in i svallet och bli nöjd med det. Tänk enkonomiskt också, du sparar mycket på balsam

2008-04-13 @ 20:33:54
Postat av: Helena

Oj, där har vi mitt hår när man plockar isär lockarna. Nästan samma färg dessutom... Behöver jag säga att jag hatar det? Som sagt, man vill alltid ha det man inte kan få... :)

2008-04-14 @ 11:34:01
Postat av: Annette

Vilket härligt svall?
Vem är modellen?

2008-04-14 @ 14:15:16
Postat av: Ida

Skärp dig, Tunt hår? JAG har tunt hår. jag kan få plats med precis allting i ett vanligt h&m hårspänne, så tunt är mitt hår, i en alldeles vacker råttfärg dessutom.
Man ser bilder på dig och ditt hår är vackert! punkt slut!
Men men, jag kom på en lösning till det tunna håret. Kan verka drastiskt men jag rakade av det. Ärligt talat trivs jag bättre än någonsin! jag bryr mig inte längre
:P Ett tips till alla : Var nöjd med vad du har, ( och om du inte är det kan du alltid göra som jag ) :D

2008-04-14 @ 21:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links