header to ads



Shopping i helgen!!

Efter flera veckor av totalt kaos (resor, jobb, renovering, fester mm) har jag äntligen reserverat hela lördagen till att gå på stan. Det var huuur längesedan som helst. Helst vill jag bara kolla på kläder till mig själv och spana in vad man ska köpa på rean men tyvärr måste jag klämma in en hel del julklappshopping också. Jobbigt att jag har butiker över hela stan som jag vill till, kan bli svårt att hinna...

Hit ska jag iallafall garanterat:

C/O Stockholm Egentligen i syfte att kolla lite grejer till mig själv (Nytt Diptyque-ljus (vill prova Baies doften som jag aldrig haft), Rosebud Salve och Nars Rouge) men det är ett ypperligt ställe att handla julklappar på så då slår jag två flugor i en smäll.

NK Köpa julklappar till mig själv från mamma och pappa (tråkigt men jag har köpt mina egna klappar i typ 10 år). Troligtvis blir det gråa tallrikar från Matteus och champagneglas från orrefors nobel serie. Ska passa på att insupa lite julstämning för det brukar de kunna på NK. Ska även kolla på julklapp till pappa, kanske en parfym eller en ny morgonrock.

Natalie Schuterman Ok, hit går jag bara för att kolla vad jag kanske kan ha råd med att köpa på rean (en ny väska kanske, ihhhh). När jag ändå kollar saker till mig själv lär jag ju slinka förbi Domain och Mrs H.

Antikt, gammalt och nytt blir nästa stopp. Undanflykten är att jag tänkte kolla på något fint i julklapp till mamma men det lär nog smyga ner någon underbar berlock eller något till mig själv.

Sen blir det Bruuns Bazaar och Filippa K för att kolla efter något till syster-yster.

Sen Hedengrens bokhandel för där kan jag köpa julklappar till alla som jag inte hittat något till so far.

Sen ska jag försöka hinna klämma in en köttbullar i gräddsås med potatismos-lunch på mysiga och anrika prinsen.

Lär avsluta med ett glas vin på Sturehof.

Oj oj oj, ja det ska bli helt underbart!

Kommentarer
Postat av: sigrid

ser fram emot resultatet!

Postat av: hotspot

Sigrid: Natruligtvis kommer jag att lämna rapport!

2005-12-02 @ 07:25:19
URL: http://hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links