header to ads



Dagens (önske)outfit

image1733

Jag vill börja om från början, börja om på nytt. rensa ut min garderob och bara behålla favroiterna och sen köpa nytt i Paris. En fresh start!

Skjorta: Jag vill ha en vit "herrskjorta" som verkligen ser ut som en herrskjorta. Mycket snyggt att ha slappt till ett par smaa jeans. Den här från
Ann Demeulemeester är ett alternativ, men jag är tveksam till den avtagbara kragen... Jag vet att Dries van Noten har en mycket lyckad som finns att köpa på Nitty gritty!
Örhängen: Guldiga. Fina. Topshop.
Sjal: När får jag min Missoni-sjal egentligen?
Väska: Jag skulle aldrig köpa den i rosa men till just den här ensamblen var det fint!
Jeans: Jag gillar dragkedja vid ankeln, det har dessa skinny jeans från Chloé
Skor: De här ytterst lyckade skodonen är från Marc Jacobs

PS. Om ni undrar var jag håller hus så hänger jag numera på Style.com och The Fashionspot för att granska och diskuttera de senaste visningarna från NYC

Translation: I want a fresh start. Clean out my closet and buy everything new in Paris... Shirt: Ann Demeulemeester, Earrings: Topshop, scarf: Missoni, Bag: Miu miu, Jeans: Chloé, Shoes: Marc Jacobs

Kommentarer
Postat av: Maleandro

Missoni gör underbara saker, tyvärr är det underbara priser också ;-)

Postat av: donnasandra

Helt underbart! Väskan är som en dröm, och det är just den rosa jag vill ha trots att jag inte skulle använda den lika mycket som en svart :-P

2007-09-11 @ 14:00:59
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: catta

Satt just nu o tittade igenom Marc Jacobs visning... Har inte hunnit bilda mig en uppfattning än men det första jag kände var ett lättnad, att han lämnade tantgrejen efter sig. Inte för att man måste haka på alla trender eller för att hans höstkollektion inte var fin, men jag har försökt hundra gånger att verkligen ta till mig hans kläder personligen men det har inte gått! Jag är en sån jäkla modenörd, men jag kände panik över att inte riktigt fatta..! Måste in på rehab!

2007-09-11 @ 14:02:20
Postat av: Linda

Skulle vara underbart med en fresh start. Jag är tyvärr lite för velig för det, "tänk om jag kommer sakna den här?" osv.

2007-09-11 @ 14:07:10
URL: http://www.ehtela.com
Postat av: Linda

öronhängena gillar jag, förresten!

2007-09-11 @ 14:07:56
URL: http://www.ehtela.com
Postat av: Linda

Den där Missoni- sjalen hade jag beställt om det inte var för att den är så lång. Ingen som vet om det finns någon snarlik sjal som är något kortare?

2007-09-11 @ 14:28:56
Postat av: catta

Eller ja... damsilhuetten är väl kvar... Marc Jacobs-visningen alltså... För att fortsätta MIN analys för mig själv... På DIN blogg..!

2007-09-11 @ 15:02:53
Postat av: Ida

Försöker oxå hålla mig uppdaterad... Har ingen favorit ännu men så har jag mina favoriter i Europa oxå. Förutom allt förskräckligt beiget så är jag glad för allt helsvart jag ska dra omkring med nästa sommar ;)

2007-09-11 @ 15:03:39
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Linn

Haha, jag känner likadant därav min garderobsrenssning där jag inte var särskilt snäll mot vissa plagg. Jag tror att detta hör ihop med höstens ankomst.

2007-09-11 @ 15:11:20
URL: http://linngustafsson.blogg.se
Postat av: Annie

Finfint! Tänk om man kunde ha örhängen utan att få allergi...
Måste bara flika in att väskan inte är rosa, den är sandfärgad/beige :) Jag ogillar rosa starkt men har väskan (modell större) så jag känner att ett försvarstal för dess ära är på sin plats ;)
Dock blir den extremt lätt smutsig och det är mindre skoj. Straffet heter skinnschampo.

2007-09-11 @ 15:23:33
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: Anonym

väskan är väl ändå inte rosa? nude, är väl mer light tan eller nåt. såg just den på topmodel-freja. kanske en av de snyggaste jag sett!

2007-09-11 @ 17:53:20
Postat av: Linnea

Det där var sjukt snyggt. Jag älskar det!

2007-09-12 @ 16:25:52
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: Mia

Jag älskar väskan! Den är så otroligt snygg.

2007-09-12 @ 17:37:09
URL: http://mite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links