header to ads



Till salu *snyft*

Fynda fin blus från Minimarket


Som jag har längtat efter den här skjortan från
Minimarket som jag beställde för längesen. Idag kom den på posten och jag var lycklig - tills jag insåg att den var för liten (eller kanske inte så mycket för liten som att jag vant mig vid lösa och rymliga storskjortor framför nätta små blusar). Skjortan är i ett helt underbart mockaliknande material (som går att tvätta i maskin) som känns härligt mjukt och exklusivt.

Nypris: 2360 kr
Mitt pris: 1180 kr (50%) Aldrig använd!!!!
Storlek: L, storlek 40 (smal modell och passar snarare en 38)

Maila ([email protected]) om du är intresserad - först till kvarn!

Kommentarer
Postat av: clae shoes

hehe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links