header to ads



Breaking Fashion News - Poor Christopher Kane!

image1739

Christopher Kanes studio i East End, London, har blivit utsatt för inbrott. 23 nyckelplagg ur hans senaste kollektion som skulle visas nästa vecka på Londons modevecka är borta. Tjuven fick även med sig en bärbar laptop som fanns i studion. Brottet upptäcktes av Christopher och hans syster Tammy när de stannade förbi för att hämta upp några saker. Nu jobbar Christopher Kane hårt för att hinna återställa kollektionen som ska visas på måndag klockan 14.30. Själv håller jag tummarna på att Mr Kane hinner få allt i ordning och att tjuven hittas och får sitt rättmätiga straff. Var man konspiratoriskt lagg skulle man kanske hävda att det är någon konkurrent som är ute och saboterar. Är modebranschen verkligen så hård? Andra vassa tungor påstår att det hela endast är ett PR-trick för att piska upp stämningen inför showen.

Translation: Cristopher Kanes East End studio has been burglarized. The thief stole 23 pieces from his new collection that was supposed to be shown at London fashion week on monday. Poor Mr Kane! I hope gets everything ready for the show despite the set back!

Kommentarer
Postat av: Palls

vad hemskt! Hoppas att de hittar tjuven!

Postat av: Angel

Oh vad arg jag skulle blivit

2007-09-13 @ 08:53:03
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: julia

om det nu är ett "riktigt" inbrott, fy tusan vad lågt! att det skulle vara en PR-trick..njaa...riktigt så tror jag inte det fungerar. men, vi håller tummarna för att han hinner fixa till kollektionen tills visningsdags!

2007-09-13 @ 09:00:51
Postat av: hotspot

Palls: Ja verkligen!
Angel: Ja minst sagt!
julia: Säg inte det. Tydligen gick tjuvarna in med kod vilket har satt igång många spekulationer på diverse communities där den mest utbredda teorin just nu är att det är någon form av PR-stunt

2007-09-13 @ 09:04:03
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Linda

Men fy vad trist!
Hoppas verkligen han hinner fixa kollektionen i tid!!
Take care! :D

2007-09-13 @ 09:16:40
URL: http://xxlindaxx.webblogg.se
Postat av: julia

hmm ja..vi får se på visningsdagen hur hans kollektion kommer se ut..att skapa en helt ny på några dagar är ju inte så troligt så vi får vänta och se!

2007-09-13 @ 09:17:41
Postat av: Carro

vet att det inte har med detta inlägg att göra men.. HM kjolen som du ofta har på dig är det den kjolen (tulpanmodell) som finns nu eller är den gammal?
MVH Carro

2007-09-13 @ 10:09:18
Postat av: hotspot

Linda: Ja verkligen! Jag hoppas också på en bejublad show på måndag :)
julia: Ja vi får se... :)
Carro: Den är gammal

2007-09-13 @ 10:17:43
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: fashionholic

menshit jag läste detta på en utländsk blogg!! så dumt eftersom desom snott allt aldrig kommer att kunna använda det.. det kommer ju synas att det är hans design!!!!

2007-09-13 @ 13:15:34
URL: http://fashionholic.blogg.se
Postat av: Louise

Åh va irriterad jag är att jag slarvat bort mitt lösenord till mailen som jag är registerad på Fashionspot med :(

2007-09-13 @ 13:23:12
URL: http://rightnow.webblogg.se
Postat av: Majs

Men fy vad lågt! Stakars honom :(

2007-09-13 @ 17:15:24
Postat av: Emy

Surt... Stackars kille. Vad trött man blir på
människor som inte kan hålla reda på
ditt och mitt.

2007-09-13 @ 21:46:39
URL: http://emscatwalk.blogg.se
Postat av: Anonym

old news!!!

2007-09-13 @ 22:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links