header to ads



Premiär


Jag tror att
Elin stressade upp mer än en fashionista när hon skrev att hon såg fram emot att se alla superstylade människor på "Coco livet före Chanel"-premiären ikväll. Själv har jag precis provat mig igenom några alternativ (allt för att slippa skriva) och beslutat mig för att det nog får bli så här. Jag kanske gör något åt det stripiga håret och omålade ansiktet dock...

Topp: Zara
Kjol: Gammal, minns ej
Skor: Zara
Väska: YSL
Halsband: H&M

PS. Svart och nitar - ha ha ha!

Kommentarer
Postat av: Jolin

Du ser riktigt chaneling och fin ut! Hoppas du får en toppenkväll!

Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Oh, gillar axlarna!

2009-09-16 @ 10:56:33
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Nike Soccer Cleats

Throughout Questionnaire, the particular studs with Foreign rules football shoes or boots are generally usually known as "stops". Ahead of present day cast plastic bottoms, these have been normally constructed from a new replaceable screw-in wood stud.

2012-04-09 @ 17:01:10
URL: http://www.cleats-soccer-shoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links