header to ads



Vanessa i höstens Miu Miu-kampanj


Bild: Höstens Miu Miu-kampanj med Vanessa Paradis

Vanessa Paradis är, som ni säkert redan hört, Miu Mius ansikte till hösten. Jag gillar Vanessa och jag gillar Miu Miu men faktiskt inte tillsammans. Det är som att ha chokladsås på köttfärsås, gott och gott men inte tillsammans. Annonsen i sig påminner mest om en Louis Vuitton-reklam enligt mig. Till och med väskan ser nästan ut att komma från LV.
Jag är inte överförtjust som ni kanske märker. Det är skralt på formidabla annons-succér i höst. Chanel leder enligt mig den stora annonstävlingen!

Kommentarer
Postat av: felicia

Den är ju sjukt lik Lindsay Lohans för Miu Miu!Miss.

Postat av: donnasandra

Håller med!!

2008-06-23 @ 21:44:49
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links