header to ads



Kvällens planer

Ikväll ska jag träffa lite kompisar på stan. Först blir det middag, vi har inte riktigt bestämt vart vi ska gå så tips (runt stureplan) mottages tacksamt, sen blir det nog riche som vanligt. Tur att det är sovmorgon imorgon (ledig, jippie)! Vilket i och för sig innebär att jag sak passa på att träna och göra 1000 ärenden (systembolaget, köpa kakel till köket som ska renoveras nästa vecka, kolla efter en bra väska som jag kan ha när jag reser i jobbet, städa mm).

Kommentarer
Postat av: sigrid

texas steakhouse, vid saluhallen! urgod mat! och dessutom jobbar min kompis pappa där, plus att ebba von sydow och magnus uggla är stammisar!

Postat av: hotspot

Sigrid: Tack för tipset! Jag älskar texas steakhouse (är stammis på den i vasastan som ligger i närheten av där jag bor). Ska dock ut med en vegeterian så steakhouse känns inte riktigt rätt då...

2005-11-03 @ 15:35:36
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Stunt Scooter

Stunt Scooter can be popular and hot purchase now.

2011-10-26 @ 19:36:24
URL: http://www.kickscooterchina.co.uk
Postat av: name

comment

2012-09-12 @ 15:33:03
Postat av: name

comment

2012-09-12 @ 18:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links