header to ads



En sväng på stan

Idag tog jag en snabb vända på stan och låt mig säga att jag var besviken. Först tog jag en sväng förbi skin deep på Humlegårdsgatan där jag hittat en fin See by Chloe tunika i siden (liknande denna fast mönstrad). Den var, inte helt otippat, slut. Bara det en besvikelse i sig. Sen kollade jag in på filippa K där de hade ett mycket bra utbud kvar och en hel del grejer som var lite intressant, bland annat en grå wrap-klänning och en svart ganska lång kofta med stora knappar, men jag bestämde mig för att spela högt och vänta in 50%. Sen gick jag till NK där hittade jag ett par av de Marc Jacobs skor som jag kollat in på rean på shopbop, oj vad besviken jag blev. Färgen var alldelles för grön och skon såg överlag ganska plastig och trisst ut. Tur att jag inte beställde dem. På NK såg jag även ett par andra Marc Jacobs som jag bloggat om, de var däremot riktigt fina så imorgon när rean drar igång på NK så ska jag definitivt hålla ögonen öppna. Sen flanerade jag planlöst runt på stan och kom fram till att det inte skulle bli någon shopping idag utan att jag skulle lägga allt krut på morgondagen...

Kommentarer
Postat av: Elin

chloétunikan du pratar om kan finnas på åhlens, möjligt att den bara finns som klänning men du kan ju alltid kolla upp det!

2006-01-05 @ 19:01:08
Postat av: hotspot

Elin: Tack för tipset, jag får gå förbi Åhlens imorgon efter NK.

Postat av: sweet

Lycka till med Marc Jacobsen på NK imorgon. De var jätte fina med rosett och allt.

2006-01-06 @ 00:04:41
Postat av: hotspot

Sweet: Tack, jag är rädd att det kommer att vara HYSTERISKT på NK så vi får se hur villig jag är at fightas, ha ha ha. Nu ska jag börja göra mig iordning för att gå ner till NK!

2006-01-06 @ 09:59:18
URL: http://hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links