header to ads



Året som gått 2007 - Tidningar

image2039

De kanske inte hade högst upplagor men det var garanterat tidningarna som inspirerade bäst och som det snackades om mest.

Italienska Vogue - Galna modejobb på 30 sidor där medarbetslistan är lika lång som till en långfilm. Alltid påkostat, kontroversiellt och väldigt fashion!
Self Service - Magasinet som är en bok läses slaviskt av modeinitierade. Temanumret med Chloé Sevigny blev legendariskt samma sekund som det lämnade pressarna.
Lula - 2007 var året då alla älskade Lula!

Kommentarer
Postat av: gallon.blogg.se

Chloé var galet snygg i det numret.. Topp tre tidningarna:)

Postat av: sanna

Skulle du kunna hjälpa mig med lite klädråd.

Vilka basplagg ska jag investera i? Jag har ganska stor byst så jag tycker det är svårt att se snygg ut för jag tänker bara på pattarna som är i vägen:(

Vad är det första man ska investera i om man vill se snygg ut?

2007-12-13 @ 16:59:45
Postat av: hotspot

gallon: Ja, alltid snygg
sanna: Oj, vad som är snyggt är ju otroligt subjektivt, med andra ord olika från person till person. Har du stor byst och vill dra fokus ifrån bysten skulle jag passa mig för toppar men för mycket empire, a-linje eller allt för hög krage. Satsa på enkla figurformade modeller men en smickrande halskärning.

2007-12-13 @ 17:19:29
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Frida

Hotspot! Vad tycker du om paljetter? Jag har köpt mig en paljettkjol (du vet, den där prisvädra saken på H&M) men känner mig lite osäker om när jag ska använda den. Den var tänkt till nyår, men nu jag börjar jag känna mig lite osäker. Vad tycker du?

2007-12-13 @ 18:13:09
Postat av: Mathilda

Du har så rätt så, men även då både Chloë och Kirsten blev förevigade på de mest udnerbara sätt, måste jag antagligen medge att år 2008 blir ännu ett år tillägnat the old goldie, VOUGE!

2007-12-13 @ 18:39:04
URL: http://www.ohyesohyes.blogg.se/
Postat av: Hilda

Whoa! 10 timmars arbetsdag och sen 1.5 timme budgetshopping på H&M (Lång basic svart gubbkofta och lite annat smått och gott. Sanslöst nog är humöret på topp, efter en lång period av deppande >_

2007-12-13 @ 19:18:57
Postat av: Hilda

Meh, hälften kom inte me juh. In short. Ville bara sprida lite av kärleken inombords. Hotspot! Love din blogg och tack för att den förgyller så många av mina dagar! =)

2007-12-13 @ 19:20:29
Postat av: Sara

Jag tycker att det har snackats galet mycket om Nylon och Costume annars!

2007-12-13 @ 19:23:45
URL: http://saranonstop.blogspot.com/
Postat av: Petra

Nylon e juh årets tidning!

2007-12-13 @ 20:21:24
URL: http://http://svartmint.tjejsajten.se/
Postat av: petra

Sluta skriv om året som gått! det är ju tråkigt! Skriv om året som går istället! Det är ju mycke roligare! :)

2007-12-13 @ 20:24:15
Postat av: Popcorn

Modette!?!

2007-12-13 @ 21:39:24
URL: http://popcorn.webblogg.se
Postat av: Anonym

Nej, 2005 var året då alla älskade Lula.

2007-12-14 @ 09:17:32
Postat av: sanna

2007 var första gången jag hörde om 'Lula'... Men som vanligt har jag noll koll.

2007-12-14 @ 10:27:34
Postat av: hotspot

Frida: Jag gillar paljetter men den viktigaste frågan i det här fallet är väl ändå vad DU tycker om paljetter.
Mathilda: Ja men inte vilken Vogue som helst, amerikanske vogue ger jag inte mycket för.
Hilda: Åh jag tackar
Sara: Costume är ju en personlig favorit även om jag tycker att den blivit betydligt sämre under 2007. Nylon hamnar nog inte på listan för att den inte är någon personlig favorit, he he
Petra: Nje, jag tycker att Nylon känns lite trött och har så kännt ett tag. Men det är ju jag det.
petra: ok, tror att en del tycker att det är kul så mitt tips är att hoppa dessa inlägg och läsa de du gillar
Popcorn: Hm, jag vet inte om den kan vara med i detta sammanhang, den fanns knappt tillräckligt länge för att man skulle hinna bilda sig en uppfattning ens - tyvärr
Anonym: Lula har tidigare varit den initierade skarans favorit men långt ifrån "allas". Jag skulle ändå vilja hävda att 2007 var året då en större massa helt plötsligt började prata om Lula.
sanna: Vilket stärker min tes, he he!

2007-12-14 @ 13:56:10
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links