header to ads



Hotspot + Lena = Sant

Hotspot + Lena = Sant

Så var de till slut äntligen mina! Med glada tillrop från
Eleonore slog jag till och nu känner jag att jag har skaffat jeansen som kommer att användas varenda dag hela våren! De åker garanterat på inför kvällens häng på Riche.

PS. Det här gör jag bara för att snälla Linn bad om det. Med svullen mage efter att precis ha smackat i mig 3 kilo cheesecake - så här ser de ut på.

Translation: I finally bought a pair of Acne Tubes in the colour Lena. I will definitely wear them tonight....

Kommentarer
Postat av: Linn

Då får du bannimej visa hur de sitter på dig :) Jag har fortfarande lite svårt med mina trots att de är så fina.

Postat av: E K O

Vackert! Ett bra köp K.

2007-03-17 @ 17:25:08
Postat av: Jonna

Åh PRECIS va ja ville att du skulle skriva om! Ja va o provade samma färg fast hex idag, och blev plötsligt osäker på strl...Va tycker du? Ska man köpa det minsta minsta man får på sig och räkna med att de töjer sig en del? Min acnejeans brukar ju tendera att kännas lite stora efter ett tag. Samtidigt fult att se ut som en stoppas korv...HJÄLP!

2007-03-17 @ 17:29:45
Postat av: Linn

Åh de sitter perfekt. Love it!!!

2007-03-17 @ 17:30:07
URL: http://linngustafsson.blogg.se
Postat av: Hilde

Jah, dette var et bra kjøp, Hotspot! Den satt kjempefint på deg. :)

2007-03-17 @ 17:31:20
URL: http://www.fashionfiles.net
Postat av: Jonna

....osäker var jag dock inte på HOpe där jag hittade en fantastiskt söt skinnväska som man kan ha både som shopper och axelväska. Mycket snygg blå färg. Kanske måndagens köp?

2007-03-17 @ 17:34:49
Postat av: stanley

snygga! vilken tvätt är det?
..och vaddå, din midja är ju såå smal som en vidja!
är det lilla baren du brukar hänga i? :)

2007-03-17 @ 17:39:52
URL: http://www.stanley.webblogg.se
Postat av: Linn

....och glöm inte att vi vill ha en kvällens outfit också :)

2007-03-17 @ 17:49:17
URL: http://linngustafsson.blogg.se
Postat av: julia

åh! himla fina! satt supersnyggt på dig :) skulle också köpt de, bara det inte vart att jag inte riktigt kan fylla ut dem, haha. sitter ok i midjan men lite hemskare runt rumpa/lår. men iallafall, tummen upp :D

2007-03-17 @ 18:01:23
Postat av: Annika

Acne is the shit ;)

2007-03-17 @ 18:30:38
Postat av: Ida

ja du köpte dem det var väl bra!! Jag fingrade själv på dem idag men efter precis betalat räkningen på bilen så är man knappast likvid ;) det fick bli 2ndhand fynd.

2007-03-17 @ 18:57:18
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Lollo

Åh vad fina! De satt jättesnyggt på dig också! :) Har länge funderat på att köpa ett par egna, men vet inte riktigt om jag har pengarna ;) Hur mycket kostar de egentligen?

2007-03-17 @ 19:48:26
Postat av: Sandra

Så snygga! Det är sådana jeans man grämer sig för att man inte passar i!

2007-03-17 @ 20:27:24
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Caroline

helt underbara jeans och de sitter så perfekt! syns inga spår av nån cheesecake där inte=) kommer vara så fina till våren!

2007-03-17 @ 20:39:26
URL: http://www.newyorkcitydoll.blogspot.com
Postat av: Bjooti

Uppsvälld mage... you've got nothing on me, babe!

Supersnyggt, i alla fall!

2007-03-17 @ 20:40:51
URL: http://bjooti.net
Postat av: Sandy-Bell

Ähh, vad snackar du om?? De satt ju PERFEKT!!! Och då vet du det nu, att det går bra för dig att äta i dem också, alltid bra! ;)

2007-03-18 @ 10:18:23
Postat av: matilda

Riktigt snygga, bra köp :)

2007-03-18 @ 10:58:39
URL: http://mateans.blogg.se
Postat av: White_lily

Svullen mage?! Du vet inte vad du snackar om! =)
Kanonfina!

2007-03-18 @ 11:30:56
Postat av: hotspot

Linn: Självklart :) Nej ha inte det, de är ju precis hur snygga som helst!
EKO: Tack :)
Jonna: Jag håller med att det där verkligen kan vara klurigt för visst töjs dem men som du säger korvskinn är kanske inte så kul... Du måste helt enkelt känna efter själv
Linn: Ha ha, tack! nu kanske du inte behöver tveka på dina!
Hilde: Åh tack så mycket!
stanley: Tvätten är Lena modellen är Tube. Ha ha, nej du det kan jag garantera att den inte är :) Men tack! Japp, alltid lilla baren :)
Linn: Det hanns tyvärr inte med
julia: Åh tack så mycket! Nej alla modeller passar ju inte alla. Jag trivs super i Tube!
Annika: he he
Ida: Japp nu slog jag till slut till och det känns helt rätt!
Lollo: 1400 kr - mycket pengar....
Sandra: Jag tror du skulle vara smashing i dem :)
Caroline: Ha ha, jag kan lova att cheesecaken satte sina spår "irl". :)
Bjooti: Ha ha, jag lovar den var helt pösmunkig :)
Sandy Bell: Åh tack så mycket :) Ja ja, massor gick ner trots den höga midjan, men sen putade det lite också... :)
matilda: Tack!
white lily: Ha ha, jag lovar, mjuk och svullen som en mashmallow-mage! Tack så mycket!

2007-03-18 @ 15:48:32
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Karin

De var jättefina, speciellt på dig! :) Vad skoj! Jag ska försöka leta reda på ett par snyggingar second hand iställe! Kramkram

2007-03-18 @ 16:31:26
URL: http://konstverk.blogg.se
Postat av: marlen

Hej undrar vilken färg man ska ha på jeansen nu till våren o sommaren?? kram Marlen

2007-03-18 @ 17:56:49
Postat av: Lily

Hej!

Undrar hur pass utsvängada dom är?

Jättefina iaf

mvh

2007-03-18 @ 18:03:36
Postat av: hotspot

Karin: Ja det vore schysst att hitta ett par coola 70-talsjeans...
marlen: Inte superbleka och inte helt otvättade, som lena ungefär ;)
Lily: De är inte utsvängda alls utan helt raka i benen

2007-03-18 @ 18:27:50
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: johan

hej! måste bara säga att jag inte tycker att de sitter särskilt snyggt. du får ju noll rumpa i dom? meningen?

2007-03-19 @ 06:35:05
Postat av: Jonna

Tack för hjälpen. Det blev dem små..samt en fin T-shirt från samma märke i färgen ash. Lovely.

2007-03-19 @ 06:51:13
Postat av: ida

Hej! Ska till Sthlm om 2v och är väldigt sugen på ett par "Lena" vet du möjligtvis var jag kan köpa dem?

Mvh Ida

2007-03-19 @ 09:32:22
Postat av: Merit

Jag tycker om den höga midjan, eller åtminstone iden av en hög midja, vet inte hur det skulle passa på mig. Men de här jeansen du har på dig är antagligen inte modell skinny, dvs tajta också vid ankeln? Bootcut är ju out redan och skinny ska det vara. Vad tycker du, kommer du att fortfarande välja bootcut i alla fall?

2007-03-19 @ 16:12:43
Postat av: Lisa

Störst chans att hitta Lena har du i Acne Butiken vid Norrmalmstorg! :)

2007-03-20 @ 00:38:19
Postat av: Ida

Lisa: Tack så mkt :)

2007-03-20 @ 08:23:59
Postat av: hotspot

johan: He he, det kanske inte jeansen ska få stå syndabock för... ;)
Jonna: Trevligt.... :)
Ida: Föslagsvis på någon av acnes egna butiker (norrmalstorg eller PK huset)
Merit: Jag skulle nog säga att bootcut har varit ute i flera år och att det efter en lång period av skinny nu återigen börjar gå tillbaka till rakare modeller (obs! rakare eller a-linje inte bootcut) igen. Jag har inte använt bootcut på typ 5-6 år men nu är jag som sagt var redo att åter ha jeans med raka ben

2007-03-20 @ 10:33:13
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links