header to ads



Prada Parkas

Prada Parkas

Jag är rätt och slätt efterbliven. Trots att mitt saldo står på 3.50 kr så beställde jag precis en
Prada parkas från My theresa (jag är helt enkelt inte vuxen nog för kreditkort...). Till min ursäkt kan jag säga att storlekarna försvann som smör i solsken... Nu har jag äntligen också en parkas som bara är min! Jag är så nöjd så nöjd och så fattig så fattig!

Nu är det "bara" Acnes lena som står på listan sen ska jag inte köpa något mer (på ett tag)....

Kommentarer
Postat av: Linda K

ha ha ha! my kind of girl! ... nu kan jag med gott samvete kila iväg och inhandla en kjol på lunchen ;)

Postat av: Minna / SPANbloggen

Snygg, mycket snygg. förstår att du inte kunde motstå!

tips! Det är inga Lena denna veckan men du kan vinna ett par jeans värda 1299 kr hos mig!
Var med o tävla, du kan ju få ett par jeans som inte frestar på kontot ;o)

Kan hända att det kommer en tävling med ett par TUBE snart också...

kram minna

2007-02-22 @ 10:36:16
URL: http://www.spanbloggen.se
Postat av: Nathalie

gud va fin! den kommer passa dig jätte bra nu till våren! kram

2007-02-22 @ 10:39:15
URL: http://adoremy.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Snygg och enkel!

2007-02-22 @ 10:40:26
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jättefin , parkas!!
Och visst e den oemotståndlig.

2007-02-22 @ 10:45:15
URL: http://himalaya.blogg.se
Postat av: Sophie

Hihi! Grattis bejbi! Den var du värd, men tanke på hur mycket du har jobbat de senaste veckorna!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-02-22 @ 10:46:41
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Sandra

Ursnygg!!

2007-02-22 @ 11:06:25
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur har alla råd att köpa dessa designerkläder hela tiden?
Tjänar folk massor massor eller käkar ni nudlar resten av månaden??

2007-02-22 @ 11:12:03
Postat av: Fröken SötSur

Skitsnygg! Jag förstår att du var tvungen att klicka hem den där. Håller med Sophie, du är helt klart värd den. Nu tror jag att jag ska ta och shoppa lite också;)

2007-02-22 @ 11:25:35
URL: http://suratanten.blogs.se
Postat av: Laura

Dum ær inte dum, du ær førælskad. det ær iaf den ursækten jag brukar anvænda mig av + at jag behøøøøvde den/det verkligen! Jag ska iaf ner & prova Acnes korta gråa parka idag... och køpa den. Længtar! Nu blir den min, bara min!

2007-02-22 @ 11:26:05
URL: http://auralaura.blogg.se
Postat av: Laura

Och btw, den ær verkligen verkligen verkligen underbar din fina parka. Bra investering :)

2007-02-22 @ 11:27:37
URL: http://auralaura.blogg.se
Postat av: hotspot

Linda K: Ja köp köp köp! Det dövar mitt samvete när andra handlar :)
Minna: Tack, visst är den pretty, hoppas den är lika fin irl
Nathalie: tack, visst kommer den, jag vill ha vår (och jackan) nuuuu!
Alexandra: precis vad jag tyckte :)
Anonym: ja visst är den :)
Sophie: Åh tack du gav mig precis en utmärkt ursäkt till ;)
Sandra. Tack!
Anonym: De senaste månaderna har jag mer eller mindre jobabt två jobb parallellt så då tyckte jag att jag mig kunna ha råd med en ny lite dyrare jacka men visst blir det en hel del snålande på andra saker som mat tex...
Fröken sötsur: Tack tack tack! Ni är underbara som mildrar mitt dåliga samvete :)
Laura: Åh Acnse korta är urfin, jag vill ha den också, en lång och en kort det är bra att ha båda ;) Tusen tack!

2007-02-22 @ 11:31:34
URL: http://www.hotspot.webblogg.sew
Postat av: Sussi

Den var kanon snygg! Ja jag är precis likadan :) Ha en underbar dag.

2007-02-22 @ 11:40:03
Postat av: Johanna

Den kommer säkert att bli flitigt använd och faktum är att jag inte tyckte det var så fasligt dyrt för en parkas från Prada, som du nog kommer att bli hyffsat ensam om!

2007-02-22 @ 11:42:19
Postat av: Anna

Jätte snygg och inte alls såååå dyr:) Men vad är färgen egentligen? Ser vit ut i mina ögon, men jag antar att den drar mot det grå?

2007-02-22 @ 11:42:55
Postat av: hotspot

Sussi: tack tack, skönt att höra att vi är fler "skadade" där ute :)
Johanna: Jag hoppas det, om våren bara vill komma :) Nej den kostar ju nästan exakt lika mycket som see by chloe-parkasen från net-a-porter och det känns nästan roligare med prada-parkasen då jag redan vet 4 st som har see by chloe-parkasen.
Anna: Taaaack. Den är ju faktiskt bara lite lite lite dyrare än see by chloe parkasen som jag tänkt köpa från början. Jag tror att den är ljust silvergrå.

2007-02-22 @ 11:53:37
URL: http://www.hotspot.webblogg.sew
Postat av: Linn

Åh vilken goding! Bra köp. ibland (eller ofta) måste man unna sig lite. Snygg färg också. Själv klickade jag hem en svart parkas i veckan.

2007-02-22 @ 12:00:10
URL: http://linngustafsson.blogg.se
Postat av: Sigrid

Snacka om att JAG vill ha ett kreditkort... Fast det är nog bättre att skippa det.

2007-02-22 @ 12:14:00
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Frida & Fabulous

åh så härlig! men 3.50 låter inte kul :(

2007-02-22 @ 12:15:09
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Dodo

Oh va snygg! Färgen blir gör läcker i vår :)
hihi.. äsch kredit pengarna är ett senare problem :P

2007-02-22 @ 12:17:35
URL: http://dodo.blogg.se
Postat av: j

Hej. Riktigt fin jacka! Vad ska jag göra med mina knälånga gubbyxor, ett par som går i grått o ett annat par i brunt. bara att skrota eller? om inte, vad för skor ska jag ha till?

2007-02-22 @ 12:25:23
Postat av: SANDRA

Men...en vit? *kliar sig i huvudet och tänker på vårens geggamoja*

2007-02-22 @ 12:31:53
URL: http://www.sandragustafsson.se
Postat av: hotspot

Linn: Jag hoppas verkligen att det är ett bra köp :) Åh vad kul, ska kolla vad du har slagit till på!
Sigrid: Ha ha, ja det som ett gift :) Lika bra att vara utan!
Frida & Fabulous: Nej det är inte kul... Men imorgon - new money! :D
Dodo: Ja, carpe diem eller hur var det :)
j: Jag misstänker att det är du som frågat om de knälånga byxorna vid ett flertal tillfällen, det är inte min stil och känns kanske inte supermodernt men gillar du dem ska du självklart ha dem!

2007-02-22 @ 12:32:44
URL: http://www.hotspot.webblogg.sew
Postat av: hotspot

SANDRA: Ljust silvergrå - så mycket mer praktiskt ;)

2007-02-22 @ 12:33:26
URL: http://www.hotspot.webblogg.sew
Postat av: Anna Klara

Jag tycker absolut att du förtjänar den snyggaste, lyxigaste parkas som går att uppbringa! Jag (och säkerligen många, många med mig) har lika stor behållning av din blogg som av en glossig modetidning. Dessutom gör alla som de vill med sina pengar.

Jag hoppas bara, eftersom du samt en handfull andra modebloggare tveklöst ÄR förebilder för många ur det lite yngre gardet, att folk har vett att förstå att det inte är en självklarhet att man har råd med lyxartiklar var ny säsong, ÄVEN om man är En Riktig Vuxen med heltidsjobb (eller mer! Jobba inte ihjäl dig!). Jag skriver detta då jag tycker att så många i min egen ålder och nedåt låter oerhört bortskämda, så fort man inte har råd med precis det hjärtat och garderoben åtrår skyller man på "systemet", CSN, matpriserna eller regeringen (den förra eller den nya, ganska egalt). Som om det inte räckte med syndabockar, kan man alltid hänvisa till att man ju "MÅSTE få UNNA sig".

Vad jag vill ha sagt? Jo, helt enkelt att: enjoy your parka! Men alla andra som läser, kom ihåg att rätta mun efter matsäck och handla inte på kredit.

2007-02-22 @ 13:13:45
URL: http://annaklaraunderbara.blogs.se
Postat av: Karenina

Snyggt. Faktiskt en stil som jag gillar. Ser lättsam ut framåt våren.
Nåja ibland blir man stört förälskad.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag.

2007-02-22 @ 13:25:14
URL: http://blogg.passagen.se/karenina771
Postat av: Johanna

BRA köp! Jätte fin var den!

2007-02-22 @ 13:28:37
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Daniela.

Den är riktigt fin den jackan! kommer se otroligt fint ute när det är vår och allt..
kan dock inte riktigt förstå att man pungar ut 330 euros för något som är 100% nylon.
pradas grundare skrattar hela vägen till banken...

2007-02-22 @ 13:30:38
Postat av: Moi

hur har du råd att köpa en prada-parkas?!

2007-02-22 @ 13:35:08
Postat av: hotspot

Anna Klara: Jag förstår vad du menar men jag hoppas och tror att folk kan rå om sin egna ekonomi utan pekpinnar. De flesta vet ju trots allt att man bara har så mycket pengar som finns på bankkontot. Hur man prioriterar och tänker när man spenderar sina pengar är enligt mig också var mans ensak. :)
Karenina: Jag vill bara att våren ska komma så jag kan dra på mig min parka och gå promenader på stan! :)
Johanna: Tack!
Daniela: Nej egentligen är det ju vansinne, det visar hur lättlurad man (läs jag) är. Jag vill dock verkligen ha en parka och den här var precis som jag föreställt mig, egentligen för dyr men jag vet att jag inte skulle bli nöjd om jag valde någon annan så då får det vara värt de pengarna även om det kan framstå som dårskap för många.
Moi: 3000 kr är inte billigt men det finns många parkas som kostar så mycket, t ex den gråa see by chloe-parkasen som många köpt och har man ett heltidsjobb (eller som jag två ;) så funkar det faktiskt att lägga 3000 kr på en jacka en månad om man vill, men då får man prioritera bort andra intressen, jag älskar mode, det är där jag lägger alla mina pengar som blir över efter det att jag betalat hyra och andra "måste-utgifter".

2007-02-22 @ 13:40:45
URL: http://www.hotspot.webblogg.sew
Postat av: Ebba

Supersnygg parkas! Det är tråkigt att du måste försvara dina köp, tar bort lite av shoppingglädjen... Som du skriver, man får anta att folk rår efter sin egen ekonomi. Sen väljer man ju själv vad man vill prioritera, don efter person. Jag gläds iaf med dig då jag precis har köpt en egen parkas, måhända lite för dyr för min studentekonomi just nu, men jag prioriterar!

Trevlig torsdag alla!

2007-02-22 @ 14:16:28
Postat av: Lee

Super-snygg!

2007-02-22 @ 14:21:19
Postat av: Anna Klara

Ebba, jag vet inte om du menade mig eller andra, men jag har iaf inte tvingat någon att försvara sig. Min kommentar var riktad till övriga läsare snarare än till hotspot själv - och i denna tid av lyx- och kreditfällor, arbetslöshet och andra tråkigheter kan man faktiskt undra vem som egentligen rår över sin egen ekonomi. Inte är det de som lever med maxad kredit.

Vill bara förtydliga att min kommentar skrevs i all välmening, även om jag visste redan innan jag skrev den att den knappast skulle falla i god jord.

2007-02-22 @ 14:21:57
URL: http://annaklaraunderbara.blogs.se
Postat av: Britta

Anna Klara: Word. Helt rätt.

2007-02-22 @ 14:24:26
Postat av: Eleonore

Kunde inte blivit bättre! Ha, ha...pratade precis med kicki och lina om Lena...jag provade dem igen härom dagen men så var det ju det där med rumpan. Vi måste ta en runda på stan!

2007-02-22 @ 14:30:26
URL: http://www.modette.se
Postat av: Amanda

Underbart snygg, definitivt värd att leva på vatten och bröd för. Men hjälp, nu verkar det som att det bara är jag som inte hittat min parkas..

2007-02-22 @ 15:16:09
URL: http://www.amandasstil.blogg.se
Postat av: Ninni

Vilken nätt och fin parkas - grattis till inköpet! Ska också ge mig ut på jakt efter vårjacka och hoppas hitta något fint. Tack för all inspiration på din fantastiska blogg! Som någon annan skrev; det är som att öppna en godispåse, man får aldrig nog!

2007-02-22 @ 15:17:32
Postat av: Ebba

Anna Klara: Det var ingen kritik av din kommentar, den var mycket insiktsfull. Att leva på kredit är definitivt ingenting att glorifiera eller ta till som en oigenomtänkt lösning! Jag är ledsen om du kände dig träffad av min kommentar.

Jag menade endast att nedlåtande kommentarer om folks resurser inte kan vara så trevliga att få... Det kommer alltid att finnas personer som har mer pengar än andra och vice versa.

2007-02-22 @ 15:52:07
Postat av: Cicci

Ojojo, den är grymt snygg :)! Mycket bra köp!

2007-02-22 @ 16:32:28
URL: http://ciccicicci.webblogg.se
Postat av: Anna - TopLook

Verkligen snygg! Anna

2007-02-22 @ 17:14:03
URL: http://toplook.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du gjorde helt ratt som kopte den!! Den ar jattesnygg!

2007-02-22 @ 18:08:15
Postat av: Mimo

Jag HATAR att inte ha pengar. Bland annat på grund av mitt Diane von Furstenberg-köp i slutet av januari har jag varit pank hela denna månaden. Det suger så hårt! Speciellt med tanke på att jag hittar så otroligt mycket fint som jag skulle vilja köpa. Varför ligger inte studiebidraget på tio tusen? :( Grymt fin parkas du har köpt iallafall, "en investering" vettu (-;

2007-02-22 @ 18:33:04
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: sofie

Jättefint inköp! En fråga bara, vad ligger frakten på därifrån du beställde?

2007-02-22 @ 19:26:27
Postat av: lenie

grymt snygg!

2007-02-22 @ 19:36:01
URL: http://leenajoutsemo.blogg.se/
Postat av: Linn

Har haft Lena på hjärnan i över ett år. Alldeles för länge men tror nu att jag är mogen för dem. Men kommer inte ihåg riktigt hur de satt på (förmodligen dåligt i och med att jag inte köpte dem)....är de långa i benen som acne hex, om du har dem?

2007-02-22 @ 21:14:34
URL: http://linngustafsson.blogg.se
Postat av: Jessica

efterbliven var ju ett något(!!!) illa valt ord.. ogenomtänkt och osmart möjligen, men inte EFTERBLIVEN. För jag antar att du inte

"icke har nått den utveckling som kan betraktas som den "normala": som stannat på ett lägre utvecklingsstadium"

Dvs är utvecklingsstörd.. Jag kan mycket väl låta som en viktigpetter men det struntar jag i. Jag är trött på att ord som cp, efterbliven, utvecklingsstörd etc. används i så fel sammanhang och används på ett så nedvärderande sätt.

Det är tusan ett HÅN att du skriver "jag är rätt och slätt efterbliven", ett hån mot alla som verkligen ÄR efterblivna och inte kan göra ett förbannade dugg åt det. Men ibland undrar man ju om en del inte tror att det är självvalt..

2007-02-22 @ 21:53:50
Postat av: kajsa

hej och hopp hottie!
Mycket snygg parkas jag slog till på fcuk jackan på asos! Mm-mm jag är ochså litwe fattig, men inte så farligt.
Jag undrar: Vad har du för erfarenheter av urban outfitters?:) tacksam för svar:)

2007-02-22 @ 22:03:24
Postat av: My god Jessica

jessica - vad har du ätit idag? jisses har du tuggat i dig huggormssoppa med taggtråd? slappna av lite katten, förstår om du är trött på det men ärligt talat tror du verkligen att tanken ens finns att hon skulle vilja såra någon?

JA DU ÄR EN JÄVLA VIKTIGPETTER för det där inlägget är helt onödigt.
du är väl ändå så pass smart så du inte ens behöver lägga energi på att blåsa upp en sån här sak.

äh, chilla och gilla läget.
skål det är helg snart.

ciao

2007-02-22 @ 23:24:39
Postat av: Moa

Kan göra jämförelsen med Ben & Jerry glass, en ren njutning. ;) Passar dig sååå bra!

2007-02-23 @ 00:01:36
URL: http://fakeyourbeauty.blogg.se
Postat av: hotspot

Ebba: Tack! Det är ingen fara, jag kan förstå om folk tycker att det är obegripligt att lägga så mycket pengar på en tunn nylonjacka men jag kritiserar ingen annan vad de lägger sina pengar på även om jag också kan ha mina funderingar ibland... Ha ha
Lee: Tack!
Eleonore: Ha ha, ja så fick jag till slut en parkas ialalfall :) Åh lena lena lena!
Amanda: Ha ha, det kommer jag tvekaed också ett tag att jag skulle hitta den rätta ;)
Ninni: Åh vad roligt att du gillar bloggen och tycker att den är underhållande, det är hela syftet med den och ibland undrar man ju naturligtvis om man är ute och cyklar :)
CICCI: TACK!
Anna: Tack!
Lisa. precis vad jag behöver höra!

2007-02-23 @ 07:27:09
URL: http://www.hotspot.webblogg.sew
Postat av: hotspot

Mimo: Jag lovar dig att när man börjar jobba känns det som om man har minst lika lite pengar som när man pluggar för då har man helt plötsligt massor av sjukt tråkiga utgifter som måste betalas försäkringar, a-kassa, elräkningar usch jag blir deppig bara jag tänker på det... Njut du av att vara studerande
Sofie: frakten ligger på 18 euro
lenie: Tack!
Linn: Ha ha, jag vet inte riktigt om det är min modell egentligen heller men de är ju så fina...
jessica: Du har rätt det var ett dåligt ordval, det är ett ord som jag har kommit använda på reflex istället för typ korkad eller dum. Menar dock inget illa med det.
kajsa: Vet inte ritkigt vilken jacka du menar men måste kolla in när jag får tid :) Inte mycket, jag har ahndlat en klänning där en gång...
Moa: Ha ha, perfekt liknelse :)

2007-02-23 @ 07:37:58
URL: http://www.hotspot.webblogg.sew
Postat av: Jessica

My god jessica:

Vad jag har ätit idag tycker jag inte är av relevans så det skippar jag att berätta..men nån taggtråd har det definitivt inte blivit ha ha.

Jag är alldeles lagom avslappnad så du behöver inte läxa upp mig. Jag tror inte alls att Hotspot vill/e såra någon med flit men det kan ju ske oavsiktligt, du vet..

Tror du inte man tröttnar när folk för sjuttielfte gången kommenterar, glor, fnissar och pekar när man går på stan med sitt förståndshandikappade syskon?
Du tycker inte att det kan uppfattas som nedvärderande och sårande att som Hotspot gjorde använda "efterbliven" i ett så totalt fel sammanhang? Med tanke på att i princip varenda människa (grovt draget..) säger saker som CP, utvecklingsstörd och efterbliven till varandra som skällsord dagligen. Du inser inte vilken negativ klang ordena får och har?!

Jag är ingen viktigpetter, inte alls. Men jag blir så TRÖTT på att det är helt okej att använda ord som cp och efterbliven men man får absolut inte säga saker som negerjävel för då är man rasist. Är man inte lika rasistisk om man säger cpjävel då eller?

Hotspot: Jag menar inget illa mot dig (känner dig ju inte ens) men jag tycker verkligen det är illa att använda ord som cp och efterbliven. Hoppas du förstår varför jag tycker det och överväger att inte använda dom orden i fortsättningen :) Trevlig helg!

2007-02-23 @ 18:27:31
Postat av: Carolina

Hur är denna underbara parkas i storleken då??

2007-03-06 @ 09:31:13
Postat av: beatrice

hejsan. jag skulle verkligen vilja ha en parkas nu i höst, men jag hittar ingen som är riktigt värd pengarna, jag är bara 15 år och känns som det inte riktigt är läge och bränna en massa pengar på en jacka än. men jag tänkte att du vet var man kan hitta en parkas?

2007-10-01 @ 18:31:58
Postat av: louis vuitton uk

Welcome to order Discount louis vuitton uk and lead a fashionable, luxury and elegant life from our Louis Vuitton Canada Outlet Store. Enjoy the shopping now here! Search for anything anywhere with Lycos as smartphones. louis vuitton online shop sale nice louis Vuitton Sac Graffiti online. Best Place To Buy Louis Vuitton Online. If there ever been a designer that deserved a loyal legion of fans,



2012-05-08 @ 03:31:06
URL: http://www.louisvuittonukk.co.uk
Postat av: louis vuitton outlet

In the web times, even if you are a noble person on Louis Vuitton Outlet, or to real action to prove himself, has been integrated into a new era.If in a foreign country to join the twitter, it is best to join army of micro-Bo; “After can we buy yogurt with louis vuitton bags outlet mark ?” In a handsome news, consumers with sarcasm to commented. Constance is Spanish, and JiaShiJie “vogue amounts to a person” style,Louis Vuitton handbags, he DuoNian 20 different career hardly intersects with fashion. 1990 constance join danone engaged in marketing and sales DuoZhong function of the work. Foreign media critics say, constance in the mass market experience which help the LV win bigger consumer group. LV may be in income level lower a group of customers gain more profit. here to buy Louis Vuitton handbags outlet, perfume, bags, shoes and sunglasses online?



2012-05-08 @ 03:32:18
URL: http://www.louisvuittonoutletbagse.net
Postat av: coach outlet store online

coach outlet store online generally variety within the buying price of $120.00 in order to $450.00, however they perform possess little purses as well as scarfs which are below $100.00. It has however getting confirmed how they insure the fact that merchandise you purchase will genuinely be reliable mentor product to Coach Outlet Store. The Coach Outlet Online Store sells many series. The Coach shoulder bags are always the best popular series because they are very practical and beautiful.



2012-05-08 @ 03:33:37
URL: http://www.coachoutletstoreonlineso.com
Postat av: coach bags

Coach Bags has been voted by Hour Detroit magazine readers as the Best of Detroit in their 12th annual readers'poll. As a fashion and modern lady, you can never have too many bags but Coach, Coach is a great leather handbags brand. coach outlet store online have different look according to different designer concept. After graduating from university, my cousin came back to my hometown from USA last month. She told me that Coach Outlet Store is very popular among her classmate.



2012-05-08 @ 03:35:14
URL: http://www.coachbagsoutlete.com
Postat av: coach outlet

coach outlet can provide the coach exactly the same is expected in a retail store. It can help you find bags of various colors, shapes and designs, which prove once again that the coach is actually a selection for the housekeeper. coach outlet store online generally variety within the buying price of $120.00 in order to $450.00, however they perform possess little purses as well as scarfs which are below $100.00. I heard of Coach Outlet Online through the advertisement when I was shopping. And now I often brow the webpage and buy Coach bags online.

2012-05-08 @ 04:02:38
URL: http://www.coachoutlete.org
Postat av: louis vuitton uk

On the date when the louis vuitton uk on sale, all people will pour into the stores. At this time, it on the booths will be wiped out, and only one or two days the seller will declare that there is no stock anymore. Louis Vuitton Store Online Handbags can also bring great accuracy as well as practical applicability and fashionable. LV bags in the Louis Vuitton Outlet are a feminine update on an urban classic. With plenty of room for all of your essentials this covetable carryall will take you through the weekend in style.

2012-05-08 @ 04:02:54
URL: http://www.louisvuittonoutletukc.co.uk
Postat av: coach outlet online

At the Coach Outlet Online Store, quality products and satisfying service are provided;High safety and prompt delivery is guaranteed. No one can deny the shopping at the Coach Factory Outlet is satisfactory. For the low prices and good quality. coach outlet handbags You can not just save your cash but also your time inside a convenient way to obtain the exact same bags product and do not be concerned the shippment of one's products.

2012-05-08 @ 04:03:11
URL: http://www.coachoutletonlineso.com
Postat av: coach factory outlet

Today, following half a century, mentor leather-bases Coach Factory Outlet continues to be the delicate craft of leather-based master is accountable for, coach factory online is one of the most popular and successful leather brands in the U.S. market.Coach stands for the most-admired innovative style and conventions in American fashion. coach factory outlet online is one of the four playable survivors in Left 4 Dead 2. He was a high school health teacher and coordinator for the freshman football team before the Infection hit his hometown of Savannah.



2012-05-08 @ 04:03:34
URL: http://www.coachfactoryoutletonlineso.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links