header to ads



"Världens bästa skönhetsprodukter" - enligt Costume

Costume listar 12 oumbärliga produkter som verkligen gör underverk. Naturligtvis vill jag dela med mig av denna roliga lista till mina bloggläsare.

1. Ansiktsolja - Aromessence Néroli från Decleor tränger snabbt in i huden och ger den en fantisk glöd.
2. Asiktsmask - Express flower gel från Sisley ger en fuktboost som är helt oumbärlig på sommaren efter långa dagar i solen.
3. Concealer - Cover-up från MAC Täcker alla små skavanker och den praktiska tuben gör den lätt att jobba med
4. Blushen - Cremerouge ger bäst resultat och Multi-blush från Clarins ger verkligen en härligt frisk glöd.
5. Ögonkräm - The eye balm från La Mer är visserligen svindyr men enligt Costume helt klart värd investeringen då den gör huden pigg och elastisk.
6. Läppbalsam - Aromessence Baume Lévres  från Decleor är otroligt dryg och en applicering om dagen räcker för att hålla läpparna mjuka och återfuktade.
7. Ögonskugga - Color Design frå Lancome håller helt ofattbart länge...
8. Mascara - Faux Cils No1 från YSL ger långa böjda fransar utan att klibba.
9. Lippgloss - Juicy Tube från Lancome är en klassisker som helt enkelt är bäst. Härliga färger, fin glans och underbar doft.
10. Foundation - Refill foundation från Tromborg ger en supernaturlig look och trots att den är i puderform blir den som flytande över din hud.
11. Bodylotion - Damask Rose Ramnose Body Cream från Ren är även den superdyr men den absorberas på ett kick och dina torra områden är som borttrollade.
12. Handkräm - Protective Nourishing creme for hands från Dior doftar friskt och tränger fort in. Innehåller solskydd för att skydda händerna på sommaren.

Kommentarer
Postat av: elin

förstår man verkligen allt i tidningen om det står på danska:$?

Postat av: Maja

Åhhh, är Costume en bra tidning??

2006-04-09 @ 12:32:30
Postat av: W

Åh, jag som inte ens har det sista numret - grav Costume-abstinens i sjukdomsträsket :-). Jag har varit en Juicy-girl tidigare, men nu kör jag på Philosophys läppglans samt den nya favoriten från Duwop. Och Beccas creme-rouge förstås!

Kul lista! Jag måste släpa mig ut i morgon för att köpa Costume. Tidningen rekommenderas till alla!

2006-04-09 @ 13:02:04
URL: http://livingbyw.blogg.se
Postat av: hannahsthlm

Mac.s concealer är en gudagåva;)!

2006-04-09 @ 13:17:29
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: vardag

jaha... måste nog läsa på lite ser jag....

2006-04-09 @ 13:40:02
URL: http://vardagsont.blogspot.com
Postat av: hotspot

elin: Jorå, till 90% iallafall :)
Maja: Super! Helt överlägsen alla svenska magasin.
W (känns konstigt att inte skriva Weronica längre...) Jag har faktiskt aldrig riktigt trillat dit på juicy (konstigt nog...) Skulle gärna vilja prova Philosophy. Jag skulle faktiskt vilja prova Clarins cremerouge också, för att jämföra.
hannahsthlm: Åh, intressant! Nu känner jag mig verkligen motiverad att prova!
vardag: Ha ha ha, ja det är ju ingen katastrof om man inte kan hela listan på sina fem fingrar ;)

2006-04-09 @ 15:12:34
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Anna St

Jag försökte köpa ögonkrämen från La Mer i höstas. Men jag fick inte. Man bör tydligen vara runt 40 för att få ha den. Annars blir huden slapp och vänjer sig vid den aktiva hjälpen. Lite synd...

2006-04-10 @ 08:58:42
Postat av: hotspot

Anna St: Det låter ju helt galet. Men det var väl snällt antar jag att de informerade om det istället för att bara se ett tillfälle att sälja på dig en dyr produkt.

2006-04-10 @ 09:17:43
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Sunglasses Online

Any winds, the fifth brother, and small wind a few people are on deck, surrounded by dozens of brilliant clothing of the man in black, people's eyes focused on oneuyfiuy

2011-07-25 @ 09:02:46
URL: http://www.hutsunglassonline.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links