header to ads



Nytt i Hotspots badrumsskåp!

New Beauty Buys

November blev månaden då jag investerade i en rad nya produkter. Tester och recensioner av följande produkter är att vänta:

Essie i färgen Pouf Daddy: Mörklila lack i all ära men nu när det lackar mot jul är jag sugen på en mustigt röd färg.
YSL, Touche Eclat: Som vanligt när jag flyger köper jag en ny Touche Eclat så även den här gången när jag flög till Tyskland
Dermalogica, Cream Exfoliant: Jag har behövt en bra ansiktspeeling länge och eftersom jag hört mycket gott om Dermalogicas slog jag till trots att den brände ett stort hål i kassan
YSL, Perfect touche radiant brush foundation: YSL har gjort en ny foundation i samma "serie" som touche eclaten. Självklart var jag bara tvungen att prova! Jag är mycket nyfiken på hur det fungerar med borsten....
Helena Rubinstein, Magic Concealer: Jag har varit såååå nyfiken på den här concealern sen Paulina från Veckorevyn tipsade om den här på bloggen så nu slog jag till.
Smashbox, Photo finish color correcting foundation primer: Förut har jag använt smashbox vanliga pfoto finish primer men nu var jag sugen adjust som ska dämpa rödheten i huden. Perfekt så här års när jag man känner sig lite rödflammig mest hela tiden....
Archipelago, Sugar Creme for Hands Brown Sugar and Vanilla: Jag har precis gjort slut på min förra handkräm från Archipelago med doften sugar cane and coconut så den här gången valde jag att prova brown sugar and vanilla.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gillar färgen på nagellacket, lite lagom rött!

Postat av: W

Kul! Ser fram emot recensioner!

2006-12-03 @ 10:57:02
URL: http://livingbycw.blogsome.com/
Postat av: Frida

Kul med nya köp:) Jag gillar verkligen röda naglar men tycker det är supersvårt att måla på....Nåt tips på hur det går lättare eller kanske ett tips på ett tokbra rött lack?

2006-12-03 @ 11:30:02
Postat av: sara-stina

Har testat YSL's nya foundation och jag är grymt nöjd. Vad tyckter du om den?

2006-12-03 @ 11:39:36
URL: http://hey-ss.blogspot.com
Postat av: Maddie

Trevligt med nytt!

2006-12-03 @ 11:44:40
URL: http://madelicious.blogg.se
Postat av: Ellis

Jag har helena rubensteins concealer och jag måste erkänna att jag blev lite besviken, först av allt, nör den är så dyr tycker jag det är nästan galet att det är en så liten tub.Jag använder ytterst sällan så att inte det ska ta slut för fort.Visst, den tar bort men så där magiskt tycker jag inte.Jag köpte den främst för mina små ringar och jag tyckte de försvann bra, men sen märkte jag att den är nog alldeles för fet för min torra hy för det glänser lite.Jaja nu blir inlägget lite långt och jag tycker den är bra,men kanske inte värd pengarna.Det kanske var det faktumet att den var för fet för mig att denn inte funkar ordentligt!smaken är som baken:D

2006-12-03 @ 11:48:56
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Postat av: rebecca lindh

snälla, snälla du! kan du inte göra en "recension" på foundationen från ysl? jag funderar nämligen på att köpa en sådan och jag måste bara veta hur bra den är! :D

2006-12-03 @ 12:36:21
URL: http://eauderebecca.blogg.se
Postat av: hotspot

Lisa: Jag med, tycker också att namnet är roligt pouf daddy ;)
W: Ja när jag räknade efter vada llt kostat fick jag en smärre chock men nu känner jag mig kitad för ett tag framöver :)
Frida: Jag håller med, vissa lack är ytterst svårmålade (det hänger mycket på lacket). Tålamod är a och o
sara-stina: Åh vad roligt att du gillar den, jag har inte hunnit prova än :)
Maddie: Ja eller hur!
Ellis: Jag tycker att den är bra, väldigt täckande om man jämför med tex ysl touche eclat.
rebecca lindh: Jag har inte hunnit prova edn än men så fort jag gjort det blir det recension

2006-12-03 @ 12:55:47
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: N

åh. just många av produkter har jag funderat på själv. så jag längtar verkligen efter din recensioner!

2006-12-03 @ 19:15:31
Postat av: Maria

Kan du vara så snäll och berätta för oss här på bloggen vad du tycker om "YSL, Perfect touche radiant brush foundation" och "Helena Rubinstein, Magic Concealer" ? Vill prova båda men först höra vad andra tycker

2006-12-03 @ 22:00:34
Postat av: Elle

vad kostade peelingen från Derma.?

2006-12-03 @ 22:26:14
Postat av: hotspot

N: recensioner kommer under veckan!
Maria: Jag har inte hunnit använda foudnationen tillräckligt för att skriva om den men håll ut, recension kommer som sagt var! Magic Cocealer kommer jag att recensera i veckan!
Elle: Jag komemr inte ihåg exakt men det var över 400 kr, ouch!

2006-12-04 @ 07:11:45
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Anne

Skulle gärna vilja höra ett utlåtande på YSL´s nya foundation här i bloggen. Är nyfiken!

2006-12-04 @ 13:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links