header to ads



Breaking Fashion - Nya talanger på Cacharel

image1897

Franska Cacharel väljer att ersätta deras brittiska designpar Suzanne Clements och Inacio Ribeiro med ett nytt designpar från den kungliga ön Wakako Kishimoto och Mark Eley. Wakako och Mark designar idag det egna märket Eley Kishimoto, något som de kommer att fortsätta med parallellt med arbetet för Cacharel. Den första cacharelkollektionen under det nya designparets flagga kommer att vara A/W 08.
Suzanne Clements och Inacio Ribeiro kommer att fortsätta designa det egna märket Clements Ribeiro.

Själv tycker jag att det var på tiden att Cacharel fick in lite nytt blod då det känns som om Cacharel har gått något på tomgång de senaste säsongerna. Lycka till Mark och Wakako!

Kommentarer
Postat av: Annie - PD

Det kan bli spännande. Gillar Eley Kishimoto...

Postat av: Ebba

Grymt!! Hoppas Cacharel återfår storhet av detta. Det LÄR de ju göra.

2007-10-29 @ 08:31:51
Postat av: Frida

Hej! Tack för underbar blogg, läser varje kväll efter jobbet :) Jag tänkte höra om du hade några bra shoppingtips i Madrid. Jag och några vänner ska åka ner nu till helgen, och vi har inte riktigt koll på vart man ska gå... vet du?
Kram Frida

2007-10-29 @ 09:01:33
Postat av: shifte

låter spännande. ska bli kul att se hur det blir

2007-10-29 @ 14:12:14
URL: http://shaft.blogg.se
Postat av: hotspot

Annie: Ja, jag skulle gilla om det blev en något dämpad och kanske något mer sofistikerad Eley Kishimoto-känsla...
Ebba: Ja det är alltid intressant när det kommer in nya designers...
Frida: Åh vad kul, tack så mycket. Sorry madrid har jag aldrig varit i, tyvärr. Googla och sök på internet innan du åker det gör alltid jag när jag ska bort
Shifte: Jag håller med

2007-10-29 @ 16:21:49
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links