header to ads



Frågor och svar

MIN KLÄDSTIL: Ganska söt, fast på ett tufft sätt. Ofta i jeans, top och kofta (iallafall så här års) men gillar även att ha klänning och kjol. Har upptäckt wrapklänningar som jag numera älskar!
MINA FAVORITDESIGNERS/MÄRKEN:  Oj oj oj var ska jag börja.  Om jag måste välja ut några får det bli: Marc Jacobs, Marni, Lanvin, Chloé  och YSL när det gäller de dyra (ouppnåliga). I humanare prisklass som faktiskt går att köpa blir det: Acne, Filippa K, Bruuns Bazaar och Whyred
KLÄDBUDGET VARJE MÅNAD: Svårt att svara på men denna månad är jag so far uppe i 3500 kr (och bara hälften av månaden har gått, jag måste skärpa mig).
MIN STILIKON: Sofia Coppola och Kirsten Dunst
MITT MODEMÅSTE I HÖST: Omlottklänningen!
MIN VÄRSTA MODEMISS: Hmm Fel kläder vid fel årstid. Det är inte snyggt att ha dunjacka på sommaren och tunn sommarjacka eller små nätta skor på vintern.
MITT VÄRSTA KLÄDMINNE: Konstigt, jag kan inte komma på ett enda tillfälle (men de existerar det lovar jag!)
MITT BÄSTA KÖP: Tänkte impulsivt svara min nya mulberryväska, men när jag tänker på det så har min Mulberry plånbok varit en följeslagare sen jag gick i 7:an på högstadiet och min gamla mulberry köpte jag kanske i typ 8:an och den funkar fortfarande. Sen är jag supernöjd med mina bruna boots som jag köpte i London för snart två år sen, har fått grymt mycket komplimanger för dem och var före hela Frye-hysterin. Sen en sista sak, mina Marc Jacobs pumps!
MITT SÄMSTA KÖP: Alla billiga plagg i dålig kvalitet som ser för taskiga ut efter en tvätt ibland redan från början!
MITT FAVORITPLAGG: Oj, måste nog svara någon av mina favvokoftor
MINA FAVORITSKOR:  Mina bruna boots eller Marc Jacobs pumps (gillar iofs mina guldiga CC remsandaletter men det är inte riktigt säsong...)
MINA FAVORITJEANS: Acne - köper och använder mer eller mindre bara Acne har många i samma modell/färg.
MITT DYRASTE PLAGG: Man förtränger så lätt... Men min Mulberry jaquetta kan ligga i topp med vissa andra favoriter....
MITT SMYCKESSKRIN: Överfullt! Smycken är ett bra sätt att ändra utseende och stil på plagg. har allt från billigt krimskrams till familjeklenoder som jag varvar och blandar friskt.

Kommentarer
Postat av: Fancy Desire

På Modemiss: håller verkligen med. Såg en tjej i kort kjol och bara ben igår, my god, det är ju oktober!
Sen att överstyla är också en riktig miss!

Fancy Desire

Postat av: Frida

jag snor den listan av dig.. :P tack!

2005-10-27 @ 14:31:55
URL: http://utsidan.webblogg.se
Postat av: hotspot

Frida: Be my guest!

2005-10-27 @ 14:37:20
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Milliecent

Snor också.. även om det var ett tag sen du skrev denna. Måste få en paus i mitt pluggande. ;)

2006-01-24 @ 15:25:31
URL: http://milliecent.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links