header to ads



Dagens (önske)outfit

26631-1615

Idag ska jag vara ute på Aftonbladet hela eftermiddagen för möten och chatt kl. 14.00, innan dess har jag en hel del personer att få tag på och enhel del planering att göra.

Armband:
Delikat ska det vara
Klänning: I love Marni!
Nagellack: Mycket snyggt med orange lack till en i övrigt grafisk ensemble. Färgen Boat House
Väska: Fransväskorna är nog inget för mig men den här från Warehouse var ganska snygg och till ett ytterst bra pris. Warehouse finns i SOUK-gallerian.
Skor: Perfekta lacksandaler från Zara

Translation: This afternoon is dedicated to Aftonbladet. Chatt 14.00. Bracelet: Shopintuition, Dress: Marni, Nails: Essie Boat House, Bag: Warehouse, Shoes: Zara

Kommentarer
Postat av: Elin

Det där är snyggt, mitt i prick enligt mig. Är vanligtvis inte så förtjust i fransväskor, men tusan så fint det var i denna kombinationen!

Postat av: Michelle

Jag tycker att detta är den finaste önske outfiten du har gjort. Man vill ha allt på bilden!

2007-08-09 @ 11:04:59
URL: http://somethingaboutme.blogg.se
Postat av: Charlotta

Sjukt snygg kombo!

Postat av: Vill ha!

Fin väska. Vad kostar den?

2007-08-09 @ 12:51:50
URL: http://blogg.passagen.se/villha
Postat av: Ullis

Att sätta en udda färg så där på naglarna är verkligen det lilla extra som gör hela outfiten! Naglarna som accesoar ska verkligen inte förringas, men jag skulle önska att (åtminstone) jag hade mer tid att sätta på färgen om morgonen.

2007-08-09 @ 13:11:30
Postat av: Pernilla

Åh, det där var riktigt snyggt! Klänningen, skorna, armbandet (åh, vad jag vill ha ett svart med guldhand nu) och nagellacket som sätter färg på tillvaron ;) jag skulle till och med vilja ha den där väskan till outfiten, SNYGGT säger jag bara!

2007-08-09 @ 14:27:19
URL: http://pluttan.blogg.se
Postat av: kia

sjukt snyggt! minus fransväskan, franstrenden har jag fortfarande lite svårt för

2007-08-09 @ 16:23:50
URL: http://kattak.blogg.se
Postat av: Klara

Första gången jag sett en fransväska som jag tyckt varit snygg! Diskret färg (svart är ju lättmatchat) och diskreta fransar, inte den där smaklösa indianlooken!

2007-08-09 @ 21:06:49
Postat av: hotspot

Elin: fransväskor är inte någon personlig favorit för mig heller men tyckte även jag att det var riktigt lyckat till detta.
Michelle: vad kul, tack
Charlotta: Tack!
Vill ha!: På den brittiska webbsidan kostar den ca 1000 kr så det är väl ungefär det den ligger på även här i Sverige.
Ullis: Ja det gör helt klart tricket!
Pernilla: Vad kul, tack :D
kia: Även jag men denna tyckte jag faktiskt var fin och funkade till övriga plagg
Klara: Nämen du ser, vad kul!

2007-08-10 @ 09:55:59
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links