header to ads



Visning - Camilla Norrback

Visning  -Camilla Norrback
Jag ligger lite efter i rapporteringen, här kommer Camilla Norrbacks visning från i Onsdags. Visningen var på Nordic Light vilket i modeveckan-tider innebär förflyttning från Berns, basen under modeveckan - lite bökigt.  Visningen var lättsmält och som någon sa "lite Kappahl". Plaggen kändes inte helt genomarbetade men de är säkert "lättburna" och kan mycket väl gå hem hos köparna.

Plagg: De flesta plaggen fanns representerade - byxor, blusar, kappor, klänningar.
Detaljer: Långa stickade halsdukar
Övrigt: Färgerna gick i behagliga naturtoner och tweed med rosa som accentfärg (och då snackar vi verkligen grisrosa)
Bäst: En svart byxdräkt som kändes mest uppseendeväckande.
Sämst: Att vissa plagg såg lite solkiga ut redan på scen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Usch då, jag hade ganska höga förväntningar på Camilla :( Men får se när kläderna kommer, kanske hittar man Nåt fint!

Postat av: Mia

Tyckte din beskrivning var lite orättvis; solkiga...grisrosa..? Jag tyckte det var en fin..om än snäll kollektion:-) Sicken tur att smaken är olika:-)

2007-02-16 @ 11:14:11
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: hotspot

Karin: Det finns säker många plagg som kommer att funka fint när de kommer i butik men det kändes lite platt på visningen.
Mia: Det är min åsikt men jag är som sagt var övertygad om att många kommer att gilla kollektionen jättemycket, smaken är som sagt var inte alltid delad. Solkiga kanske var ett för starkt ord iofs.

2007-02-16 @ 12:37:15
URL: http://www.hotspot.webblogg.sew
Postat av: vanessa

Superbra designer du gör på allt som du visar upp! du gör så att det blir roligare att läsa, helt enkelt!

2007-02-16 @ 12:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links