header to ads



Breaking Fashion News - Mulberry for Giles

Mulberry for Giles

På tal om Giles Deacon.... Imorgon släpps Giles Deacons väsksamarbete med Mulberry, "Mulberry for Giles," innehållandes 10 eftertraktade pjäser som förutspås försvinna snabbare än godis på ett barnkalas. En exklusiv del av kollektionen lanserades redan 30 januari exklusivt för Havery Nichols men imorgon är det alltså dags för lanseringen av hela kollektionen i samtliga Mulberrybutiker, iallafall i UK. Jag undrar jag om Mulberrybutiken i Stockholm kommer få in några... I sånt fall ska jag inte gå och titta...

Kommentarer
Postat av: fanny

nee bäst att stanna hemma :p priserna var ju inte de vänligaste...

mvh fanny - all about me and the gossip

Postat av: Sanna

Ingen risk för min del. Min kärlek till Bayswater är så stark att ingen annan (läs: ingen annan väska)kan få mig på andra tankar:-). Har faktiskt inte gjort några större klädinköp, bortsett från Hello Kitty sockor från HM och de kostar inte mkt. Annars är det omöjligt att inte unna sig nånting medans man storsparar till sin drömväska! Kram/Sanna

2007-02-28 @ 15:58:47
Postat av: Malin

Någon som vet vart man kan hitta en gulkuvert väska?

2007-02-28 @ 18:15:50
Postat av: Anonym

Hej! vet du hur lång tid det tar för en beställning på blush att komma fram inom sverige? en annan fråga,lite konstig kanske men om killar har problem hud tex finnar, eksem etc på ryggen är det då bra att de använder en peeling?tack för en super blogg!kram

2007-02-28 @ 18:28:19
Postat av: hotspot

fanny: ha ha nej brukar ju tyvärr inte vara det när det gäller mulberry och mr deacon.. :)
Sanna: Härligt att ha så klara mål, själv ändrar jag ettan på min önskelista hela tiden
Malin: En gul kuvertväska? Jag vet att fifi bags har en iallafall.
Anonym: Det brukar ta 1-2 dagar. Det kan absolut hjälpa om man hittar rätt peeling! Lider man av svår acne är dock det bästa att besöka hudläkare som kan ge en salvor eller medicin för acnen!

2007-02-28 @ 18:39:39
URL: http://www.hotspot.webblogg.sew
Postat av: Frida & Fabulous

Åh, hade ju velat ta en titt iaf!

2007-02-28 @ 20:27:58
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: hotspot

Ja en titt har väl ingen dött av :)

2007-03-01 @ 08:22:40
URL: http://www.hotspot.webblogg.sew
Postat av: Mulberry Outlet

Syles from the new collections at reduced introductory prices. This is a great way to pick up a trendy, new but cheap designer handbag.

2011-10-05 @ 10:10:48
URL: http://www.mulberryoutletsb.co.uk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links