header to ads



Who dressed the best - CFDA Fashion Awards

26631-440
Utöver Oscarsgalan kan CFDA vara en av de tillställningar som får Hollywood-eliten att våndas som mest inför klädvalet då de vet att hela modevärlden kommer att granska och bedömma dem och som om det inte vore nog så ska även Hotspot säga sitt.

Jessica Simpson: Jag blir nästan generad över hur naken Jessica ser ut i den minimala klänningen från Michael Kors. Hon ser nästan lite ut som en ung
Pamela Anderson "back in the good old days" när hon fortfarande ansågs vara en "het" Baywatchbrud, nej huga! Kan det bero på den näst intill vulgära urrigningen? Håret ger jag heller inte mycket för, väldigt americano-medelklass-hemmafru. Jessica har varit ute på tunn is vid ett flertal tillfällen på senare tid så nu är det faktiskt dags att ge henne underkänt. Betyg 2-/3
Chloe Sevigny: Kanske inte en klassiskt vacker klänning men jag gillar den. Troligtvis inget jag skulle bära själv men den är väldigt "chloe"! Skorna är superfina, det enda jag motsätter mig är hennes frisyr, luggen ser helt torr och sliten ut. Betyg: 3+/5
Lindsay Lohan:
Lindsay när hon är som bäst! Älskar håret, gillar hennes make, skorna är inte av denna värld. Jag är så nära att ge henne en fullpoängare och jag vet egentligen inte vad som stoppar mig. Betyg: 4+/5
Scarlett Johansson:
Men flicka lilla, vad har du gjort med håret! Nej back to blond är det enda jag har att säga! Klänningen gör att kurviga Scarlett ser helt opropertionerlig ut, nej tacka vet jag när Scarlett kör på hollywood-glamour av klassiskt maneer i 50-tals blåsor med smala midjor och generösa urrigningar. Jag röstar på Scarlett som vår tids Marilyn! Betyg: 2+/5

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tyckte att lindsay's var snyggast :)

Postat av: Johanna

Lindsay såg toppen ut. och scarlet har verkligen gått ner sig. varför brunett? gah!

2006-06-08 @ 13:21:28
URL: http://www.johannasplace.blogg.se
Postat av: Anonym

själv tycker jag nog att skärningen nertill på lindsays klänning var urful .

2006-06-08 @ 14:02:27
Postat av: Ida

äsch! sluta nu Scarlett är lika snygg i brunt som blont hår. För som ni vet så klär en skönhet i allt. Jag kan förstå varför man vill byta hårfärg ibland och är man så vacker som Scarlett så kvittar det om det är blont, rött eller grönt för hon är vacker ändå. Det är ju inte så att skönhet sitter ihåret.

Jessica simpson!! Hon är förskräcklig.. vulgourringning igen och helt orange färg på kroppen. Hugaha..

2006-06-08 @ 14:05:05
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: hotspot

Bella: Me too :)
Johanna: Nja gått ner sig tycker jag nog är lite hårt men nog passar hon bäst i blont trots allt!
Anonym: Hm, jag gillar den...
Ida: Jag kan hålla med om att Scarlett är en skönhet och det kan aldrig bli total katastrof men det finns ju en skala på striking beauty också och då får den blonda frisyren bra mycket bättre betyg från mig. Skönhet är enligt mig en kobination av en lång rad olika saker, håret inkluderat.
Jessica: Ha ha, jag är benägen att hålla med!

2006-06-08 @ 14:10:40
Postat av: Emma

Jo jag såg Jessicas klänning tidigare idag och tyckte inte det var ngn höjdare, urringningen hade funkat om klänningen varit lite längre. För jag gillar ändå mönstret. Och jag såg även scarletts klänning och gillade den inte framifrån pga dem enorma kurvor hon fick som hon inte har men ser man klänningen från sidan gillar jag den ändå, den hade väldigt fina detaljer. och så får hon högre poäng i blondt men hon är alltid vacker

2006-06-08 @ 14:34:32
URL: http://emmas.bloggtopp.com/
Postat av: hotspot

Emma: Låter som om du tycker ungefär som jag även om jag inet har granskat klänningarna lika närgånget. Fast jag är fortfarande inte övertygad om urrigningen på Jessica oavsett längd på klänningen, eller kanske kanske det skulle funka då...

2006-06-08 @ 14:37:09
Postat av: Mandi

Kände knappt igen Scarlett. Hu!

2006-06-08 @ 14:39:46
URL: http://applepaj.blogg.se
Postat av: anna

jag tycker det är lite tråkigt att scarlett alltid förväntas se ut som en marilyn-kopia, det tycker hon kanske själv också. hela den stilen känns liksom lite uttjatad eller? oh, chloe sevigny var ju skitcool. luggen är ju het och 90s, funkar helt klart på henne! tycker jag

2006-06-08 @ 14:41:40
Postat av: Ida

Jag tror att för många tjejer är just blont väldigt förknippat med vackerhet mycket mer än just brunt hår. Själv så ser jag skönhet i en person först när jag förstår personens personlighet. Det är den som gör att någon människa är vacker, skön. Hårfärg och stil är bara pricken över i:et. .. oj va pretto jag låter... men även om jag är pinsamt ytlig ibland så betyder insidan så mycket mer.

2006-06-08 @ 14:46:45
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: hotspot

Mandi:He he ;)
anna: Åh jag tycker ju om den sköna 50-tals stilen och jag tycker att det är skönt med någon som har lite kroppsideal som marilyn och inte vandrande streck som resten av hollywood, där har du något som jag är trött på. Fram med mer marilynkurvor och härligt glammiga blåsor i äkta hollywood-stil!!!
Ida: Naturligtvis är insidan viktig även om jag aldrig skulle förneka ytans makt. Jag tycker kanske att det är lite svårt att uttala sig om personligheter när det gäller Hollywood-kändisar som man aldrig ens sett i verkligheten, image och det de utstrålar däremot påverkar enormt mycket men det vet man ju inte om det är deras "äkta" personlighet eller bara ett spel för gallerierna. Med andar ord kan skönhet bara vara yta men det kan även vara så mycket mer... Nu vet jag knappt själv vad jag svamlar om men hoppas du förstår lite av min tankegång...

2006-06-08 @ 15:03:26
Postat av: Emma

Men jag tror inte det är urringningen som är problemet, bara en fruktansvärd pushup, ser det iaf ut som

2006-06-08 @ 15:16:39
URL: http://emmas.bloggtopp.com/
Postat av: hotspot

Emma: det kan ligga något i den du säger! :)

2006-06-08 @ 15:34:11
Postat av: Caroline

Jag tror att Jessicas klänning hade varit superfin på någon annan kombinerat med en annan frisyr och skor. På henne ser det mest omodernt ut ärligt talat!

2006-06-08 @ 15:39:56
Postat av: Ida

nää jag tappade tråden ;) jo jag förstår såklart ;)
visst vi har ingen aning vad de är för personer men Scarlett är nog en rätt schysst brutta!

2006-06-08 @ 15:41:09
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: Sandy-Bell

Håller helt med om att Jessica är ute på hal is. Väldigt synd på en så URSÖT och SNYGG tjej... Måste bara fråga om det går att göra så att man kan förstora upp bilderna i dina inlägg, ibland vill man se lite mer up close! Och du har alltíd så FINA bilder...

2006-06-08 @ 15:51:09
Postat av: Fin

agree, scarlett passar inte alls i svart hår!

2006-06-08 @ 16:57:04
URL: http://fin.webblogg.se
Postat av: hotspot

Caroline: Håller helt med!
Ida: Åh jag är impad att du hängde med det är knappt jag förstår själv vad hag menar, ha ha ha! Man hoppas ju det iallafall :)
Sandy-Bell: Eller hur, precis min åsikt! Nja, det går ju att lägga in dem som pyttesmå bilder men bredden kan aldrig överstiga 400 pixlar (vilket är den bredd jag brukar ha på bilderna) på en bild då komprimeras de automatiskt av blogg-mjukvaran. Ska fundera på hur man ev kan komma runt det för det är ju tråkigt om ni inte ser något...
Fin: Åh en till! :)

2006-06-08 @ 17:28:27
Postat av: ika

Var det inte så att Scarlet fick färga håret inför inspelningarna av hennes nya film?

2006-06-08 @ 17:55:58
URL: http://olegitimeradmoviestar.webblogg.se
Postat av: Annie

hmm, jag tyckte inte att någon hade en " wow " outfit! men lindsay såg helt klart bra ut :)

2006-06-08 @ 18:03:06
URL: http://www.poplockar.webblogg.se
Postat av: hotspot

ika: Mycket möjligt, det är ju ofta just det som ligger bakom plötsliga drastiska förändringar hos Hollywoodstjärnorna.

2006-06-08 @ 18:23:09
Postat av: hotspot

Annie: Håller med men jag måste nog ändå vidhålla att jag gillar Lindsays skarpt även om den inte är en fullpoängare!

2006-06-08 @ 18:24:01
Postat av: Sorbonne

Jag gillade Scarletts outfit, inte på gala men att ha på sig en dag på stan. Tyvärr är hennes hår helt fel.. Hon borde bli blond igen.

2006-06-08 @ 18:52:14
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Simply me

Scarlett ar ju bara brunett for att hon spelar in "Nanny Diaries" just nu, och jag tycker for ovrigt att hon var snygg i det ocksa, aven om hon star ut mer som blondin.

2006-06-08 @ 19:10:05
URL: http://la-sweden.blogspot.com
Postat av: hotspot

Sorbonne: Jag håller helt med, klänningen är fin men inte på den tillställningen och inte på Scarletts figur.
Simply me: Aha, tack för info, misstänkte att det var ngt sånt. Hm, inte helt övertygad om det mörka håret men det är klart, hon är ju inte ful direkt...

2006-06-08 @ 19:37:50
Postat av: Piraya

Skyll inte på Scarlett, hon var väl så illa tvungen att färga det inför inspelningarna av "Nannys Diaries" :)

2006-06-08 @ 21:56:50
Postat av: Lottisin

håller med om att ingen hade ngn wow outfit, men lindsay var helt klart snyggast klädd!

2006-06-08 @ 21:57:25
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: Sara

Alicia Keys, haha!
ha det gött

2006-06-08 @ 22:29:37
URL: http://loveforfashion.blogg.se/
Postat av: Hanna

Varför kan man inte kommentera på beautyalphabet? Hur som helst skulle jag bara säga att det är kul med en uppföljare ;)

2006-06-08 @ 22:38:50
URL: http://whaanna.blogspot.com
Postat av: Ella W

Jag kan inte hålla med dig mer om Jessica (ung Pamela Anderson), ha ha! En gång såg jag Kate Moss i en liknade klänning på en bild. Det ser så snyggt ut på Kate, men Jessica :-( Nej!

2006-06-08 @ 23:16:54
Postat av: hotspot

Piraya: He he, nej vi konstaterade att det var det som låg bakom färgningen... :)
Lottisin: Då är vi på samma lag :)
Sara: Hm, missade nog henne....
Hanna: det har gått en massa troll på bloggen och varit lite strul, jag hoppas att det är fixat igen. Skoj att du gillade version II av alfabetet :)
Ella W: Jo det är klart att det gör mycket vem den sitter på/vad man har till/vilken tillställning det är.

2006-06-09 @ 08:47:54
Postat av: Hanna

scarlett är sötast i blont hår! ;)

2006-06-09 @ 09:35:01
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: hotspot

Hanna: En till som sällar sig till klubben :)

2006-06-09 @ 09:45:39
Postat av: Elektra

Jessica star alltid i den dar overdriver hurtiga posen, som om hon var en arobicstranare eller liknande. Dessutom ser hon onaturligt orange ut, och klanningen....den var fin, men pa henne ser den bar helt felplacerad ut. Jag tyckte att Lindsays skor var snyggast, och Chloe snyggast som helhet!

2006-06-22 @ 14:26:12
Postat av: hotspot

Elektra: är benägen att hålla med :)

2006-06-22 @ 14:31:58
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Mina

Även fast jag är lite sent ute och kommenterar måste jag säga att jag faktiskt gillar jessicas håruppsättning, frisyren kallas ju svinrygg och jag tycker de är hur snyggt som helst :)

http://www.kicks.se/templates/Article____1161.aspx

2006-06-30 @ 19:11:50
URL: http://fagerfjolla.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jessica snyggast, Lindsey fulast =/

2006-08-26 @ 21:05:08
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links