header to ads



Lara och Lara-kopia


Det kommer tydligen att,
utöver supermodellomslaget, släppas ytterligare två stycken omslag till i-Ds vinternummer. Lara Stone pryder det ena och Lara Stone-kopian Georgia Jagger det andra. Lustigt. Georgia Jagger landar verkligen prestigeuppdrag efter prestigeuppdrag just nu (omslag Vogue UK, reklamkampanj för Versace mm). Man kan ju undra om det delvis beror på den nästan förvillande likheten med Saharaheta Lara Stone!? Jag gillar i vilket fall som helst båda omslagen ovan, även om det för min del gärna hade kunnat vara "orginal-Lara" på båda varianterna.

Kommentarer
Postat av: K

2009-11-23 @ 15:48:08
Postat av: Linnea

Hummhumm, jag tycker inte att de är överdrivet lika varandra. Dessutom föredrar jag Georgia alla dagar i veckan.

2009-11-23 @ 17:00:47
Postat av: Vickan

Ja, här var de faktiskt fruktansvärt lika varandra! Trodde det var Lara på framsidan av bägge jag med. Föredrar dock Lara (som brunett!) + känns som att Georgia är känd av en enda anledning, hennes föräldrar, hon har dessutom bara en enda look- där hon visar tänderna. Känns lite tråkig!

Postat av: C

måste få lägga mig i eftersom jag frågasatte deras likhet i ett tidigare inlägg.

Om dom är lika varför föredra den ena?



Georgie är omisstagligt(?) snygg pga av sina föräldrar men det gäller nog detsamma för Lara, och att båda är hypade skulle jag kunna tänka mig beror pga likheterna med brigitte bardot som inte är helt utanför rampljuset just nu. (Precs som bloggats om här)

Skulle jag ha en sexig glugg i tänderna skulle jag visa den hela tiden! =) Får också en liten känsla av att det är den "de", aktörerna bakom bilderna, vill visa. Pga hennes föräldrar, lara, brigitte? Sexigt hur som helst. När hon får göra mer editorial kommer nog hennes look förändras, precis som alla andra modellers. Anna Selezneva tycker jag oxå kör med samma rätt ofta tills en pang-photo-shoot kommer och hon släpper lös, på "deras" villkor.

Hehe, det här med en enda look får mig att tänka på Zoolander.

2009-11-24 @ 11:21:07
URL: http://www.thelongjohndaily.blogspot.com
Postat av: cartier love box

Thanks for taking the time to discuss and share this with us, I for one feel strongly about it and really enjoyed learning more about this topic. I can see that you possess a degree of expertise on this subject, I would very a lot like to hear much more from you on this subject matter – I have bookmarked this page and will return soon to hear additional about it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links