header to ads



Tjejmaffian

26631-465
De är unga, vackra, kända och snorrika. Med alldelles för mycket tid och alldelles för lite verklighetsförankring är intriger och rivalitet ett faktum. Efter att ha gjort en kort studie i Hollywood-intrigerna kom jag fram till att det utan är tvekan är en viss
Paris Hilton som är roten till allt ont.

Allt började med att det skar sig rejält mellan barndomsvännerna Paris och Nicole. Bakgrunden till intrigen är fortfarande oklar men teorierna står som spön i backen. Mischa och Lindsay som tidigare var gemensamma vänner med Paris och Nicole valde nu sida - Nicole blev deras bundsförvant. Gliringarna flickorna emellan har därefter duggat tätt, men Paris nådde dock helt klart botten när hon offentligt hånade Lindsay på det mest juvenala sätt i ett TV-program. Som om inte det vore nog bestämde sig Paris för att mitt uppe i allt sno Mary-Kates dåvarande pojkvän och efter det är Paris av naturliga skäl ingen favorit där heller. Hur kommer då Hillary Duff in i bilden? Lindsay som har fått blodad tand efter bråket med Paris har i tid och otid gett sig på Miss Duff, även här ska det vara bråk om en pojke som ligger och ruvar i bakgrunden....

Ja jisses, det är inte utan att det känns rätt skönt att sitta här hemma i soffan och betrakta det hela på avstånd...

Kommentarer
Postat av: ollie

hur ser mulberrys logo ut??

2006-06-21 @ 21:50:02
Postat av: hotspot

Ollie: Ett mullbärsträd förstås!

Postat av: modeamatören

Vilken lyxliv dem måste leva, är avis på dem.

2006-06-21 @ 21:56:45
URL: http://modeamator.webblogg.se/
Postat av: N

Du har skrivit: Hur kommer då Mandy Moore in i bilden?, antar att du menar hillary duff, utöver det enkla misstaget så var det otroligt roligt att läsa! :)

2006-06-21 @ 22:01:54
Postat av: marit

hollywood är en soppa

2006-06-21 @ 22:07:59
URL: http://mirremarre.blogg.se
Postat av: Louisa

Hejhej!
Å, du gör så fina kollage. Det är säkert flera som frågat redan, men jag vet inte riktigt var jag ska kolla efter svaret så jag skriver igen (sorry). Har du Photoshop eller kör du något annat program? Du är i alla fall riktigt duktig. Jag har precis skaffat Photoshop CS 2 och jag försöker nu förstå mig på alla invecklade verktyg och lager och alltihop är en enda soppa - liknande Hollywoods intrigsoppa ;)
Har du några tips att ge, eller är det bara övning ger färdighet som gäller?

2006-06-21 @ 22:52:30
Postat av: Persita

Ibland undrar man om de gör det BARA för publicitet ? =)

2006-06-22 @ 05:39:00
URL: http://persita.blogg.se
Postat av: hotspot

Modeamatören: Ja det kan nog se ut så på ytan men jag tror faktiskt att de har det rätt tufft emellanåt... Sen skulle jag gärna ta deras garderober rakt av dock ;)
N: Ooopps! Där blev det knas... Tack för upplysningen! Blandar alltid ihop Mandy och Hillary...
marit: Ja minst sagt, det är väl därför det är så underhållande att följa :)
Louisa: Japp jag använder Photoshop! Photoshop är ett grymt men som sagt var ganska komplicerat program innan man fått kläm på det. Jag är själv bara en glad amatör som fått lite tips och trix på vägen och sen successivt lärt mig mer och mer. Det är omöjligt att ge några generella råd eller tips på vad man kan göra (det beror ju helt på vad man vill göra). Jag rekommenderar någon form av grundkurs i Photoshop för att lära sig det mest grundläggande med lager, verktygspaletterna, masker, opacitet mm sen kan man pröva sig fram och lära sig mycket på egen hand. Lycka till!
Persita: Det kan nog ligga något i det men sen är det ju klart att de har duster med varandra som alla andra vilket snappas upp och förstoras/förvrängs av media.

2006-06-22 @ 07:27:37
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Malin

Jag vill bara flika in och säga att bråket mellan Lindsay och Hillary startade för rätt många år sen, när båda dejtade Aaron Carter samtidigt (utan att de var medvetna om det just då).. Oj oj, lilla Aaron, vilken playa, haha :) Lustigt hur det blev bråk mellan tjejerna istället för att killen fick ta skiten

2006-06-22 @ 07:57:43
URL: http://mycketsnack.blogspot.com
Postat av: hotspot

Malin: Ja just det så var det... Det är som vanligt då... Kan vi tjejer inte bara vara vänner för en gång skull... :)

2006-06-22 @ 08:15:24
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Laura

Shit... det ær ju verkligen så patetiskt! Dom dær tjejerna har før jævla tråkigt & vet inte vad dom ska gøra med all extra tid!

2006-06-22 @ 10:26:26
URL: http://auralaura.blogg.se
Postat av: hotspot

Laura: Ha ha, ja onekligen känns det lite så... :)

2006-06-22 @ 10:33:43
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Linn

paris är ju helt omöjligt att förstå sig på asså .. hon har fått hela jorden att kretsa runt henne .. hjälp tänk att leva hennes liv ! PANIK!

2006-06-22 @ 16:09:07
URL: http://linntabudlong.blogg.se
Postat av: hotspot

Linn: Jo hon verkar lite, vad ska jag säga, besvärlig...

2006-06-22 @ 18:13:14
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links