header to ads



What's hot and what's not - Material på smycken

26631-159

Upp:
Brons är en coolare variant av guld. Där guld kan vara brackigt är brons bara ballt. Brons funkar extra bra på armband!
Mitten: Personligen älskar jag de långa enkla guldkedjorna men som jag sagt förr, ingenting vara för evigt. (Fast jag kommer nog köra på mina kedjor ett tag till iallafall).
Ner: Alla blinkningar med 80-talet vad det gäller smycken är bara att glömma våren 2006. Stoppa alla plastarmband och färgglada plastörhängen i en låda och plocka fram när det är dags igen.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh, så då gjorde jag rätt som beställde brons örhängen från H&M Rowells.
Vet du var jag kan hitta en lång enkel guldkedja som inte är så dyr?

Postat av: hotspot

Nettan: Ja det gjorde du rätt i, iallafall om du frågar mig. H&M har under hösten haft tunna guldkedjor till en billig penning kolla om de finns kvar.

2006-01-06 @ 22:40:40
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Emelie

Jag fick en guldkedja i julklapp, köpt på Guldfynd. Den kostade 200 kr och är i äkta guld "ovanpå" eller vad man ska säga? Därför så ser den jättesnygg ut och äkta, till ett väldigt bra pris tycker jag. Det är även 2 års garanti på den! Superbra! Den rekomenderar jag, snyggare kedja hittar du inte, om du inte vill köpa en som är i äkta guld rakt igenom då.
De på H&M blir fort så tråkiga tycker jag, svarta liksom.

2006-01-07 @ 11:45:13
URL: http://iel.webblogg.se
Postat av: hotspot

Emelie: Bra tips! Jag håller verkligen med. Livslängden på smyckena på H&M är inte lång. Guldplätering är verkligen ett bra alternativ till äkta guld, allt som glimmar är (nästan) guld. :)

2006-01-07 @ 12:18:32
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Ida

Hm låter som en bra idé/tips den där guldkedjan. De billiga man köper brukar tyvärr bli matta väldigt snabbt. jag gillar iofs mina svarta mjuka armband i plast så de hänger med mig tills jag tröttnar på dem ;)

2006-01-07 @ 20:42:01
URL: http://luckyem.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links