header to ads



Bäst i test


Så var det roliga över för den här gången! Bortsett från några få ljusglimtar var det ingen modemånad som kommer att gå till historien som legendarisk. De flesta jobbade med återvunna ideér och säkra koncept vilket kanske är klokt och inte bara av ondo, men så klart inte lika spännande som att tappa andan av förvåning och hänförelse. Jag har listat mina tre favoriter från de gångna veckorna.

1. A.F Vandevorst
- Mycket har vi kanske stylingen att tacka för här men kollektionen som helhet känns fräsch, vacker och väl sammanhållen.  Och modern!
2. Louise Goldin - Även förra säsongen var Louise Goldin med på min topp tio-lista. Hon utvecklas otroligt mycket varje säsong och vem vet var det kommer att sluta?
3. Alexander McQueen - Modemagi! Det är synd att skriverierna endast kommit att kretsa kring "de galna skorna".

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Alexander McQueen var verkligen magiskt, men hur ska man undgå att diskutera skorna :)



Stöd min kamp mot bröstcancern!
http://myshoebox.se/for-alla-kvinnors-skull/

2009-10-09 @ 09:34:44
URL: http://myshoebox.se
Postat av: hotspot

Johanna: Jo det är klart, kommenterade själv skorna men det jag nog menar är att det är tråkigt att majoriteten bara lägger upp en bild på skorna och skriver "kolla vilka tossiga skor från AMcQ" och sen inte nämner eller visar något annat ur kollektionen.

2009-10-09 @ 10:03:39
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: Popo

Jag tyckte att Mcqueen-skorna var asballa. Jag skulle känna mig två huvuden kaxigare i dem.

2009-10-09 @ 10:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links