header to ads



Smygis


Igår var det stor smygläsning av
Demo nr 6 på PUB. Tack alla som var där! Det kändes som om det var mycket lyckat. Själv var jag något stressneurotisk efter att ha försökt få allt klart i tid och sen under festens prime time var jag ansvarig goodie bag-utdelare vid utgången så det känns som om jag inte riktigt hann få full insikt och delaktighet i festen som pågick. Men, det känns verkligen som om alla hade kul och det var ju det enda som spelade någon roll. Det är kul att bjuda till fest helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag var där igår! Ville bara säga tack för en fin kväll, allt kändes otroligt well put together. Bra jobbat!

2009-05-12 @ 08:52:06
Postat av: anna

Va roligt! sånt där skulle jag cokså vilja hålla i!

Postat av: Josephine Aune

Tack för en trevlig kväll!

2009-05-12 @ 11:07:43
URL: http://cestchic.se/
Postat av: Anna

Vaddå igår? Hallå, jag har ju planerat för ikväll! Har till och med skickat iväg mina föräldrar (som är på besök) på museum.



Buhu.

2009-05-12 @ 12:23:55
URL: http://theisaks.blogg.se/
Postat av: sofie

Ser lyckat ut med tanke på allt folk och alla glada miner :)

2009-05-12 @ 12:23:59
URL: http://fashiongirl.feber.se
Postat av: Ida

Mest road över att detta inlägg ligger i kategorin bloppis.. ;) synd att man in bor i sthml ibland kanske.

2009-05-12 @ 13:00:55
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: emma

Hej Karolina, angående något helt annat än Demo-smygläsningen: jag såg i ett tidigare blogginlägg att du ska åka till Amalfikusten på semstern. Det ska jag också och jag har aldrig varit där tidigare och vet inte riktigt vad jag borde packa (exempelvis: hur trendig känner man sig bekväm med att vara? Vill man helst bara se ut som Marge i The Talented Mr Ripley när man väl är på plats? Finns behov av högklackat? Hur bekväm ska man vara?), så nu önskar jag mig ett inlägg med ett inspirations-kollage! Jag skulle bli jätteglad för lite tips. Tack för en jättebra blogg!

2009-05-12 @ 14:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links