header to ads



Breaking Fashion News - GAP hires new designer

image1428

GAP har anställt Patrick Robinson som kommer att ansvara för både herr- och damkollektionen samt underkläder och accessoarer. Patrick har ett förflutet från Perry Ellis och Paco Rabanne så att arbeta med mode för massan är något nytt för den nyanställde designern. Marka Hansen som är VD för GAP USA tror att det har stora fördelar och är, naturligtvis, mycket nöjd med rekryteringen. Visst har han en del bra referenser även om de börjar bli rätt gamla vid det här laget ... 1996 blev han t ex vald som en av de 100 mest lovande designtalangerna av Vogue.

Hotspot funderar dock mest över hur lång tid det tar innan GAP "drabbar" Sverige.

Translation: GAP hires designer Patrick Robinson who formelly has worked for Paco Rabanne and Perry Ellis.

Kommentarer
Postat av: e

nooo waaaay??!!!

Postat av: kajsa

WHAAT?! väntar med spänning.

2007-05-31 @ 22:16:46
URL: http://kajsaa15.blogg.se
Postat av: Malin

Gillar GAP =)

2007-05-31 @ 23:00:47
URL: http://fashionistasblogg.blogg.se
Postat av: Sigrid

Hoppas att Gap och fler konkurrerande kedjor från USA kommer hit snart...

2007-06-01 @ 07:22:41
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Anna.

GAP fanns ju pa Ahlens for nagra ar sen. Om jag minns ratt sa var priserna ganska mycket hogre dar an de vanligtvist var. Gillar GAP. Har bra kvalitet pa basutbud.

2007-06-01 @ 09:19:51
Postat av: hotspot

e: Way... :)
Kajsa: Ha ha
Malin: Jag vet inte riktigt vad jag tycker om gap, de har iofs bra underkläder och t-shirtar...
Sigrid: Hm, längtar inte så mycket efter just gap men det finns ett par amerikanska märken som det hade varit kul att få hit :)
Anna: Gap på åhlens, det har jag helt missat :)

2007-06-01 @ 09:32:03
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Linn

Aa, onskar att GAP kunde komma till Sverige. Var dar igar & de maste ryckt upp sig, inte bara basklader utan mycket annat fint ocksa, jag gick darfiran 3000 kr fattigare.
I samma shoppingveva sag jag Patrick Robinsons fina kladkollektion fran Target (finns pa target.com), Gap + Patrick Robinson blir nog intressant.. :)

2007-06-03 @ 03:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links