header to ads



Filippa K

Idag hade jag 15 min att bränna på stan innan jag skulle träffa
Jonna på Sturehof - livsfarligt! En sväng förbi Filippa K resulterade i 3 köp. Jag jobbar tydligen efter en-in-en-ut-principen. Långskjorta, förstås!


Men även en klänning som på galgen kanske inte ser ut att vara mycket för världen men som visade sig vara helt fantastisk på. Hotspotklänning!


Underkläder är svårt att hitta, iallafall om man som jag vill ha rejäla saker i bomull. Hur fina är inte Filippa Ks söta små under?

Kommentarer
Postat av: Ida

Underkläder gillar jag att köpa. Skönt med fler folk som gillar lite mer "rejäla" trosor.

Postat av: Marie

Härligt! Trosorna ser ju hur sköna ut som helst (pest och pina när dom inte är det trots allt), och klänningen har som du sa lite svårt att komma till sin rätt bara på galge. Till skillnad från dig är jag däremot kassare än kass på att faktiskt ta med plagg som jag inte får en bra vibb direkt på galgen ifrån med in i provhytten. Jag måste bli bättre på det, tänk så många pärlor man förmodligen missat för att man saknar fantasti. ;-) Långskjortan ser enormt skön ut. Fanns den möjligen i marinblått eller svart?

2009-09-01 @ 15:48:57
Postat av: Ryska damen

haha, de dar trosorna paminner mig om en Kosterdiskussion. Forovrigt kan jag upplysa om att de oppnat en butik runt hornet fran mig som har Acne,Minimarket, Whyred etc etc. Sa nu ar det dags att komma hit snart! xoxo

2009-09-01 @ 16:50:56
Postat av: Ebba von Sydow

Haha, jag ÄLSKAR alla tre! Inte bara Hotspot-köp, utan även Ebba-köp... ;) Mailat dig/

2009-09-01 @ 17:14:34
URL: http://www.twitter.com/ebbavonsydow
Postat av: Linnea

Hm, måste kolla in Filippa Ks höst helt enkelt. Fina saker!

2009-09-01 @ 20:32:25
Postat av: Josephine Aune

Vilka fina köp, alla tre! Är det den klänningen som har tre knappar vid ärmarna?

2009-09-02 @ 08:28:42
URL: http://cestchic.se/
Postat av: Nina

Söta trosor!

2009-09-02 @ 09:19:09
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: mini

åå de där ljuvliga undisarna från filippak! jag kastade alla gamla noppriga och köpte en ny underklädesgarderob hos filippak häromdan, så nöjd! mini

2009-09-02 @ 09:41:07
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: YULIA

**Långskjortan**

2009-09-02 @ 09:51:42
URL: http://swaggerlikemickjagger.blogspot.com
Postat av: swarovski crystal brooch pin

I don't know what to say. This blog is fantastic. Thats not really a really huge statement, but its all I could come up with after reading this. You know so much about this subject. So much so that you made me want to learn more about it. Your blog is my stepping stone, my friend. Thanks for the heads up on this subject.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links