header to ads



Taxfree-shopping

Idag bär det av till Tyskland i jobb (som jag skrev tidigare idag). Ska dra iväg lite tidigare för att hinna med lite taxfree-shopping (jag vet att det inte är taxfree när man flyger inom EU, men man kan ju alltid låtsas).
Det jag planerar att köpa är:

1.
Dior Show - ok, efter så mycket snack om en mascara måste jag kolla vad grejen är.

2. Foundation från Biotherm - har inte hört så mycket om den, men jag gillar Biotherm så jag tänkte att jag skulle prova efter en lång tids användande av MACS foundation.

3. Elisabeth Arden, Eight hour cream - måste alltid inhandlas när man flyger då man endast kan få tag på de små behändiga tuberna på taxfree (man brukar då även få ett eight hour stift på köpet som jag älskar).

4. Anti-drying body milk, Biotherm - Underbar lotion som är i dyraste laget så det känns lite bättre om man köper den ett par kronor billigare (vet inte om det är billigare men det känns alltid bättre att handla dyra saker när man är på en flygplats av någon konstig anledning).

Kommentarer
Postat av: Karolina

Glöm inte YSL Touche Eclat, for crying out loud!!! Brukar nästan alltid finnas i tvåpack till priset av en på flygplatser.

Postat av: sigrid

skulle inte rekommendera dior show! den borsten är FÖR stor. kommer inte åt alla fransar. Den som jag tycker du isf ska satsa på är, clinique long pretty lashes, love it! eller lash xl från estee lauder.

2005-11-21 @ 17:59:11
URL: http://www.sigrid.webblogg.se
Postat av: yohanna

skulle heller inte rekomendera dig att köpa dior show. mycket snack om den, men SÅ bra är den inte.. ha det bra i tyskland :)

2005-11-21 @ 19:04:04
URL: http://yohaanna.blogg.se
Postat av: emma

jag är en dior show användare, men håller endå med om att den är överreklamerad... den är verkligen inte SÅ bra, ha d så bra i tyskland.

2005-11-21 @ 20:08:26
URL: http://dolcevita.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ha det trevligt i Deutschland! =)

2005-11-21 @ 22:56:35
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: hotspot

Karolina: Köpte en nü (ursäkta de tüska ü:na) touche eclat för bara nagra veckor sedan, annars hade jag lätt plockat upp en, helt klart en favorit!

Sigrid: Too late jag ahr redan köpt en Dior Show. Har bara hunnit testa en gang och jag maste nog saga att jag ar ganska nöjd!

Johaanna: Hmm, verkar som om det är rätt skillda meningar om Dior show. Jag har iallafall köpt den och efter ett snabbprov maste ajg säga att jag är rätt nöjd (inget smul och klumpar). Tüskland= äcklig mat och kostümklädda gubbar, tack iallafall!

Emma: Längtar redan hem till Sverige efter mindre än ett dügn, men tack ialllafall! Hmmm, verkligen inga ovationer vad det gäller Dior show... Kanske inte var ett bra köp, ja ja inte hela världen i sant fall...

makeupüuormind: Oj, vad konstigt det blir när man inte har vanliga svanska ü:n. Thanks, det kan behövas!!

2005-11-22 @ 14:37:06
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Coach Outlet Online

I'm happy I found this blog ! It's very good and thank you for sharing it !

2011-11-15 @ 09:51:21
URL: http://www.mycoachoutletstoreonline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links