header to ads



Magasinvanor


Democrats are more beutiful - Elizabeth Peyton!


Jag noterar en förändring i mitt magasinköparbeteende. Dyra modemagasin har blivit vardag så nu när jag vill köpa läsning att riktigt njuta av blir det konstmagasin. Kan det vara så att när hobby har blivit levebröd så måste man utveckla någon annan hobby? Är en hobby bara en hobby om det inte är allvar? Idag när jag var på
Konst-ig såg jag att senaste numret av Art World (konstvärldens motsvarighet till Vogue) frontade en av mina absoluta nutidsfavoriter - Elizabeth Peyton. Nu - läsning och rödvin! Lördag!

Elizabeth Peyton


Kommentarer
Postat av: Lissie

Konstvärlden känns stor och ogreppbar för mig men tycker verkligen att det är kul med dina konsttips allt du visat har jag verkligen gillat. Du har smak

2009-09-05 @ 17:52:34
Postat av: Offida

Det är nog just så att man tröttnar på sina hobbyn genast när det blir allvar...

Postat av: clae shoes

Du har smak

....

2009-09-06 @ 04:53:29
URL: http://www.shoes-base.com
Postat av: Sandra

Vad kostar Art World?

2009-09-07 @ 13:30:54
Postat av: hotspot

Sandra: PÅ konstig kostar den 118 kr, även om det står på omslaget att den ska kosta 95 SEK

2009-09-07 @ 16:24:35
URL: http://hotspot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links