header to ads



Hotspots Adventskalender - 4 December

image2011

Emelie var först med att svara rätt igår - Grattis! Maila din adress till mig så får du din vinst på posten!

Personen som först svarar rätt på följande fråga vinner RENs superlyxiga
Morrocan Rose Otto Shower Wash (värde: 275 kr).
Fråga: RENs filosofi kan sammanfattas i 5 principer, vilka? (det går bra att svara på svenska eller engelska)

Villkor: Varje dag kommer jag att ställa en ny fråga och den person som först lämnar rätt svar på kommentarsfunktionen vinner det fina priset (OBS! Man får bara lämna ett svar!). Vinnaren presenteras följande dag när den nya "luckan öppnas" och hon/han mailar sedan sin adress till mig och kan vänta sig vinsten efter någon vecka. Eftersom jag administrerar kalendern själv på min fritid ber jag er dock att ha överseende om administrationen dröjer något.

Kommentarer
Postat av: Linn

Endast vegetabiliska, naturliga ingredienser.

Ekologiskt producerade råvaror.

Inga syntetiska och kemiskt framställda konserveringsmedel-, färg- och doftämnen.

Inga mineraloljor.

Inga djurtester.

2007-12-04 @ 14:35:32
Postat av: Emelie

Rätt ingredienser

Rätt vetenskap

Rätt upplevelse

Rätt miljöpåverkan

Rätt attityd

2007-12-04 @ 14:35:36
Postat av: Mira

Rätt ingredienser
Rätt vetenskap
Rätt upplevelse
Rätt miljöpåverkan
Rätt attityd

2007-12-04 @ 14:36:37
Postat av: Sandra

1. Right Ingredients
2. Right Science
3. Right Product Experience
4. Right Environmental Impact
5. Right Attitud

2007-12-04 @ 14:36:40
Postat av: T

Men vad irriterande att jag missade tävlingen med två minuter=(

2007-12-04 @ 14:38:12
Postat av: Lina

sjukt irriterande.. har suttit här och uppdaterat sidan ett tag för jag tänkte att idag ska jag minsann va först! men nej då... Precis nu när jag gick och fyllde på mitt te kom den ;)

Postat av: Linn

Inte lika irriterande som att vara först men svara fel ;)
Ja ja.. bättre lycka nästa gång. Är det samma Emelie som vinner igen??!

2007-12-04 @ 14:44:43
Postat av: Emelie

det är samma emelie...
... men jag får ju nästan dåligt samvete nu :)
vilket jäkla oflyt Linn - du får ta igen det imorrn!

2007-12-04 @ 14:50:46
Postat av: Sandra

Hur lyckas du Emelie??

2007-12-04 @ 14:54:43
Postat av: hotspot

Linn: Du var ju inte helt ute och cyklade eftersom de 5 sakerna som du skrev även passar in på RENs produkter. Tyvärr var det ju inte helt rätt dock. Maila mig din adress så kanske jag kan skrapa fram ett litet tröstpris :) (märk mailet tröstpris)
Emelie: Nej, klart du inte ska ha dåligt samvete. Du är ju grymt snabb!

2007-12-04 @ 14:55:06
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Linn

Åh vad snällt, tack!! Nu blev min tråk-tisdag en bra-tisdag istället =)! Och till stormästar-Emelie är det bara att gratulera! Kanske du (hotspot) borde vänta med att skicka ut priserna till henne tills du ser hur många det blir och spara porto ;)

2007-12-04 @ 14:59:15
Postat av: hotspot

Linn: Ha ha, ja det kanske är en klok idé ;)

2007-12-04 @ 15:01:40
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Emelie

Sandra: tid och tur ;)
sitter som fastklistrad vid datorn och pluggar nu, lite roligt måste man ju få ha :D

tacktacktack igen till Hotspot!

2007-12-04 @ 15:29:05
Postat av: Milli

Först vill jag säga att kalendern är en superkul idé! Tyvärr är jag inte hemma från skolan förrän långt efter det att jag har en chans att vinna. Så en liten fundering bara hotspot, skulle du kunna öppna någon av kalenderluckorna efter klockan fyra? Självklart förstår jag att du måste ordna med bloggen när det passar i ditt schema, bara ett litet önskemål alltså :)

2007-12-04 @ 15:44:47
Postat av: hotspot

Milli: Kalendern kan öppnas när som under dygnets timmar. Av en slump har det blivit tidig eftermiddag de senaste dagarna men jag lovar att det lika gärna kan se 07.00 på morgonen som 21.00 på kvällen så tappa inte hoppet :)

2007-12-04 @ 15:47:37
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Milli

okej, jag får övervaka datorn kommande dagar alltså :)

2007-12-04 @ 15:59:40
Postat av: FotoFreak

Rätt ingredienser
Rätt vetenskap
Rätt upplevelse
Rätt miljöpåverkan
Rätt attityd

2007-12-04 @ 16:00:18
URL: http://fotofreak.webblogg.se
Postat av: Stilist

1. Right Ingredients




2. Right Science


3. Right Product Experience


4. Right Environmental Impact


5. Right Attitude

2007-12-04 @ 20:10:09
URL: http://stilist.blogg.se
Postat av: karin

nåt som skulle vara snällt är ifall du kanske skulle kunna sätta in kalendern lite senare, jag slutar nämligen skolan halv fyra varje dag och har typ aldrig någon chans att hinna svara först. självklart förstår jag om du inte kan, men det skulle vara snällt.

2007-12-04 @ 22:00:00
URL: http://karien.blogg.se
Postat av: karin

så duktig som jag är märkte jag att jag hade nån som höll med mig där, nu.

2007-12-04 @ 22:01:47
URL: http://karien.blogg.se
Postat av: Anonym

Fina priser i kalendern men det känns som man måste sitta och dumstirra på din blogg i typ 24 timmar om dygnet för att ha en chans att vinna och då går man ju miste om en hel del annat. När ska man kunna handla julklappar tex?? ;-)

Tack för en i övrigt bra blogg!

2007-12-04 @ 23:17:48
Postat av: hotspot

karin: Ha ha, ingen fara :) Som sagt, kalendern kan komma när som helst under dygnet så håll utkik :)
Anonym: Som jag förklarat tidigare är detta det lättaste och mest rättvisa sättet att arrangera tävlingen på när det är nya tävlingar varje dag. Jag slipper lotta eller gå igenom massor av svar varje dag (vilket tar tid), ingen behöver oroa sig för att jag är partisk när jag drar lotten. Sen är det ju lika stor chans att du råkar komma in på bloggen exakt samtidigt som jag lägger upp en lucka som att just ditt svar blir draget vid vid en lottning.

2007-12-05 @ 09:20:42
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links