header to ads



My favorite things...

Bil: Audi A3
Väska: Mulberry Jacquetta
Skor: Bruna Marc Jacobs pumps
Boots: Bruna läderboots från London
Jacka: Kort svart pälsjacka
Kappa: Svart ullkappa från Bruuns Bazaar
Jeans: Acne hex
Klänning: Grön flortunn Flippa K
Kjol: Knälång vid kjol med broderade blommor - French Connection
Överdel: Svart kofta från Filippa K (sååå användbar)
Accessoar: Just nu mitt flätade skärp från London (annars min svarta paschminasjal)
Smycke: Guldkedja med mammas födelsering + konfirmationsberlock i pärlemor på.
Parfym: Burberry Brit (just nu)
Hårprodukt: Bumble & Bumble thickening shampoo and conditioner
Ansiktsvård: Dermalogicas - Skin Smoothing creme
Lotion: Nutrifit Loreal
Smink: Rouge från MAC
Duschcreme: Nivea Aloe vera dusch
Peeling: Biosenses body - softening exfoliator - Biotherm
Nagellack: Mavalla Mexico Nr 30
Tandkräm: Colgate total controll

Kommentarer
Postat av: Sanna

Aha...detta är ju vad jag ALLTID har velat veta! Åh, äntligen fick jag all den kunskap jag velat ha, men inte vetat vart jag skulle leta efter...
Thanks baby.
Now my life is complete!!!

2005-11-14 @ 15:32:59
Postat av: hotspot

Sanna: you are more than welcome! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links