header to ads



Ny recension på blush

Nu ligger en ny produktrecension uppe på blush. Den här månaden var det Essies kristallfil som skulle testas. Jag kan ju ge en hint om att den inte var helt dålig....

"Mina naglar är för tillfället ett skämt så när jag fick reda på att månadens testprodukt skulle vara Essies nagelfil fick jag nästan lite ångest men efter att ha läst på lite om filen fick jag reda på att den tydligen skulle råda bot på mina delade och slitna naglar. Ha ha ha, tänkte jag och satte igång att fila..."

Läs mer

Kommentarer
Postat av: Sophie

Spännade! Kanske man måste prova!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Cicci

Låter spännande, 169kr känns rätt okej om man kan återanvända den!

2006-06-12 @ 18:40:19
URL: http://ciccicicci.webblogg.se
Postat av: hotspot

Sophie: Jag skulle nog (tyvärr) aldrig köpa en så dyr nagelfil då det är så otrolgit tråkigt att spendera en massa pengar på men den är verkligen bra så jag rekommenderar den verklgien!

2006-06-12 @ 19:03:23
Postat av: hotspot

Cicci: Jo man får ju tänka så att den håller ett bra tag men jag drar mig alltid för såna investeringar av ngn konstig anledning

2006-06-12 @ 19:04:05
Postat av: lenie

den låter bra men som sagt 170;- för en nagelfil, nja jag vet inte riktigt asså..

2006-06-12 @ 19:34:03
URL: http://leenajoutsemo.blogg.se
Postat av: Jocelyn

Det låter ju som en riktig toppenpryl! har en glasfil som också är riktigt bra men vet inte om den funkar till tånaglarna precis..:)

2006-06-12 @ 21:42:10
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: W

Åh, den verkar ju suberb! Kanske i nästa beställning... En annan fråga om du har lust att svara - hur kopplar man en mailadress till bloggen?

2006-06-12 @ 22:52:57
URL: http://livingbyw.blogg.se
Postat av: hannahsthlm

Måste kollas in=)!

2006-06-12 @ 23:22:44
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: hotspot

lenie: Jag förstår precis hur du känner, jag hade troligtvis aldrig köpt en fil för så mycket heller...
Jocelyn:Glasfil är tydligen grejen, jag tror verkligen skarpt på det!
W: ja det är den verkligen, hade nog aldrig köpt den men nunär jag fick prova den är jag verkligen tacksam. Jag skrev bara min mailadress där man ska skriva namnet på bloggen, där det står living by W hos dig
hannahsthlm: Åh gör det!!!

2006-06-13 @ 07:19:56
Postat av: hilda

Jo, hotspot, jag behöver lite hjälp.. Reser snart till Paris och jag skulle behöva lite trevliga fashion-insider tips för att få ut maximalt av shoppingen.. De tips jag hittat än så länge är typ gallerie Lafayette och Lv-flagship store och likn. tips, vilket man ju redan känner till.. Känner du till något mer unikt? Skulle vara hemskt tacksam för hjälp..

2006-06-13 @ 08:05:52
Postat av: hotspot

hilda: Åh skoj med Paris! Jag har skrivit en kort paris guide någonstans bland kommentarerna på bloggen tidigare, jag ska försöka hitta den så jag slipper skriva allt igen. Återkommer!

2006-06-13 @ 08:31:39
Postat av: hotspot

hilda: Här kommer lite korta tips, ska se om jag hinner svänga ihop något lite bättre senare...

Ja, Parisguide i all sin korthet - spontant La fayette (största varuhuset, egentligen inte så bra men bör ses), Colette (cool konceptbutik) , Marc Jacobs-butiken (enda i Europa), A.P.C (bra och fina kläder till ett ok pris med tanke på kvaliteten man får), Rue grenelle (bästa shoppinggatan), Habitat (för fina billiga möbler och inredningsprylar), Centre de Pompidou (om du vill vara lite cool-kulturell)! Hoppas att det kan vara några guldkorn till tips iallfall!
PS Alla adresser finner du om du söker på t ex google.

2006-06-13 @ 08:49:16
Postat av: hilda

Tackar, ska kolla in!:)

2006-06-13 @ 09:21:57
Postat av: Cassie

Ja, det var ju ganska dyrt för en nagelfil, men den kanske borde köpas ändå ? Mina naglar får sällan hemmalyx ;)

2006-06-13 @ 10:23:49
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: Mandi

Jättecoolt att du får testa och recensera deras produkter. Härligt att du är ärlig också. Ibland misstänker jag att vissa bara gör reklam för produkterna.

2006-06-13 @ 11:24:52
URL: http://applepaj.blogg.se
Postat av: Maria

Glasfilar är jättebra... men tappa dom inte ner på ett hårt golv (typ klinkers/kakel), då går dom sönder... :-(

2006-06-13 @ 12:49:38
URL: http://endagliglatte.webblogg.se
Postat av: hotspot

Cassie: Ha ha ha, ja det är verkligen hemmalyx måste jag säga!! Man får motivera ett sånt köp med att det lönar sig i längden!
Mandi: Ja det är faktiskt väldigt roligt, vi får se ur länge de låter mig hållas :) Åh jag som tycker att jag är så översvallande positiv men so far har jag faktiskt bara fått testa bra produkter, jag får be dem att ge mig något dåligt nästa gång ;)
Matia: Ja det är en helt ny upptäckt för mig och jag gillar det redan skarpt. Ja det ska jag verkligen passa mig för!

2006-06-13 @ 13:13:08
Postat av: Siri

En sådan fil är verligen jättebra.Jag köpte min på Kicks för några år sedan (mycket billigare!).Det är helt enkelt frostat glas, ganska smart uppfinning.Naglarna skivar sig inte och man kan även fila fram och tillbaka.
Man får akta sig för att tappa den i sitt kaklade badrum dock!

2006-06-13 @ 15:38:47
Postat av: hotspot

Siri: ja bara en sån sak att man inte behöver fila åt ett håll... :) Mina naglar är fortfarande aktastrof men jag tror att det är på bättringsvägen.

2006-06-13 @ 21:05:04
Postat av: Hanna

så söt nagelfil! ;)

2006-06-14 @ 09:29:21
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: hotspot

Hanna: Ha ha ha, det är bara du som kan benämna en nagelfil som söt :)

2006-06-14 @ 11:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links