header to ads



Vad ska jag välja?

26631-283

Jag är ju som bekant inte helt nöjd med Dr Hauschka, jag ska dock ge det ett par veckor till men efter det kommer jag troligtvis att prova nya produkter. Just nu står jag i valet och kvalet mellan:

Ole Henriksen
Ole Henriksen Aloe Vera Deep Cleanser
Ole Henriksen All Purpose Aloe Vera Gel
Jag har varit nyfiken på Ole Henriksen ett bra tag och Aloe Vera tror jag starkt på!

Philosophy
Purity made simple
Hope in a jar sensitive
Jag vill prova Hope in a jar och eftersom jag har en fix ide på att rengöring och kräm måste hänga ihop så får purity följa med på köpet även om många tycker att den är uttorkande. Den ska iallafall göra rent ordentligt vilket jag tycker är extremt viktigt.

Laura Mercier
One-step cleanser
Mega mousturizing cream
Jag blev rekommenderad one step cleanser av de på Cow och Mega mousturizing cream verkar inte så dålig den heller...

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är nog svårt att läsa in sig på nätet, men jag skulle satsa på att kolla innehållsförteckningen. Jag testade Henriksen i somras och efter ett tag fick jag faktiskt halvkass hy av hans produkter. Det var dock inte dessa med Aloe.

Postat av: Weronica

Föga överraskande förespråkar jag Ole Henriksen frälst som jag är! Just de produkterna som du är sugen på har jag inte testat, men jag är supernöjd med min rengöring, ansiktsvatten, krämer och mask. Jag vill bara ha mer :-)!! Det var ett repotage i Sofis Mode om Henriksen - kul tyckte jag. Philosophy och Laura Mercier har jag inte testat. Ack alla dessa spännande produkter som man vill prova...

2006-03-02 @ 20:45:12
Postat av: Maria

Hittade en liten lathund hos den här donnan; http://jolafemme.blogspot.com/2006/02/knck-koden-till-friskare-hy.html

2006-03-02 @ 20:48:08
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: hotspot

Maria: Hm, ja det är ju så svårt med ansiktsprodukter för det som passar en person kan vara helt fel för någon annan. Egentlgien borde man väl masa sig iväg till en hudterapeut för en grundlig analys av vad man egentligen bör använda för produkter.
Weronica: Ha ha, nej inte direkt men det är du som har gjort att jag är extra nyfiken på Ole. Jag såg det också och tänkte på dig och undrade om du såg det. Ja du, man skulle kunna ruinera sig på att bara köpa skönhetsprodukter och sen ska man ju ha råd med kläder också...

2006-03-02 @ 20:52:23
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: hotspot

Maria: Åh, tack för tipset! Jag ska verklgien sätta mig ner och läsa igenom grundligt...

2006-03-02 @ 20:53:46
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Emmy

Okej.. jag behöver ett tips... ska ut och resa snart... och jag behöver heta tips inför taxfree shoppingen... har fått hem katalogen.. men det är en djungel..jag är lost när det gäller sånt här.. vad ska jag ha? har spanat in diorshow... nåt att ha? Är Touche Eclat NO.1 från YSL något att ha? hört att alla pratar om den men håller den måttet? Sen behöver jag tips på en BRA ögonkräm och ansiktskräm för normal/blandad hy...
och är det något annat jag absolut inte bör missa? (nu när det är ltie billigare) de har köp 5 betala för 4 på alla skönhetsprodukter!

2006-03-02 @ 21:02:09
URL: http://www.emmyt.blogg.se
Postat av: fruitcocktail

Har bara testat Oles produkter and I like! Bla den krämen som ska stänga ute kyla, tycker den var wonderful. Har ev testat nåt antiblemish som jag oxå gillar.

2006-03-02 @ 21:29:48
URL: http://fruitcocktail.webblogg.se
Postat av: Karin

Inte provat någon av dem tyvär. Däremot har jag en annan fråga. Jag köpte schampoo från RUSK för några dagar sedan, har inte provat det än. Är det någon som har någon erfarenhet av det märket?

2006-03-02 @ 21:56:00
URL: http://fashionista.webblogg.se
Postat av: molly

för några veckor sen fick jag lite tipps på affärer i stockholm av dig! jag ville bara säga tack för de adresserna var till stor hjälp så man inte behöver yra runt överalt i stockholm och leta efter bra affärer så än en gång tack:)

2006-03-02 @ 22:21:08
Postat av: sweet

Vore kul om du valde laura mercier:s grejer. Jag visste inte ens att hon gjorde hudvårdande produkter.
En på cow sa att ole henriksens produkter var sådär. Konstigt att dom som jobbar där säger så. Men jag har aldrig provat själv, så jag vet inte.

2006-03-02 @ 22:26:11
URL: http://sweet.webblogg.se
Postat av: sweet

Oj, jag kom på att jag skrev fel.. inte på cow, utan på c/o Stockholm.

2006-03-02 @ 23:23:05
URL: http://sweet.webblogg.se
Postat av: Natalie

varför inte satsa på rosenserien? allt jag har läst om den är positivt, kolla på www.rosenserien.se innehåller inget kemiskt skit utan bara naturliga grejer:) Något jag ska satsa på iallafall!

2006-03-02 @ 23:37:33
Postat av: lalis

Vart får man tag på Ole Henriksens produkter? Någon som vet om de finns i affär i Göteborg och vad ligger priserna på? Skulle bli jätteglad om någon kunde svara på det:)

2006-03-02 @ 23:38:30
URL: http://lalis.blogg.se
Postat av: sweet

lalis: de finns på victoria arena och nk.

2006-03-03 @ 00:56:44
URL: http://sweet.webblogg.se
Postat av: hotspot

Emmy: Diorshow är ett bra val! Touche Eclat tycker jag absolut också att du ska satsa på, den är en klassisker, själv använer jag den varje dag och visst är den bra men kanske inte den mirakelpenna som den säga vara. Hm, det är ju svårt att veta exakt vad de har för utbud vad det gäller märken på taxfree men de brukar ha biotherms produkter och de brukar ha bra grejer så det tror jag nog kan vara värt att satsa på. Sen brukar jag ju alltid köpa Eight hour när jag flyger, de brukar ha en bra taxfree-förpackning med en lite mindre tub och ett stick, den är super! Åh just det, de brukar även ha flerpack av Lancomes Juicy tubes lippgloss - perfekt inför sommaren :) Hoppas det var till någon hjälp!
fruit: Det är så svårt att bestämma sig, det finns ju så sjukt många olika märken och sen har märkena 10 000 olika produkter.
Karin: Sorry, jag har aldrig provat RUSK.
Molly: Åh, vad roligt att man kunde vara till hjälp! Hoppas det var ett lyckat besök! Fick du med något hem?
Sweet: Ja men det gör mig lite skeptisk för Laura MErcier ser jag i första hand som ett make-up märke och inte ett skönhetsmärke. Ole henriksen känns ju mer som ett renodlat shönhetsmärke. Fattar du hur jag tänker?
Natalie: Jag är ju allergisk mot så sjukt mycket olika grejer och av någon anledning känns det som om jag skulle få problem av rosenserien (sen borde de verkligen göra något åt deras hemsida, det känns inte alls glammigt att köpa deras produkter).
lalis: NK och jag tror även victoria arena har dem

2006-03-03 @ 07:26:40
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: hotspot

lalis och Sweet: Nu såg jag att sweet redan svarat, då hade jag rätt iallafall.

2006-03-03 @ 07:27:10
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Minna

Jag tycker att du ska göra som du själv nämner ovan. Boka tid hos en hudterapeut så får du en korrekt bedömning på vad du behöver. Om du har spetsat in dig på ngt särskillt märke kan du ju leta reda på en hudterapuet som säljer just det märket så är du säker på att du blir rekomenderad rätt produkter. När det kommer till professionell hudvård så är det bra om ett proffs hjälper en med vad man ska använda för det är först då man får bästa resultat av produkterna. Många salonger kör kampanjer på Klassisk Ansiktsbehandling imellan åt så då kan det vara en bra idé att passa på. Tänk också på att en kräm som funkar på vintern inte nödvändigtvis är lika bra för din hud på sommaren.
Lycka till!

2006-03-03 @ 08:56:41
URL: http://minna.webblogg.se
Postat av: hotspot

Minna: Ja, det är väl det enda raka, men jag vill ju gå till en oberoende hudterapeut som inte är jobbar med ett specifikt märke. Jag vill ju veta vilket märke som passar just mig och sen även vilka produkter. de gånger jag har varit på ansiktsbehandling och sen provat att köpa de produkterna som de användt har jag inte heller varit riktigt nöjd i längden. Ja, det är verkligen klurigt... Men naturligtvis håller jag med om att det är bättre att låta ett proffs bedöma vad man behöver. Sen måste man bara hitta tiden och pengarna att dra iväg till en hudterapeut...

2006-03-03 @ 09:12:25
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Petra

...och sen hittar man det som passar. I mitt fall RoC. Tyvärr ser den ju så otroligt tråkig ut...jag skäms som säger att jag ibland försöker byta bara för att få en snyggare badrumshylla, snacka om att vara reklam/imago offer. Men nu har jag gett mig. "Fula" producter, men bra hy :)

p.s inget slår dock Diors ögongel...förutom budgeten då.

2006-03-03 @ 10:36:53
Postat av: hotspot

Petra: Du behöver inte skämmas, jag kan ju motvilligt erkänna att jag är lite likadan... Men precis som du skriver så är det i slutändan viktigast att produkterna funkar! Åh, Diors ögongel, blev genast nyfiken. Hm, ska snart ut och flyga så om den finns på taxfree så är den bokad :)

2006-03-03 @ 10:52:04
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: sweet

Vad du kan göteborg, impad!

2006-03-03 @ 11:16:17
URL: http://sweet.webblogg.se
Postat av: hotspot

Sweet: ha ha ha, nej egentligen inte alls. Victoria arena är dock nog min bästa affär i Sverige och NK kan jag på mina fem fingrar, ha ha ha.

2006-03-03 @ 11:27:44
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Nannis

Hur länge har du använt Dr. Hauschka? Är inte hela grejen med de produkterna att man ska "lära" huden att använda sina egna egenskaper? Lite luddigt, men du kanske förstår vad jag menar? Om inte ;-) så menar jag att man kanske måste ge det lite längre tid (vilket du också ofs tänker göra) än vanligt för dessa produkter?

2006-03-03 @ 11:52:00
Postat av: Nannis

Jag igen :-) Jag kan annars rekommendera Nuxe. Ett franskt märke som bland annat säljs på Kicks och kan kännas som lite budget, men det är det inte! De innehåller inga mineraloljor och är verkligen superbra. Jag har använt dem i ett halvår nu och kommer inte att byta till något annat! Jag har blandhy och använder bl.a. den som heter Light Creme Fraiche som ansiktscreme.

2006-03-03 @ 11:55:56
Postat av: hotspot

Ninnis: Ja, det är väl 3 veckor eller nåt så det är inte jättelänge men jag vet inte hur länge jag står ut med den dåliga hyn. Jag förstår vad du menar men jag undrar om resultatet kan bli så bra att det är värt att gå runt med dålig hy i 5 veckor? Tack för tipset, jag tycker mig se förpackningarna framför mig...

2006-03-03 @ 12:13:57
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Sanna

Philosophy defintitivt! Förr beställde jag alltid deras produkter från HQ Hair men nu har Cow öppnat sin webbutik så det är bara ta o shoppa loss. Jag är en sån som efterstävad en makeup som inte ser ut som en makeup. Låter krångligt men makeup ska bara anas och har man fin hy kan man lika gärna låta den titta fram. Har använt Cliniques tre-steg system i nästan 10 år så på sistone har jag använt mig av Philosophys produkter (kropp, bad o läppglans) men ska även inhandla alla deras "pure" produkter för ansiktet. Så tänk filosofiskt o satsa på Philosophy.

2006-03-03 @ 12:20:36
Postat av: Anna

Jag undrar om bodyshops ansiktsprodukter. innehåller de mineraloljer och liknande? Har blandad till fet hy. Någon som provat?

2006-03-03 @ 12:26:43
Postat av: catarina

hej!
Jag har testat philosophy i ngr veckor nu och tycker att det funkar bra. Tror eventuellt att jag har lite för torr hy nu under vintern för hope in a jar men när det blir varmare blir det perfekt! Vet inte om du har skrivit vilken hudtyp du har, det är ju avgörande vid val av produkter. Purity är inte alls uttorkande på mig, jag använde dermalogicas special cleansing gel tidigare och purity är mkt mildare. be att få tester på cow!

2006-03-03 @ 12:56:13
Postat av: NB

Har just blivit Dermalogicafanatiker. My god sådan härlig grädde som verkl FIXAR huden inte bara låtsas. Men nyfiken på Hope in a Jar jag också.

2006-03-03 @ 13:20:28
URL: http://nattbuss.blogspot.com
Postat av: Nannis

Anna: Bodyshops produkter innehåller mineraloljor!

2006-03-03 @ 13:23:06
Postat av: J

Tidigare använde jag nästan bara Bodyshops grejer, med varierande resultat (Deras C-vitaminserie tycker jag dock är bra), pg av att jag absolut ville att det skulle vara icke djurtestat. Men för nån vecka sedan var jag och fick ansiktsbehandling och blev då rekomenderad Dermalogicas produkter (de är icke djurtestade och dessutom med ekologiska ingr). Och Oh my god, jag har aldrig haft så bra hy! Jag köpte "allt" (nio produkter) och det kostade som en charteresa :-) men det är det värt!

2006-03-03 @ 13:25:30
Postat av: hotspot

Sanna: Ja, philosophy ligger helt klart bra till!Anna: vet tyvärr inget om Bodyshops produkter, sorry.
Catarina: Tidigare ahde jag ju Dermalogica special cleansing gel och om purity är mildare än den borde det ju inte vara några problem. Jag har dessutom inte överdrivet torr hy.
NB: Ja, dermalogica tror jag på som 17!
J: Det är många som gillar Dermalogica och det kan jag skriva under på!

2006-03-03 @ 15:59:40
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: molly

ååå ja de var mycket som kom hem i olika shoppingkasar
som ett par skor från lacoste och ett par från zara, sen köpte jag lite småt och gott från topshop och lite mer saker:)

2006-03-03 @ 21:43:46
Postat av: SaS

Hej Hotspot,
smink/product experten Paula Begoun ha givit ut en 6e edition på sin bok "Don't go to the cosmetics counter without me" där hon går igenom och gämför ALLT. Hon är verkligen en gud! Jag klarar inte av att köpa nått alls utan att först slå upp det!
Så jag kollade up i henne bok dessa produkter och detta är hennes ord:
Ole Henriksen: varken nån av dem, du har bättre nytta av vanlig aloe vera isåfall utan extra ämnen.
Philosphy: Hope in a jar sensitive är mycket bra för normal till torr hud, däremot inte bra för känslig hud eftersom den innehåller parfym.
Laura Mercier: One step Cleanser, bra för alla förrutom de med extrem torr hud eftersom den innehåller färgämnen. Mega mousturizing cream, bra men för dyr för kvaliteen.
hoppas detta hjälpte lite i ditt beslut!
Ha det gött!

2006-03-03 @ 22:42:45
URL: http://egoniam.blogspot.com/
Postat av: Weronica

Oj, den boken låter kul! Jag såg att den finns att beställa på Adlibris. Jag skall nog slå till produktfreak som jag är :-).

2006-03-03 @ 22:56:34
Postat av: hotspot

molly: Låter som en mycket lyckad shoppingtrip, vad roligt :)
SaS: jisses de tverkar verkligen vara en bibel för alla smink och beuty junkies, var hittar man boken? Tack så mycket för råden, vet inte hur mycket klokare jag blev dock det verkade ju nästan inte som om någoon produkt var överlägsen den andra.
Weronica: Eller hur, jagblev genast MYCKET intresserad av den boken. Nu ska jag koll ain adlibris, tack för tipset!

2006-03-04 @ 08:57:30
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Sofia

Philosophy är sjukt överskattat! Produkterna doftar gott men utför inga mirakel. Däremot har jag hört att Laura Mercier är fantastiskt bra, även om det enligt den där boken verkar vara lite för dyrt för vad man får ut av det.

2006-03-05 @ 14:26:48
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: hotspot

Sofia: Åh, det är så svårt jag får så mycket motstridiga besked så det enda raka är nog att gå till ett proffs! Tack för ditt tips iallafall :)

2006-03-05 @ 14:54:35
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Lisa

Ååååh vad ledsen jag är att jag inte läst detta tidigare! Jag är ju PRECIS som du - i nuläget i valet och kvalet mellan produkter.

Har under ca 4 månader testat Philosophys Purity made simple + Hope in a jar. Bra, absolut, men inga underverk (efter vad jag hört innan så längtade jag efter den där AHA-upplevelsen).
Så nu när mina philosopy-prod är så gott som slut har jag varit på Åhlens och fått prov på O.H. Till min yt-torra men underfeta (orena, en del småacne) hy rekommenderade tjejen "On-the-go-cleanser" och "Pick me up face tonic".
Har testat i 4 dagar (OCH gjort en beställning av en kompis som är i USA just nu). Och fy fasen, hela mitt fejs känns som en stor böld! Aj, jag har flera underfinnar, några riktigt stora, och känner mig oljig!!!
Hjälp!!!!

Blir det bättre tro???
Hur länge ska man stå ut???

Hur kan alla hitta sina ansikts-frälsare men inte jag? Som är 29 men SJUKT medveten och noggrann med hyn och har testat ALLT?! snyft... :-(

(om beställningen kommer från USA och detta håller i sig så går jag till disken på Åhlens och KRÄVER att få byta till annan sort.!)

2006-03-14 @ 15:21:46
URL: http://lisabloggar.blogspot.com
Postat av: Linn

Min mirakelkur består av Philosophy's rengöring och Laura Mercier's Moisturizing creme.
Lauras rengöring tycker jag är för mesig mot mina pormaskar och en-gång-i-månaden-finnar, men i övrigt är hennes hudvård perfekt för min blandhy som lätt blir yttorr.
Hope in a jar är lite överskattad... Känns inte som att fukten sitter kvar hela dagen.

Ole H fungerade inte alls på mig, fick små röda utslag runt ögonen... Hua!
Men som sagt, be att få prover!

2006-04-05 @ 18:11:05
Postat av: Hotspot

Linn: Vad lustigt, jag böev rekommenderad tvärtom när jag var på COW. Lauras one-step-cleanser och Philosophys hope in a jar sensitive...

2006-04-05 @ 18:13:16
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Gucci handbags on sale

I am glad you have posted information on this topic.I hope you will keep this blog up to date with more information.

2011-10-08 @ 15:06:22
URL: http://www.discount-gucci-on-sale.com/
Postat av: coach outlet store

In my experience, most people adore Coach Outlet Store or they hate it, there's not much of an in-between. And that's true of most lines that really go for it when it comes to having a point of view-the more personality a bag has, the wider the gulf between the lovers and the haters becomes. If you need to acquire the focus, you need to sustain the coach outlet store online, which with stylish components that will immediately concoct you appreciably more attracting and outstanding.



2011-12-28 @ 04:37:36
URL: http://www.coachoutletstoreonlinelove.com
Postat av: coach factory outlet

coach factory outlet is famous for the discounts it offers. Latest coach purses and sunglasses can be purchased at discounted rates from this coach outlet store.You can find all kinds of coach bags whatever you chose which one in coach factory outlet online will never be out of fashion. Not only they have many nice and design styles, but also made from the finest leather and fabric.

2011-12-28 @ 04:41:24
URL: http://www.coachfactoryoutletonlinecool.com
Postat av: louis vuitton uk

More and more people can afford louis vuitton uk, not to say they are on sale. Price is not equivalent with value,they own classical style, fine materials, elaborate technique.If you want to catch up to the latest vogue, having louis vuitton Handbags of the latest styles can absolutely satisfy you.Just visit LV outlet webpage and select the most suitable products for yourself.

2011-12-28 @ 04:42:52
URL: http://www.louisvuitton-days.org.uk
Postat av: coach outlet

Attention! coach outlet is offering new products at favorable prices for August. Brighter colors, finer looks and newer designs, all bring you a whole new summer. As a fashion and modern lady, you can never have too many bags but Coach, Coach is a great leather handbags brand. coach outlet store online have different look according to different designer concept.



2011-12-28 @ 04:42:59
URL: http://www.coachoutletcoach-outlet.com
Postat av: louis vuitton outlet

The choices are likely to be basically countless seeing that

louis vuitton outlet



occurs with the help of completely new and also incredible concepts once in a while.Fashionable, classical and unique,

louis vuitton bags



are really beautiful. The quantity is limited, hurry to buy one for yourself.

2011-12-28 @ 04:57:13
URL: http://www.louisvuittonoutletbagso.com
Postat av: coach outlet online

I heard of

coach outlet online



through the advertisement when I was shopping. And now I often brow the webpage and buy Coach bags online.The

coach outlet store online



are utilized for formal event in company area that will display your excellent taste.Not only does a briefcase make is easier to carry things.

2011-12-28 @ 04:58:32
URL: http://www.coachoutletonlineuscoach.com
Postat av: louis vuitton sale

Successfully buying products from the louis vuitton sale online now, people can even have handbags as gifts. Time is limited. Just seize the chance.The choices are likely to be basically countless seeing that louis vuitton outlet occurs with the help of completely new and also incredible concepts once in a while.

2011-12-28 @ 06:08:25
URL: http://www.louisvuittonoutletsaletime.com
Postat av: coach factory outlet

No one can deny the shopping at the coach factory outlet is satisfactory. For the low prices and good quality.Coach handbags from the coach factory online are popular now because of the colorful fabric. It is fashionable and beautiful. You can see the opening of the bag like wave, which is its special design.

2011-12-28 @ 06:08:58
URL: http://www.coachfactoryoutletday.com
Postat av: coach outlet

If you have been to the mall lately and browsed

coach outlet



you may find that a high price tag goes along with just about everything in the mall.You might have seen plenty of greatest quality bags into your entire life span but when it comes to the

coach outlet store online



they are remarkably efficient, versatile and carved bags beyond your imaginations.

2011-12-28 @ 06:49:12
URL: http://www.coachoutletonlinestoretime.com
Postat av: louis vuitton uk

The latest fashion collection contains those bags suitable to be worn in both casual and formal environment. We provide the best quality

louis vuitton uk



with the most reasonable price we can offer as you see in our online store.If you want to catch up to the latest vogue, having

louis vuitton



Handbags of the latest styles can absolutely satisfy you.Just visit LV outlet webpage and select the most suitable products for yourself.

2011-12-28 @ 07:54:07
URL: http://www.louisvuittonuk-outlets.org.uk
Postat av: louis vuitton uk

louis vuitton uk have additionally synonymous with reputation together with riches. Palm every single class is actually pushed aside presenter.

LV bags in the Louis Vuitton Outlet are a feminine update on an urban classic. With plenty of room for all of your essentials this covetable carryall will take you through the weekend in style.

2012-02-27 @ 02:51:35
URL: http://www.louisvuittonuks.org.uk
Postat av: dr dre beats

dr dre beats supplies the newest and most fashionable brand beats on sale.The more beats shoulder bags you order, the more discount you will get.

2012-02-27 @ 02:52:08
URL: http://www.drdrebeatsheadphones.org.uk
Postat av: beats by dre

headphones products at the beats by dre are designed with the lovely details and colorful spring colors. They are made of the signature fabric with graffiti and metallic leather trim.

2012-02-27 @ 02:52:49
URL: http://www.beatsbydrebeatsheadphones.org.uk
Postat av: coach outlet online

Coach Outlet Online is your smart choice when you want to get the discount Coach accessory. You can find the exact Coach Bags and other accessory you want at a low price that's right for you. My dear friends, let the Coach Outlet Online pave your way into the world of high fashion with their ultimate fashion factory.

2012-02-27 @ 02:53:10
URL: http://www.coachoutletonline.org.uk
Postat av: coach outlet

coach outlet sells products which are excellent in quality and reasonable in price. All customers can easily pick up their favorite Coach briefcase, wallets, shoes, hats, scarf, jewelry and sunglasses.

2012-02-27 @ 02:53:45
URL: http://www.coachoutlets.org.uk
Postat av: coach outlet online

I got to know it from my elder sister who owns enviable luxury Coach bags. Coach Outlet Online Store is established to be your home shopping paradise.

2012-02-27 @ 02:54:20
URL: http://www.coachoutletonlinecoach.com
Postat av: louis vuitton outlet

any louis vuitton outlet New backpack features usa a function grownup overall look. Varied piece allows that it is captivated me within the approve and also further than your body.

2012-02-27 @ 02:55:00
URL: http://www.louisvuittonoutletuk.org.uk
Postat av: christian louboutin

christian louboutin uk

christian louboutin

http://www.christianlouboutinuki.org.uk

2012-03-23 @ 04:19:58
URL: http://www.christianlouboutinuki.org.uk
Postat av: christian louboutin

christian louboutin uk

christian louboutin

http://www.christianlouboutinuki.org.uk

2012-03-23 @ 04:27:36
URL: http://www.christianlouboutinuki.org.uk
Postat av: gucci uk

gucci uk

gucci belt

http://www.gucciukbelt.org.uk

2012-03-23 @ 04:39:57
URL: http://www.gucciukbelt.org.uk
Postat av: burberry

burberry

burberry uk

http://www.burberryukoutlet.org.uk

2012-03-23 @ 05:01:01
URL: http://www.burberryukoutlet.org.uk
Postat av: louis vuitton uk

louis vuitton uk

louis vuitton

http://www.louisvuittonukonline.org.uk

2012-03-23 @ 06:38:13
URL: http://www.louisvuittonukonline.org.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links