header to ads



Helgens nya köp

26631-11626631-115

Samma visa denna helg... skulle köpa julklappar men istället för en endaste klapp blev det två saker till mig själv istället. Men lika glad är jag för det....

En svart wrap-klänning med flätade knytband: Nanso (Norrlandsgatan, Sthlm)
Champagnefärgad knytblus i siden (från s/s kollektionen):
Massimo Dutti

Jag är mycket nöjd med mina superköp trots att jag nu är bra mycket fattigare. Jag kan verkligen rekommendera er att kolla in Nanso om ni vill ha fina wraps i bra kvalitet (men bra mycket billigare än de åtråvärda DVF-wraparna). Wrapklänningarna ligger runt 1200 kr för det får man en snygg klänning som inte hela stan springer runt med!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Verkligen supersnygg klänning. Har du sett några andra svarta wrap -klänningar? Gärna som inte kostar mer än 600 kr. :)

Postat av: Anonym

hur mycket kostade blusen? jättefin :)

2005-12-18 @ 19:32:19
Postat av: Tilda

Den klänningen är verkligen jättesnygg!

2005-12-18 @ 22:50:08
Postat av: hotspot

Sofie: Tack så mycket! Den enda svarta wrapen som kostar under 600 som jag vet om är den från H&M men den har ju varit konstant slut både på internet och i affärerna de senaste veckorna, tyvärr! Lovar att hålla ögon och öron öppna dock!

2005-12-19 @ 11:42:59
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: hotspot

Anonym: Tack så mycket, 599 kr kostade blusen så det var helt ok tyckte jag.

Tilda: Tack, tror att den kommer att bli användbar!

2005-12-19 @ 11:44:06
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Sofia

Bra köp! Klänningen var jättefin på dig och blusen ser söt ut! Hur är storleken på den senare tycker du? Blev litet sugen, men tyckte att den såg litet stor ut?

2005-12-21 @ 08:13:55
URL: http://cashmere.blogg.se
Postat av: hotspot

Sofia: Tack! Storleken är helt ok, jag vill inte att den ska var superfit utan lite ledigt men ändå sitta bra. Den fanns ju inte mindre storlekar också, tror att jag tog en 40 (spanska storlekar). Så en 38 kanske skulle vara bättre för dig.

2005-12-21 @ 08:22:56
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: tory burch outlet store



I have never read such a lovely post and I am coming back tomorrow to continue reading.



I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoyed every little bit of it. I have you bookmarked your site to check out the new stuff you post.



This post is exactly what I am interested.

2011-11-20 @ 09:15:39
URL: http://www.tory-burch-outlet-shop.com/
Postat av: Anonym

You made some good points there. I looked on the internet for the topic and found most individuals will approve with this page.

This is great read, you really have nailed the point, thx.

Thanks For This Post, was added to my bookmarks.

2012-02-06 @ 13:49:57
Postat av: Juicy Couture outlet

You made some good points there. I looked on the internet for the topic and found most individuals will approve with this page.

This is great read, you really have nailed the point, thx.

Thanks For This Post, was added to my bookmarks.

2012-02-06 @ 13:50:43
URL: http://www.juicy-outlet-online.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links