header to ads



Working Girls

26631-1861

11 presskontor måste man nog betrakta som en prestation. Jag och
Linn, dagen till ära klädda i nästan likadana outfits, i sällskap av Josephine var fantastiskt effektiva och hade klockan 11.00 betat av 7 presskontor, efter det slog vi av på takten något. Utbudet inför våren skulle jag vilja påstå är en förlängning av förra våren och en vårifiering av nuvarande höst. Mycket söta tunikor och korta vida klänningar. Ett inlägg med några av mina favoriter är att vänta...

Kommentarer
Postat av: Anna Klara

Har en väskfråga: är det önsketänkande eller kommer det mindre väskor till våren? Tänker främst på "tvärsöver"-varianter, är så trött på att bära stor väska i handen. Letar med ljus och lykta efter något som är ungefär lika stort som Mulberrys Annabel. Vet du?

Postat av: donnasandra

Måste vara extra trevligt med sällskap!

2007-10-16 @ 16:12:20
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Stina

Du är så himla bra!! Jag gillar verkligen din blogg. Det går inte att förklara vad som är så bra men den är BRA! Jag blir helt enkelt glad! Jag vill veta mer om vad som kommer i vår, förväntansfull....

Ha en trevlig kväll :)

2007-10-16 @ 16:24:04
Postat av: hotspot

Anna Klara: Är du själv sugen på mindre över axeln-väskor är det klart att du ska ha det! Jag själv har hyllat dem ett bra tag men de stora väskorna kommer att fortsätta vara populära de också!
Donnasandra: Ja det gör det verkligen ännu trevligare!
Stina: Åh vad kul, jag blir så glad av att höra att folk tycker att det är roligt att läsa bloggen. ibland kan man känna att man inte riktigt vet om det är underhållande det man skriver eller om det mest är för ens egna höga nöjes skull, ha ha :) tusen tack!

2007-10-16 @ 16:29:16
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Sophie

Hihi! Gud va söta ni är, du och Linn!:) Ser att du oxå har gummistövlar till dina jodhpurs, både snyggt och praktiskt om jag får tycka!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-10-16 @ 17:08:52
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Anna Klara

Åh, men vet du några specifika märken och modeller? Ja, det är så oslagbart bekvämt att ha som varje-dagsväska! Händerna fria :)

Vad långa ni ser ut förresten, hur lång är du?

2007-10-16 @ 20:00:55
URL: http://annaklara.karlsson-online.com/
Postat av: hotspot

Sophie: sjukt svettig bild, he he. Japp gummistövlar för hela slanten. Kör på hela godsägarlooken just nu, he he
Anna Klara: Åh svårt... kan inte komma på något specifikt som jag gillar, 2hand är nog mitt hetaste tips för att hitta någon med rätt känsla. Ha ha, jag är 1.71 för att vara väldigt exakt och Linn är betydligt längre än så.

2007-10-16 @ 21:14:06
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Sus

Jattsnygga jodhpurs du har! Var har du kopt dem? Laser din blogg dagligen. Du ar verkligen duktig pa vad du gor. Du har alltid det lilla extra att skriva om. Du kommer att ga langt!

2007-10-16 @ 21:42:11
Postat av: hotspot

sus: Tack! De är från Carin Westers vårkollektion så de är nog svåra att få tag på :(

2007-10-17 @ 08:25:25
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links