header to ads



2005 Året som gått - Smink

26631-105

Nars Rouge i färgen Orgasm: Återigen har vi
Fröken von Sydow att tacka för en av 2005-års största hyper. Många var det som budade hem Nars på Ebay för att få prova mirakel-rouget.
Creme Rouge: Utöver Nars-rouget var det bara Creme-rouger som gällde 2005. DuWop var en klar favorit som gick hem stort även hos stjärnorna.
Lipgloss mania: Ok, lipgloss var stort även 2004 (och till och med 2003) men år 2005 kulminerade det. Marknaden fullkomligen svämmade över av nya läppglanser och vi provade nya på löpande band för att hitta det ultimata glosset.
Lip-plumpers: Glanset som även skulle förstora läpparna var en given succé. Lip Venom var en av de största men det komm många under 2005 Lipfusion och plump lips för att nämna några.

Kommentarer
Postat av: Ussa

Är en stolt ägare av Nars Orgasm och DuWops lip venom i färgen Lantana, passar också på att tipsa om Smashbox, som är 2 fotografer i L.As märke. :D

Postat av: Anonym

Ussa: Jag måste verkligen prova LipVenom snart, jag har varit nyfiken länge. Vad tycker du om den?

Smashbox har jag varit nyfiken på ett tag, har blivit rekommenderad deras smaching Glare som jag gärna skulle prova!

2005-12-15 @ 07:42:19
Postat av: Ussa

Jo den är bra, (sticker till rätt mkt ibörjan) ibland kan läpparna ha en jättesnygg rosa färg, och ibland rätt vanlig (iaf mina på mina läppar)! Min kompis har sagt (utan att hon visste att jag hade på mig Lip Venom) att mina läpapr såg väldigt stora ut. Okej, jo Smasbox är lite billigare också, än t.ex Laura Mercier. :)

2005-12-16 @ 18:10:44
URL: http://www.ussa.webblogg.se
Postat av: Hotspot

Ussa: Jag har verkligen fått olika bud angående lipplumpers. Måste helt enkelt prova själv för att avgöra! Ha ha ha (ytterligare en motivering till ett nytt inköp)

2005-12-18 @ 12:35:46
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: louis vuitton

Like hipsters, Miller High Life can also be difficult to defend. It’s not “good” like a bottle of, say, Brooklyn Pilsner, but it does occupy a sweet spot in the market as the cheapest drinkable beer, sharing the title—and shelf space in the bodega cooler—with nearly identical-tasting brews like Budweiser and Coors. You’d have to be one of those female beer-tasting wizards to tell the difference between them, but at least they’re proper beers, and beer, like pizza, sex, and sunshine, is inherently a good thing.

2010-08-13 @ 08:38:32
URL: http://www.eluxurysin.com/
Postat av: louis vuitton

PBR is not proper beer—it’s pure swill. It is undrinkable. And its popularity among hipsters proves that, in matters of flavor at least, they definitely prefer style over substance. I guess there’s something about holding an aluminum can sporting that handsome blue ribbon the brand won back in 1893 when it was selected as America’s Best. Those must have been bleak days for beer drinkers.

2010-08-13 @ 08:39:52
URL: http://www.eluxurysin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links