header to ads



Hotspot Testar - Essie Smoothies, Blueberry Banana

image1524

Så tilltalande till utseendet att det är omöjligt att hålla sig borta. Hotspot testar handkrämen
Essie Smoothies, Blueberry Banana

Pris: 69 kr
Resultat: Förpackningen är bedårande och praktisk i storleken men svår att dosera med, antingen kommer ingenting eller hela flaskan. Innehållet är ganska löst och rinnigt vilket gör att önskad effekt faktiskt uteblir. Krämen svalkar och ger kortvarig effekt men för mina nariga händer gör den inte mycket nytta. Doften är något artificiell och även om jag kan uppskatta fruktiga lukter på produkter så känns den här doften aningen för påträngande.
Hållbarhet: Hjälper för stunden men ingen långvarig effekt.
Övrigt: Bra att ha i handväskan på grund av storleken. Den söta formen och de fruktiga lukterna som kopplas till smoothies gör ju att man smälter lite...
Betyg: 2/5

Translation: Essie Smoothies, Blueberry and banana. Price 69 sek. Result: Short term result but gives no long term effect. Smells artificiell and to strong. Cute bottle but difficult to use. 2/5

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, den ser verkligen tilltalande ut! :) Men tråkigt att den ger kortvarig effekt!

Postat av: Sandra

Efter att ha läst många ultrapositiva omdömen om denna produkt började jag tro att jag var ensam om att inte alls gilla den. Jag håller helt med dig - den har ingen som helst effekt. Visst - den luktar gott, men jag ställer högre krav än så på handkrämer.

2007-07-07 @ 11:42:24
Postat av: Anna

Hur borde man klä sig om man är lång och smal med ganska stora bröst? Bar rygg går bort eftersom jag behöver BH, i lösa överdelar känner jag mig stor...hopplöst=)

2007-07-07 @ 12:09:58
Postat av: elin

har använt essies krämer men Hemp Hand Protector från body shop är helt klart bäst av de hand krämer jag prövat!

2007-07-07 @ 12:56:20
Postat av: Fröken SötSur

Jag har också testat den där och tycker den är för rinnig, precis som du skriver.
Jag håller med Elin att Hemp från Body Shop hjälper om man har riktigt torra händer, fast doften är inte helt underbar.

2007-07-07 @ 15:08:45
URL: http://suratanten.blogs.se
Postat av: Zarb

Låter iallafall jätte gott ;)

2007-07-07 @ 18:25:30
URL: http://zarb.webblogg.se
Postat av: sofia

Är syftet positivt heter det "tack vare" och inte "på grund av" som avser något negativt. Så det så.

2007-07-07 @ 19:39:30
Postat av: Hanna

Spelar det någon roll hur man skriver om budskapet går fram? ;) Man skulle ju kunna ta handkrämen för en yoggi om man vore trött.... ;)

2007-07-08 @ 00:16:15
Postat av: hotspot

Madde: Ja det gör den verkligen :)
sandra: He he, ja det är många som verkar gilla den, men jag måste nog ha en något kraftigare handkräm
Anna: Lider (tyvärr) inte av samma problem. Jag skulle nog satsa på figurnära toppar och klänningar som inte är ålskinnstajta. Det låter som du inte har något att dölja!
elin: Jag har hört att den ska vara bra
Fröken Sötsur: Jag måste köpa hempen!
Zarb: Ha ha, jag fast det räcker inte :)
sofia: Jag trodde att på grund av var neutralt och tack vare positivt...så det så (?)
Hanna: Ha ha, ja inte helt omöjligt...

2007-07-08 @ 15:52:27
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: sofi.

förpackningen ser ju ut som en drickyoghurt. trodde först det var det.

2007-07-10 @ 10:33:48
URL: http://amitechi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links