header to ads



What hotspot wants - COW

26631-269

Stället behöver inte mer än öppna och jag vill omedelbart ha 1000 saker! Visserligen bor jag i Stockholm och kan kolla in på COW när jag vill men av någon konstig anledning så lockar det nästan mer till köp när man i lugn och ro kan titta runt bland grejerna utan en expedit flåsandes i nacken. Stort plus med webben är även att det finns korta beskrivningar till produkterna. Det här föll mig i smaken just nu och då har grejerna från Vincent Longo inte ens kommit in...

Parfym: LÁrtisans parfymer gör mig mycket nyfiken och jag måste garanterat ta mig till COW för att provlukta inom snar framtid. Med endast de korta beskrivingarna som informationskälla föll The pour un ete (Sommarthe) mig bäst i smaken.
Foundation: Många vet säkert att jag är på jakt efter den perfekta foundationen, efter många toppentips från mina läsare är jag just nu extra intresserad av Laura Merciers, Beccas och Vincent Longos.
Hudkräm: Jag har ju precis valt att Prova Dr Hauschka men jag var nära att köra på Philosophys Hope in a jar, det kanske blir den nästa gång...
Duschkräm och Lotion: Många är ju löjligt förtjusta i Philosophys duschkrämer som doftar kanel och choklad, personligen har jag dock lite svårt för tanken att tvåla in mig med choklad på morgonen (hur mycket jag än må älska choklad). Jag skulle därför vilja prova den fräscha bästsäljaren Amazing Grace.
Pincett: Min nuvarande pincett är ett skämt och jag har länge funderat på ModelCos variant (stort plus för att den är rosa) - tweezerman är dock helt klart ett alternativ, men 200 kr för en pincett känns minst sagt lite, ja, konstigt...
Cleanser: Jag har hört att den ska vara ganska uttorkande så egentligen kanske den inte är perfekt för min hy men jag vill av någon konstig anledning ändå prova (jag tror det inte förrän jag fått prova själv, he he)

Kommentarer
Postat av: Weronica

Dessa inlägg gillar jag! Jag lyckades hålla mig från köp i går kväll, men det kliar i fingrarna. Jag håller med om att internet lockar till köp. Jag gillar att klicka runt och kolla ordentligt, utan att känna stressen framför en parfymdisk. Men man kan ju inte lukta på nätet - tyvärr :-)!!

Jag var nära att klicka hem Becca-produkter från Mrs H också, men tror att jag skall beställa via en vän från Sephora istället. Det skiljer mycket i pris. Jag vill ha deras foundation och den delade concealern.

Men du måste satsa på En pincett från Tweezerman! Jag har den med ett rundat grepp mitt på och den är suverän. En helt annan känsla att plocka. jag har köpt min från Strawberrynet och där kostar den ca 150 kr. Rekommenderas!

Som sagt - dessa inlägg gillar jag skarpt! Du får gärna lista Hotspot wants när du surfar runt. Kul inspiration tycker jag! Mer sådant tack!

2006-02-22 @ 11:34:09
Postat av: Ebba

Jag har tittat in här en massa gånger de senaste månaderna och jag vill bara säga att du gör ett bra jobb! Mycket trevlig läsning samt bra tips! Fortsätt så! :)

2006-02-22 @ 11:39:33
Postat av: Isobel

Fast känner du dig stressad inne på Cow? Jag tror aldrig att jag har handlat så mycket och glatt som när jag låter mig pysslas om av Wenche och Christian. Om du har ens antydan till torr hy ska du hålla dig från Purity. Den torkar ut!! Tweezermans pincetter må vara dyra men man får livstidsgaranti och kan skicka in dem för slipning om de blir slöa. Jag skulle inte använda något annat och då är jag ändå ögonbrynsfetischist. Och parfymerna, aahh. Har du luktat på Cartesias?

Postat av: Kris

Tack för tipset! Så lycklig att Cow äntligen är på nätet, nu ska det shoppas... Hehe
Testa "Purity made simple", helt underbar jag har torr och känslig hy. Huden känns återfuktad och ren efteråt, en känsla som vanligtvis inte inträffar förrens hudkräm har applicerats. "Hope in a jar" är en gudagåva, byter aldrig igen...

2006-02-22 @ 12:09:45
Postat av: MakeUpYourMind

Jag är helt såld på Laura Merciers produkter, vill ha allt!

2006-02-22 @ 12:09:57
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: hotspot

Weronica: Jag håller helt med. Har man glidit runt inne i en sminkbutik i en halvtimme och tittat, läst och luktat så hade de garanterat kollat lite åt ens håll och väntat sig att man köpte något. Hur mycket billigare är Becca-foundationen på sephora? Ja, jag måste väl slå till på en tweezerman men av någon konstig anledning drar jag mig alltid för den utgiften även om jag blir förbannad var eviga gång jag ska plocka brynnen med en slö gammal trotjänare från ICA. Tack för dina (som vanligt) urgulliga uppmuntringar. Fler hotspot wants kommer garanterat!
Ebba: Åh vad roligt, tack så hemskt mycket!
Isobel: Nje, snarare känner jag att jag inte litar tillräckligt på mig själv. Ibland vill man ju bara gå in och dra runt i butiken i en halvtimme och titta runt men med lite uppmuntring från personal kommer man lätt därifrån 1000 kr fattigare och ibland vill man ju verkligen bara titta... Ja, jag har ju hört att den ska vara uttorkande så jag får nog kasta in handduken vad det gäller purity cleansern vare sig jag vill eller inte för du är den 3e personen som säger att den är grymt uttorkande. Jag vet inte varför jag har en sån hang-up på att köpa en pincett för 200 kr, jag går ju gladeligen och köper ett doftljus för 400 kr så det är ingen direkt logik i det hela. Nu har jag bestämt mig, det blir en vända till Cow på lördag då jag ska köpa tweezern (bara tweezern!!!) och lukta på parfymerna :) Det är alltid kul att läsa dina kommentarer, du kommer med bra råd och input!

2006-02-22 @ 13:18:52
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: hotspot

Kris: Åh, nu blir jag förvirrad alla säger ju att den (purity) inte är att rekommendera om man har torr hy och jag är ju så sugen... Hm, kluven...
Makeupyourmind: Jag har konstigt nog aldrig provat (!?!?!) men är mycket nyfiken så det är nog bara en tidsfråga tills jag äger min första Laura Mercier produkt ;)

2006-02-22 @ 13:21:24
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Maria

Jag tycker att COW-butiken är kanon faktiskt, men samtidigt så är det skönt att handla på nätet om man vet vad man vill ha. Jag har också gjort en liten want-list i min blogg nu :)

2006-02-22 @ 13:33:03
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: hotspot

Maria: Åh vad spännande, måste genast kolla in!!

2006-02-22 @ 13:37:38
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: coach outlet online

I heard of coach outlet online through the advertisement when I was shopping. And now I often brow the webpage and buy Coach bags online.Professional coach factory online.Using a range of quality fabrics and materials, Coach Bag has affirmed itself over the past decades as a world leading brand name in the fashion industry.Welcome to the coach online outlet.These new products is the Coach of the latest styles.Many types of this bags are very rich,and the color is very beautiful.In order to meet the customer needs.

2012-03-07 @ 04:45:37
URL: http://www.coachfactoryonlinef.com
Postat av: louis vuitton outlet

Here is a world of louis vuitton outlet where you can find all kinds of new style and fashion Louis Vuitton bags. We really want to lead the trend and let our customer in the pursuit of luxury and fashion, satisfied the needs of customers.I just found an amazing website. It offers cheaper louis vuitton goods at reasonable prices. Yes, it is the louis vuitton outlet usa store.louis vuitton usa which is provided by the LV outlet?can not only go well with any outfit, but also will definitely add an air of flare and elegance to your clothes.

2012-03-07 @ 06:45:39
URL: http://www.louisvuittonoutletyou.org
Postat av: coach factory outlet

coach factory outlet has a big heart and a healthy appetite, and a wicked swing with a chainsaw. After a knee injury ended his career as a defensive lineman in college, Coach salvaged his Physical Education degree(barely)and landed a job teaching health at the local high school in his hometown of Savannah.Despite using the coach factory outlet online designer handbags and purses,the women can also think about using some other kinds of greatest quality purses for example Mont Blanc handbags, Ferrari purses, Hermes bags, Louis Vuitton bags and so on.The Coach Signature Hobo is from the latest release of coach factory outlet store. Its crisp, scribble material, leather handle, perfectly complements the relaxed shape of this stylish pouch.

2012-03-07 @ 07:40:07
URL: http://www.coachfactoryoutletg.net
Postat av: christian louboutin uk

christian louboutin uk marketed properly all greater compared to earth and earn cozy praise from customers. They are made from the finest leather and fabric.Finished with the signature clasp, the classic and generous proportions and luxurious drapes make christian louboutin uk sale so noble and famous.To find a christianBag of any size, color or style to fit your needs at the christian louboutin is a very necessary thing for every beautiful woman.

2012-03-07 @ 08:29:23
URL: http://www.christian-louboutinuk.org.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links