header to ads



Top 3 - Modekampanjer

26631-124
Chanel: Chanel överträffade sig själva när producerade en
reklamfilm regiserad av Baz Luhrmann med Nicole Kidman som frontperson. Den 3 min långa reklamfilmen är vacker så det förslår och skapar precis den känsla som vill förknippa med det anrika modehuset Chanel.
GAP: Så genialiskt att välja Sarah Jessica Parker som frontperson! Hade kunnat bli helt fel men de färgglada och fräscha bilderna funkade perfekt för GAP.
Versace: Steven Meisels bilder av dekadenta hemmafruar fångar och berör, den överflödiga lyxen är Versace i ett nötskal! Madonnas kampanj för Versace är enligt mig bara en blek kopia av denna banbrytande kampanj!

Kommentarer
Postat av: Julia

var kan man se Chanel filmen? Har alltid undrat, och letat!

Postat av: Petra

åh, jag älskar chanelreklamfilmen..
första gången jag såg den var jag helt mållös haha!
lika betagen som av en lång härlig kärleksrulle..

2005-12-22 @ 00:26:28
URL: http://shecity.blogg.se
Postat av: hotspot

Julia: Jag ska frösöka ta reda på det, återkommer!

Petra: Ja den är verkligen storslagen. Så vackert filmad!

2005-12-22 @ 07:32:11
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Anonym

Already, Omega is top the countdown for the 2010 Winter season Video games.

Postat av: Mikael

Hej alla modekunniga! Det finns ett modeforum - forum.modekampanj.com som skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer, så att vi alla kan få en bra modeportal där man kan få svar på sina frågor. Jag blir väldigt glad ifall ni som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan man skriva om sin blogg eller hemsida. Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Ni kan alltid mobba mig för mitt försök att göra en video http://www.youtube.com/watch?v=1I5dOVSo_AE , musiken är iallafall bra tycker jag. Facebook grupp finns på adress www.facebook.com/modekampanj och twitter på @modekampanj. Tack för att ni tar er tid att kolla på detta.

2012-04-01 @ 11:02:29
URL: http://www.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links