header to ads



COW

Nu har Cow öppnat sin webbshop! Toppen för alla som inte bor i Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Weronica

Jag sitter just nu och går igenom sortimentet! Jag är nyfiken på Philosophy - bla duschkrämerna. Någon med erfarenhet? Jag är också nyfiken på Laura Merciers foundations - några som har testat dem? 70 kr kostar det i frakt, men kul att fler webshoppar öppnar tycker jag!

2006-02-21 @ 20:16:57
Postat av: fruitcocktail

tack för tipset fast samtidigt å nej vad jobbigt!nu måste man ju genast surfa runt där och hitta saker som man absolut behöver;)

Postat av: Eleonore

äntligen...men mitt i gilmore. Jag är ju så nyfiken så jag offrar lite av programmet :)

2006-02-21 @ 20:22:21
URL: http://www.jonkoping.nu/ytligheter
Postat av: Anonym

Jag måste bara komma med en "recension" utav de bruna Halènsskorna med peeptoe, fick hem dem idag, och de är verkligen jättefina! Över förväntan eftersom de inte är i skinn. De ser absolut inte plastiga ut och 199 kr är de helt klart värda tycker jag. De kommer bli en favorit hos mig i vår och sommar iaf! Ett stort + för den bruna "trä" klacken, jag tyckte nämligen att det såg ut som att de hade en svart klack, med det är en brun träklack. Hoppas du blev lite klokare:)

2006-02-21 @ 20:28:06
Postat av: hotspot

Weronica: jag funderade på att prova Philosophys purity cleanser och hope in a jar men det blev Dr H istället. Är dock nyfiken på deras produkter överlag...
Fruit: Ha ha ha, visst är det jobbigt att man behöver köpa så mycket saker...
Eleonore: Ha ha ha, jag parallellbloggar och tittar på gilmore. Höger öga på satorn, vänster på Tvn.
Anonym: Åh, toppen med en recenssion. Hm, man kanska ska beställa ett par de verkar ju helt klart vara värda 199 kr. Träklacken lät verkligen som ett plus. Jag trodde precis som du att den skulle avra av svart plast vilket int ehade varit så fint men nu när man vet att den är i trä...

2006-02-21 @ 20:35:25
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Petra

skor + klänning, ska bli mina!

2006-02-21 @ 20:50:21
URL: http://shecity.blogg.se
Postat av: hotspot

Petra: Ha ha, jag skulle kunna tänka mig dem också (men det är ju så mycket man vil ha...)

2006-02-21 @ 20:52:17
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Anonym

Det va jag Emilou som kommenterade, men varje gång jag skriver mitt namn i det fältet så hänger sig min dator:) haha! oförklarligt:) men iaf så vill jag bara säga att det inte är riktigt träklack, utan plast fast det ser ut som trä om du förstår vad jag menar.

2006-02-21 @ 21:30:36
Postat av: Matilda

Jag har philosphys dushcreme och den är verkligen underbar. Faktiskt så att man kan tvätta sig i underlivet utan att få problem vilket jag inte kunnat göra med annat än lactacyd.. jag menar de är skonsamma trots dofter och så :)

2006-02-21 @ 22:20:47
URL: http://www.pusspjett.com
Postat av: sweet

Jag tycker oxå att duschcremen är underbar. Synd bara att det inte har den med choklad på hemsidan. För den är ju godast.. eller godast och godast. Luktar godast.

2006-02-21 @ 22:27:19
URL: http://sweet.webblogg.se
Postat av: sweet

Hotspot: Så du är oxå en sån som surfar samtidigt som du kollar på teve. Det är verkligen jätte bra, särskilt när det är reklam.

2006-02-21 @ 22:30:03
URL: http://sweet.webblogg.se
Postat av: hotspot

Emilou: aha, ser den fin ut så? (konstigt att du inte kan skriva dit namn, he he)
Matilda: Oj, här delar vi verkligen med oss ;)
Sweet: På något sätt känns det skumt att tvätta sig med något som luktar choklad hur mycket jag äm älskar choklad, jag måste nog prova. HA ha ha, det blir nog mer surfande än titta för när programmet är slut vet jag knappt vad det handlade om :)

2006-02-22 @ 08:13:56
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Cissan

Jag har Cinnamon Buns duschcremen och den är fantastisk. Man vill aldrig sluta tvåla in sig! Perfekt i gymväskan eftersom det är både schampo och duschcreme.

Jag har även Purity made simple som cleanser och tycker att det är den bästa.

Slutligen vill jag slå ett slag för Laura Merciers foundations. Jag har inte provat några bättre hittills.

Som ni märker hänger jag ganska mycket på cow :)

2006-02-22 @ 08:56:17
Postat av: emilou

Ja klacken är fin. Men det enda som oroar mig är om det skulle vara så att man får en "reva" i klacken tex.

2006-02-22 @ 09:06:30
Postat av: hotspot

Cissan: Åh, jag kanske ska prova purity när jag använt mina Dr H grejer klart då. Laura Merciers foundation har jag varit nyfiken på ett tag men kan int ebestämma mig mellan den Beccas eller Vincent Longo (har du provat den?).

2006-02-22 @ 09:26:11
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Cissan

Nej. Jag har inte det, men det kanske vore en idé till nästa gång. De på Cow är ju väldigt professionella och försöker inte "pracka på" en saker som inte är bra. Så mitt tips är att höra med dem på Cow vad som skulle passa dig och dina förutsättningar bäst. Så gör alltid jag. Ska kolla in Vincent Longo nästa gång!

Jag vill förresten också tipsa om makeupalley.com där man kan läsa många bra recensioner om nästan allt smink.

2006-02-22 @ 13:25:26
Postat av: hotspot

Cissan: Precis vad jag gjort och de rekommenderade Laura Mercier one-step-cleanser och hope in a jar sensitive men jag vill ha rengöring och kräm från samma märke, det känns bättre av någon anledning. Åh, tack för tipset, tror att jag surfat in där tidigare men det måste naturligtvis spanas in igen.

2006-02-22 @ 13:41:19
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Isabelle

Hej hotspot.
Jag älskar (!) den svarta klänningen du hade på ditt "Sunday School" tema. Det är bara det att jag har himlans svårt att fatta Oasis hemsida och när jag väl får fram ngt funkar det inte =( Du vet möjligtvis inte vart Oasis-kläder säljs ute i affärer?! London, Paris såsom Sverige!? Vore tacksam för svar, antingen på min blogg (som kommentar ngnstans) eller ett litet mail tbx. ^^
//Isabelle

2006-02-25 @ 17:16:46
URL: http://bellafsoho.blogg.se
Postat av: hotspot

Isabelle: Jag svarade på din blogg :)

2006-02-25 @ 17:22:29
URL: http://hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links