header to ads



Color match - Crisp White

Color match crisp white

Vitt hör sommaren till, så enkelt är det. Satsa på vita produkter idealiska för sommar och sol.

Duwop, Lip Venom Flash Silver: Samma beryktade plumpeffekt som hos vanliga lip venom men med ett svagt silverskimmer.
Face Stokcholm, Clear Mascara: Den osminkade looken går hem på sommaren, men forma och fixera gärna fransarna med en genomskinlig mascara.
Face Stockholm, Galaxy Glitter: Glittersmink är egentligen inte alls min grej men till en solbränd fejja och med nästintill inget annat smink så kanske lite diskret glitter kan gå hem, eller?
Philosophy, Shelter: Solskydd från Philosophy som ursprungligen togs fram för att skydda nypeelad och laserbehandlad hud från solen, så om den här solskyddsfaktorn inte funkar så gör ingen det....
Creed, Love in White: Tydligen är detta en av Angelina Jolies favoritparfymer och när man läser doftbeskrivningen kan jag förstå varför. Doften är inspirerad av friheten och harmonin man känner till havs, de framträdande doftnoterna ingår vit Jasmin, Magnolia och vanilj
Dermalogica, Sheer tint moisture: Att återfukta huden är alltid viktigt men på sommaren är det livsnödvändigt! Som jag tidigare nämnt rekommenderar jag starkt en naturlig make på sommaren och här har du det perfekta alternativet - en lätt hudkräm som ger fukt i massor men som även har en svag hudtonad nyans som ger dig perfekt lyster. Självklart är det SPF 15, helt perfekt!
Essie, Blanc: Vitt nagellack, vet inte riktigt vad jag tycker.... eller jo det kan nog vara riktigt fräscht.

Kommentarer
Postat av: Fancy Desire

Vitt känns verkligen fräscht blir riktigt sugen på att prova "Love in white". En clear mascara är verkligen ett måste i varje sminkväska, verkligen bra att forma fransarna med! Fancy Desire

Postat av: W

Ah - jag älskar color match som bekant! Jättefint!

2006-07-12 @ 09:43:36
URL: http://livingbyw.blogg.se
Postat av: hotspot

Fancy: jag är mycket nyfiken på love in white också har frågat efter den på NK men då har den inte funnits... Själv äger jg inte ens en clear mascara (katastrof) måste nog införskaffas snarast!
W: Only for you darling, only for you ;) Tack :)

2006-07-12 @ 10:19:30
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: R n

Hum har aldrig luktat på den där Creed white, men kanske borde göra det.. Undra om den finns på nk.

2006-07-12 @ 11:22:24
URL: http://rightnow.webblogg.se
Postat av: sorbonne

I allmänhet gillar jag inte glitter, men resten gav ju väldigt många ha begär. Speciellt Philosophys solkräm, perfekt nu när ozonlagret är så tunt.

2006-07-12 @ 12:24:42
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Jag har Essie - Blanc och det blir faktiskt riktig snyggt till solbruna händer. Det är inte alls Tipexvitt utan lagom täckande och naturligt.

2006-07-12 @ 12:53:39
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

Tänkte gå och köpa en genomskinlig mascara nu till sommaren. Det kanske blir den från Face kanske då.

2006-07-12 @ 12:54:24
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: emma

Ska köpa en genomskillning mascara. Glitter smink älskar jag när man går ut är det snyggt om man har en snygg neutrallt glitter:) kul med sånt som går i vitt.

2006-07-12 @ 12:58:04
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Sanna

Hej! Vet inte om du brukar kika in på shopaholic.se men nu har de halva priset på Johnson´s. Ät är värt att satsa på några designshorts till hösten? De är tillverkade i 100% ull och man kan alltid ha strumpbyxor under. Ha en fortsatt trevlig dag!

2006-07-12 @ 13:10:50
Postat av: hotspot

Rn: Jag vet att NK i sthlm har creed men när jag har frågat efter love in white har de inte haft den inne.
sorbonne: är inte heller ngn glitter-tjej men man måste vara öppen för nya saker ;). Jag håller med philosophys solkräm verkar intressant!
MakeUpYourMind: Åh låter som en hit! Jag har ett vitt Paul & Joe-lack som jag inte använt, kanske ska plocka fram det... Jag är lite inne på clear mascaran från Face också...
emma: Jag me. Hm, är själv ingen glittertjej men jag tar dig på orden :)

2006-07-12 @ 13:12:06
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: hotspot

Sanna: åh så som jag ville ha ett par johnsons i början av våren. Jag tror att jag kommer att droppa shortsen i höst och köra på klänning och kjol istället men eftersom de är i ull som kommer de garanterat att funka med ett par schyssta heltäckande strumpisar!

2006-07-12 @ 13:13:26
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Jocelyn

Fräscht med clear mascara nu på sommaren! det måste jag köpa :)

2006-07-12 @ 18:01:45
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: Ella W

Har du provat clear mascara någon gång? Det är kanske en bra sak för mig, som tycker det är jobbigt att ta bott mascara på kvällen.
När börjar du att ta semester? Jag ska jobba en och halv vecka till. Kan nästan inte vänta nu :-) Jag ska resa till Stockholm några dagar om en månad. Om du har något förslag om vad man ska se, eller favoritaffärer, restauranger... Tack!

2006-07-13 @ 00:17:55
Postat av: Elin

Såg att du är uppe på en värdig redjeplats på bloggtoppen - toppen säger jag!

2006-07-13 @ 08:21:01
Postat av: hotspot

Jocelyn: Ja, det känns fräscht faktiskt, nu måste en inhandlas bums idag efter jobbet...
Ella W: Jag använde det mcyket när jag var yngre och var helt fast, nu var det ett tag sen men jag är onekligen mycket sugen på att gå tillbaka till det igen :) Åh vad skoj, jag tror inte ajg har kvar din mailadress, kan inte du maila mig så ska jag försöka skriva ner några favoriter.
Elin: Ja, jag såg det, är mycket stolt och glad. Så overkligt men ändå helt galet skoj att jag har så många läsare :)

2006-07-13 @ 08:35:37
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links