header to ads



Vad som sägs vara Sonia Rykiels höstkampanj


Vad som sägs vara Sonia Rykiels F/W 09-kampanj

Ovanstående bilder sägs vara Sonia Rykiels höstkampanj. Jag vet inget om vem som är fotograf men modellerna är Olga Sherer (som gjort
en av mina favorit kampanjer genom tiderna) och Myf Shepherd. Jag tycker om känslan även om de inte slår de senaste säsongernas Sonia-kampanjer som varit fantastiska. Jag gillar Sonia Rykiel - franskt och härligt


Sonia Rykiel S/S 09


Sonia Rykiel F/W 08

Kommentarer
Postat av: Mimo (fashion stylist i Paris)

S/S-bilden är underbar!

Postat av: o

det e ss 08 inte 09

2009-07-09 @ 20:08:47
Postat av: tova sundén

älskar din blogg !

2009-07-23 @ 19:34:02
URL: http://tovasunden.devote.se
Postat av: Nick

There are definitely lots of details like that to take into consideration. That is a nice point to bring up. I provide the ideas above as basic inspiration however clearly there are questions just like the one you carry up where a very powerful factor will probably be working in honest good faith. I don' know if finest practices have emerged round things like that, but I am certain that your job is clearly recognized as a fair game. Both girls and boys feel the affect of only a second's pleasure, for the remainder of their lives.

2011-12-15 @ 02:25:58
URL: http://www.handbagsdreams.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links