header to ads



Sartorialisten ställer ut på Colette

image1825

Colette må vara något överreklamerat men ett besök är ändå obligatoriskt när man är i Paris. Den här gången hängde en utställning med Sartorialistens bilder på väggarna, jag kände igen en hel del från hans Stockholmsbesök.
Till vänster visar jag stolt att jag fått tillåtelse från Colettes pressavdelning att fota inne i butiken, normalt är de väldigt restriktiva med det. Jag håller även stolt upp en guidebok som jag köpte, till ingen nytta skulle det visa sig - jag råkade nämligen välja en fransk utgåva (talar inte ett ord franska).

Translation: Colette might be overstated but a visit is still a must when in Paris. The Sartorialist had an exhibition on the walls. I recognized some pictures from Stockholm. In the left picture Im just proud being aloud to take pictures inside the store (they are very picky when it comes to that).

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad har du för textstil på rubriken i varje inlägg? Skulle uppskatta om du svarade på det, typ mejla din "blogg-fixare"?

2007-10-07 @ 20:31:23
Postat av: Sara

respekt! ;)

Postat av: Sigrid

välkommen hem!

2007-10-07 @ 20:50:15
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: hotspot

Lisa: Jag vet inte och hinner inte kolla det just nu
sara: :)
Sigrid: TACK :D

2007-10-07 @ 20:56:18
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Rana

Men jisses, en utställning med sartorialist!
Det skulle jag allt bra gärna vilja gå på.

2007-10-07 @ 21:04:41
URL: http://jagochkarl.webblogg.se
Postat av: ebbaws

Lisa: På bloggens stylesheet (hotspot.webblogg.se/style.css) står "times, tahoma, arial, helvetica, sans-serif" det är alltså Times New Roman, om du har den på din dator, annars är det någon av de andra. Den är även fet och kursiv, 21 bildpunkter hög och bara i stora bokstäver.

2007-10-08 @ 16:30:53
Postat av: Anonym

Hej!
Undrar bara var din skitsnygga väska kommer ifrån?
/Anna (Paris)

2007-10-31 @ 00:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links