header to ads



Stök!

image1819

Inte nog med att man ska packa inför en natt på okänd ort, jag måste även strukturera och få allt klart inför min stundande Paris-resa (avresa imorgon). Mitt i allt kaos lyckades jag dessutom förstöra F8-knappen på datorn. Kanske den minsta använda tangenten men datorn blev ju så ful...  Man kanske kan köpa en ny knapp från
Vaio?

Tröja: Kookai
Kjol: Dagmar
Scarf: St:Petersburg (U, det kan var den mest välanvända present jag någonsin fått - tack!)
Skor: På fötterna har jag som vanligt mina Acne
Armband: ÅsahjärtaNiklas och One of a Kind

Translation: In the total kaos trying to plan a night at an unknown destination and a weekend to Paris I accidently destroyed the F8 key, damn!  Sweater: Kookai, Skirt: Dagmar, Scarf: From St:Petersburg, Shoes: Acne, Bracelet: åsahjärtaniklas and one of a kind

Kommentarer
Postat av: fanny

hoppas du får en trevlig dag, var ni än beger er. och självklart en härlig vistelse i paris, fast det kan ju inte bli annat än bra :)
mvh fanny - all about me and the gossip

Postat av: C

Jag förstörde U knappen på min Vaio för inte så längesen, man får ringa Support, de hämtar din dator, byter ut tangentbordet & skickar tillbaka den, kostar runt 1000kr, men det tog bara 2-3 dagar!

2007-10-03 @ 12:24:10
Postat av: donnasandra

Snyggt! Råkade förstöra A-knappen totalt för någon vecka sedan. Måste ju tyvärr lämna in hela datorn nu :-P

2007-10-03 @ 12:26:36
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: hotspot

Tusen tack! Nej det kan ju inte det :)
C: Nämen ahhhhh vad jobbigt, jag kan ju inte vara utan min dator i 1 timme ens. och 1000 kr låter som ett rån tycker jag. Överväger starkt att leva utan f8 knapp....
donnasandra: Men vad jobbigt, varför måste man lämna in hela datorn, det borde ju bara vara ett sätta dit en knapp-rackare...

2007-10-03 @ 12:38:07
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Frida

Gud vilken fin tröja!!

2007-10-03 @ 13:28:06
URL: http://bauahavva.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha.. fan va ni e sköna tjejer! Jag förstörde en knapp igår, och jag trodde jag va den enda som lyckades med nåt sånt ;)

2007-10-03 @ 16:30:47
Postat av: klara

min enterknapp har lossnat från min mac.. jag har alla delar kvar men det är ju såå svårt att få tillbaka den på plats. 1000kr låter onekligen dyrt, undrar vad dom tar för att bara sätta tillbaka en knapp? haha.

2007-10-03 @ 16:46:13
Postat av: Linn

Nu är ju detta ingen teknik blogg men tänkte ändå höra eftersom jag är på datorjakt och har funderat på en vaio... är dom bra? Skulle du rekomendera dom? Tack!

2007-10-03 @ 17:44:10
Postat av: Erika

Hej jag har en liten fråga!
Vart laddar du ner alla dina ramar till Photoshop, ser att du har grymt snygga ramar!!

2007-10-03 @ 18:58:36
URL: http://erikahallman.blogg.se
Postat av: hotspot

Frida: Tack!
Johanna: Ha ha, ja helt galet att alla pajar tangenter kors och tvärs :)
klara: Ha ha, jag har också kvar alla delar så min ska också bara sättas tillbaka. Kan det kosta 1000 kr och ta 3 dagar?
Linn: Jag har inget att klaga på!
Erika: det är inga färdiga ramar utan jag har "gjort" dem själv genom att knåpa i photoshop.

2007-10-04 @ 10:00:21
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links