header to ads



Modeveckan för alla

image1621

De flesta visningar och evenemang under modeveckan är uteslutande för bransch- och fackfolk men det finns även en hel del roliga arrangemang som är öppna för allmänheten. Hotspot ger dig tips på tillställningarna som är öppna för alla.

Söndag12/8
Ungdesign, visning 20.30, Kulturhuset våning 5
Måndag
ÖÖS feat. Lina Bodén, utställning med illustrationer, Svartensgata 12
Tisdag
Fashionplay, utställning 15.00-20.00, Birger Jarlsgatan 37
Dizel / Sate at svensk form, utställning 17.00-22.00, Holmamiralens väg 2
Fredag
Grolschblockparty, Modefest, Götgatan
Lördag
Rookies & players ten times anniversary 18/8-28/8, utställning, Nordic Light Hotel

Kommentarer
Postat av: Milena

Läste just det hos MiaShopping.com. Skulle vara kul om du någon gång angav källa på de nyheter och artiklar du skriver.

2007-08-12 @ 12:26:30
Postat av: hotspot

Milena: Källan för den här informationen är moderådets program över modeveckan (som du ser på bilden) alltså inte Miashopping...

Postat av: Ida

Shit att man är måste jobba nästa vecka annars är ju modeveckan ett måste. Men efter 3 veckors semester får man inte ta ledigt en minut till. Men jag tröstar mig med att Way out West festivalen var grym och det kan nog ingen modevecka i sthml slå...man är ju en galen musiknörd oxå.

2007-08-12 @ 13:03:05
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: mia

Festerna/partyna som vissa evangemang heter. Är det åldersgräns på dem, eller ska man köpa biljett, hur mkt? bra blogg! :) kram mia

2007-08-12 @ 16:13:18
Postat av: hotspot

Ida: Själv är jag ingen festivaltjej så jag håller mig till modeveckan :)
mia: Det vet jag faktiskt inte... Bäst information hittar du nog på respektive hemsida.

2007-08-12 @ 18:56:26
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Ida

Nja man är väl lite för gammal nästan för festival men detta var ju så beläget i stan så inget festivaltältande behövdes. Utan musik i mitt liv kan jag inte leva och uppleva det live är underbart.

2007-08-12 @ 20:34:57
URL: http://www.fashionnerds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links