header to ads



Inga kläder

image2475
På allvar, jag har inga sommarkläder... Jag har nog inte riktigt greppat att sommaren är här eftersom jag till och med väjer att göra en "önskeoutfit" med jeans och ankelboots, vad är det för något?

Väska: Art Deco känns fortfarande rätt. Balenciaga
T-Shirt: Ja det funkar fortfarande med t-shirtar med tryck.
Bra vardagsplagg helt enkelt
Väst: Jag har fått ett återfall på västar
Skor: Hur vackra
Jeans: jälv äger jag bara, jag faktiskt bara, acne-jeans men skulle jag köpa något annat märke skulle jag överväga Chloé.

Kommentarer
Postat av: Malin på Livingroom

väst är hett!

Postat av: Beth

Det är: en väldigt snygg t-shirt

2008-06-01 @ 22:49:02
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: [email protected]

Jag undrade precis var dagens outfits tagit vägen! Själv vill jag inte köpa sommarkläder, man vet ju hur det gick förra¨året..! Känns som om denna outfit kommer att passa pefekt till slut ändå. Dessutom tycker jag att du ska satsa på vita skjortor för det passar du ypperligt i!

2008-06-02 @ 08:02:21
Postat av: SANDRAN-RAJ

Väskan och skorna= underbara! Underbara! Underbara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links